Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on vuoden 2008 Audi, ihan paska.

Vierailija
31.12.2009 |

Hyvä ajaa ja mukava istua. Mutta kokoajan jotain pikkuvikaa. Mä oon oikeesti ihan kypsä! ja ihan pettynyt tohon rotiskoon. Pistän vahingon kiertämään, VAROKAA!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainuttakaan vikaa autossa koskaan ollut eikä pienintäkään ongelmaa käynnistyksessa tms edes -35 asteen pakkasilla.

Nyt vaihdettiin se vm 2010 Audi Q5:seen eikä nyt tietty ainakaan vielä ole vikoja ollut tässäkään.

Audeja ennen oli VW Passat, jossa vaihdettiin just se vesipumppu tmv sekä jotain palloniveliä joka renkaaseen, mutta ne meni onneksi tehdastakuuseen, kun oli joku yleinen vika siinä vuosimallissa.

Audien kanssa samaan aikaan on ollut toisena autona kaksi Bemaria, toinen X5, ja vikoja riitti niissä niin paljon ja tiellekin jättivät useamman kerran että koskaan enää ei tähän talouteen tule Bemaria!! Uuteen X5:seen piti vaihtaa koko hemmetin moottri ja makso 15 000 euroa! Että silleen..

Vierailija
62/74 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin uuden Toyota -taksin kyydissä. Lumisilla teillä meno oli niin huojuvaa että tuppasi naurattamaan.

Heh, kyllähän eurooppalaisissa on paremmat ajo-ominaisuudet, en ole sitä väittänytkään. Mutta aina on hyvin pysytty tiellä, ei ne nyt niin huonoja ole, vaikka te, arvoisat eurooppalaisten autojen omistajat, sellaista väitättekin. Ajelee rajoitusten mukaan eikä kaahaile kuten Audi-Bemari kuskit.

Mutta luotettavuus on taas japseissa ihan eri luokkaa kuin jossain audissa tms. euroopan ihmeessä. Eurooppalaiset ovat luotettavuudessa syvältä sieltä, minne aurinko ei paista. Saksan autoliitto tekee vertailuja autoista luotettavuudessa, japsit ovat kärjessä...

ole enää. Eurooppalaiset ovat saaneet japsit kiinni. Ennen etumatkaa oli, se on pakko myöntää.

Niin no, ranskalaiset "autot" me jätämme kauppaan molemmat, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppalaiset eivät osaa tehdä luotettavia autoja, onhan se nähty

- no ainakin yhden auton osasivat :) (meillä 8 v vanha peugeot 206, ei mitään vikaa :) - tosin aika vähän ajettu)

Vierailija
64/74 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audit o paskoja ja kalliita korjata... Älkää ikinä seotko niin paljoa et ostaisitte

Vierailija
65/74 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2009 klo 16:27"]

vikoja siinä on?

Eilen ei lähtenyt käyntiin, ei ollut edes pakkasta. Yön oli latingissa ja äsken menin koklaa joko sais virrat päälle. No, sain virrat päälle (hienoa) mutta samantien piippaa ja varottaa ajamasta. Merkkivalo oli tällä kertaa se jäähdytin valo. Ei siinä mitään, osaisin lisätä sitä lantrinkia jos mulla vain olisi sitä täällä himassa. Nyt toivon että se olis vaan siitä tosiaan kiinni, eikä olis mikään vesipumppu tai vastaava mennyt. Vittu että vituttaa näin suomeksi sanottuna!

Kuulostat niin osaamattomalta että ei kannata ostaa sellasia autoja mitä ei huoltaa osaa.

Vierailija
66/74 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä rellu ja skooda miehiä on hauska katsella. Autot aina hajalla ja varsinkin audimiehet luulee ajelevansa jollain hyvilläkin autoilla. Skoodia ovat, varaosatkin samat joskin audityperyksille tupla hinnoin.

Vierailija
67/74 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne VW konsernin romut sellaisia

Vierailija
68/74 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2010 klo 08:37"]xc 90 ja vikoja löytyy!
[/quote]
08 Volvo oli paskin auto mitä mulla on ikinä ollut. Aina jotakin pientä mutta kallista remppaa.

Vierailija
69/74 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:59"]

Ne on ne VW konsernin romut sellaisia

[/quote]

"Lukkojen jäätyminen ei ole vika, se on vain tyyppiominaisuus!"

Vierailija
70/74 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on -95 Lada, eikä siinä ole ollut koskaan mitään vikaa :D

Vierailija
71/74 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="31.12.2009 klo 16:27"]

vikoja siinä on?

Eilen ei lähtenyt käyntiin, ei ollut edes pakkasta. Yön oli latingissa ja äsken menin koklaa joko sais virrat päälle. No, sain virrat päälle (hienoa) mutta samantien piippaa ja varottaa ajamasta. Merkkivalo oli tällä kertaa se jäähdytin valo. Ei siinä mitään, osaisin lisätä sitä lantrinkia jos mulla vain olisi sitä täällä himassa. Nyt toivon että se olis vaan siitä tosiaan kiinni, eikä olis mikään vesipumppu tai vastaava mennyt. Vittu että vituttaa näin suomeksi sanottuna!

Kuulostat niin osaamattomalta että ei kannata ostaa sellasia autoja mitä ei huoltaa osaa.

Niin että mitä tai miten paljon pitää itse osata huoltaa autoa?

Vierailija
72/74 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda on laadullisesti parempi auto kuin audi tai vw. Jos et usko niin osta esim. superb.

Ei todellakaan ole 2tahtikone eikä konepelti aukea sivusta.

Skoda kilpailee laadussa ja myyntimäärissä tojotan kanssa

Vierailija
73/74 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton Bemarimyyjä aloittanut tänkin viestiketjun. AP = AutoPskiainen

Vierailija
74/74 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuoden 2010 BMW, ihan paska.

Hyvä ajaa ja mukava istua. Mutta kokoajan jotain pikkuvikaa. Mä oon oikeesti ihan kypsä! ja ihan pettynyt tohon rotiskoon. Pistän vahingon kiertämään, VAROKAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme