Mulla on vuoden 2008 Audi, ihan paska.
Hyvä ajaa ja mukava istua. Mutta kokoajan jotain pikkuvikaa. Mä oon oikeesti ihan kypsä! ja ihan pettynyt tohon rotiskoon. Pistän vahingon kiertämään, VAROKAA!
Kommentit (74)
eivät osaa tehdä luotettavia autoja, onhan se nähty
Me vaihdetaan kans autoa parin vuoden välein, kuka sitä nyt vanhoilla rotiskoilla ajaisi.
Ajettu kohta 500tuhatta kilsaa ja kulkee edelleen, hörähtää pakkasilla käyntiin ekasta.
on Audi TT ja hyvä kaupunkipeli on. Ei valittamista.
kannattaa aina ostaa japanilaisia tai korealaisia laatumerkkejä, niissä ei tule yllätyksiä. Saksasta ei ole koskaan tullut mitään hyvää, paitsi Lidl, eivät reppanat sodassakaan osanneet muuta kuin tappaa miljoonittain juutalaisia ja polttaa Suomen Lapin.
Ajettu kohta 500tuhatta kilsaa ja kulkee edelleen, hörähtää pakkasilla käyntiin ekasta.
kannattaa aina ostaa japanilaisia tai korealaisia laatumerkkejä, niissä ei tule yllätyksiä. Saksasta ei ole koskaan tullut mitään hyvää, paitsi Lidl, eivät reppanat sodassakaan osanneet muuta kuin tappaa miljoonittain juutalaisia ja polttaa Suomen Lapin.
Asiaa :D
Meillä 2004 E-mersu eikä valittamista. Pari pientä juttua korjattu vuosien varrella (iskunvaimennin ja parkkitutkan sensori, joka särkyi lumipenkkaan osuessaan). Ja kerran vaihdettiin etuovi, mutta se ei ollut auton vika ;)
Asiaa :D
Meillä 2004 E-mersu eikä valittamista. Pari pientä juttua korjattu vuosien varrella (iskunvaimennin ja parkkitutkan sensori, joka särkyi lumipenkkaan osuessaan). Ja kerran vaihdettiin etuovi, mutta se ei ollut auton vika ;)
Tällänen aloitus täällä vielä. No, ap laitto audin kiertoon ja alla nyt subaru. Oon tykännyt, on mun eka japski. Mietin myös bemaria, mutta mulla on yks ollut eikä se ihan mielen ollut sekään joten päädyin koklaamaan tota subarua, vielä en oo ainakaan katunut.
T: ap
Tällänen aloitus täällä vielä. No, ap laitto audin kiertoon ja alla nyt subaru. Oon tykännyt, on mun eka japski. Mietin myös bemaria, mutta mulla on yks ollut eikä se ihan mielen ollut sekään joten päädyin koklaamaan tota subarua, vielä en oo ainakaan katunut.
T: ap
Ihan sama, mä olen ainakin tyytyväinen ja se on pääasia. Arvolla ei oo paskan väliä, koska mulla ei tee rahasta tiukka.
Eikä ole ollut koko aikana mitään vikoja, ainoastaan normaalihuollot on tehty. Mittarissa melkein 110 000 km jo.
Mun Audi on ollut loistava!!!
Eikä ole ollut koko aikana mitään vikoja, ainoastaan normaalihuollot on tehty. Mittarissa melkein 110 000 km jo.
Mun Audi on ollut loistava!!!
Mullapa on Corolla, jolla on ajettu 120 000 kilometriä ilman yhtään ylimääräistä korjausta. Paitsi no, yksi etuvalo on vaihdettu. Eikä maksanut kuin 20 000e uutena joskus vuonna keppi ja kivi. En vaan tajua japanilaisille autoille hymähtelijöitä.
Volkkarin pomo sanoi pari viikkoa sitten messuilla, että Skodan kojelauta maksaa paljon enemmän kuin esim volkkarin. Skodan tehtaan johtata esitteli kalvoja samoilla messuilla kuinka heidän tsekin tehtaansa on ollut koko konsernin laadukkain tyyliin 5 vuotta putkeen. Ero on siinä, että volkkaria ja audia tekevät turkkilaiset vähän sinne päin, mutta skodia tekee tsekit vielä kansallistunteella. Niin ovat siis samoja autoja kaikki ja volkkari omistaa kaikki merkit. Samoilla messuilla volkkarin johto ilmoitti myös, että skodan laatua tullaan HUONONTAMAAN, koska nyt se syö Audin ja volkkarin myyntiä. Minulla olisi tullut mieleen kysyä, että eikö kannattaisi nostaa noiden muiden laatua? Meillä on Passat DSG-automaatilla ja täytyy yhtyä tähän eli pikkuvikaa ja isompaa vikaa on riittänyt, mm vaihdelaatikko on kerran vaihdettu ja se maksoi monta tonnia :(
Hyvä ajaa ja mukava istua. Mutta kokoajan jotain pikkuvikaa. Mä oon oikeesti ihan kypsä! ja ihan pettynyt tohon rotiskoon. Pistän vahingon kiertämään, VAROKAA!
Niin pistit !!!
Audi myyjältäni kysyttiin: Mikä autokaupassa yleensä
on vuosimallin määrittelyperusta ?
Myyjä vastasi: Kauppaa tehdessä vuosimalli määritellään käsitykseni mukaan rekisteripäivämäärästä, joka on auton ikää ajatellen olennainen tieto. Valmistuspäivämäärä
määrittää auton vuosimallin, mutta en koskaan sitä
selvitä, koska se ei ole olennaista.
Kysyttiin myyjältä: Miten auton vuosimalli yleensä
merkitään tarjouksiin- ja sopimuksiin ? Esittelyautoissa se ei ole tule välttämättä esille.Maahantuonnin autot eivät ole meidän järjestelmissä ja näemme ainoastaan käyttöönottopäivämäärän. Ja se oli meritty ostamani auton myyntisopimukseen käyttöönottopäivämäärä 3.4.2008 ja Audi
oli vuosimallia 2007 ja valmistettu toukokuussa
2006 ja kaiken lisäksi sisätilojen matoista löytyi
päivämäärä 2004-06-23. Audi- merkkikin irtosi
konehuoneessa,
en tiedä mitä vuosimallia se oli. Kohtalotovereita ollaan.
PS. Kotiin lähetetyn tarjousasiakirjojen mukaan
auton vuosimallin kohdalla luki vuosimalli 2008.
Olivat muuten selvittäneet, mitä vuosimallia OSTAJA ON ! Olisikohan ollut viisasta lähettää
Nainen/ naiset asialle ?
älyää olla ostamatta eurooppalaista autoa. Onhan se tiedetty jo iät ja ajat että eurooppalaisissa on aivan liikaa vikoja.
En halua maksaa turhasta ylimääräisestä, kuten korjauksista ja statuksesta, siksi ajankin japsilla. Siirryn sillä näppärästi paikasta A paikkaan B ihan ilman, että tarvitsisi huolehtia siitä, että matka ei jatkukaan...
Meillä on Audit vm 2004 ja 2009 eikä vielä mitään ongelmia ole ilmennyt, edes pakkasilla.
Poikkeus vahvistaa säännön...
älyää olla ostamatta eurooppalaista autoa. Onhan se tiedetty jo iät ja ajat että eurooppalaisissa on aivan liikaa vikoja.
En halua maksaa turhasta ylimääräisestä, kuten korjauksista ja statuksesta, siksi ajankin japsilla. Siirryn sillä näppärästi paikasta A paikkaan B ihan ilman, että tarvitsisi huolehtia siitä, että matka ei jatkukaan...
olin uuden Toyota -taksin kyydissä. Lumisilla teillä meno oli niin huojuvaa että tuppasi naurattamaan.
Vittu mikä paska! Moista ei talliini ikinä tule.
olin uuden Toyota -taksin kyydissä. Lumisilla teillä meno oli niin huojuvaa että tuppasi naurattamaan.
Heh, kyllähän eurooppalaisissa on paremmat ajo-ominaisuudet, en ole sitä väittänytkään. Mutta aina on hyvin pysytty tiellä, ei ne nyt niin huonoja ole, vaikka te, arvoisat eurooppalaisten autojen omistajat, sellaista väitättekin. Ajelee rajoitusten mukaan eikä kaahaile kuten Audi-Bemari kuskit.
Mutta luotettavuus on taas japseissa ihan eri luokkaa kuin jossain audissa tms. euroopan ihmeessä. Eurooppalaiset ovat luotettavuudessa syvältä sieltä, minne aurinko ei paista. Saksan autoliitto tekee vertailuja autoista luotettavuudessa, japsit ovat kärjessä...
Sen korjaamiseen menee enemmän rahaa vuodessa kuin on auton arvo. Todella kivaa. Joka päivä saa aamulla jännittää että mikä varoitusvalo palaa seuraavaksi, mitä osia tippuu matkalla jne.jne. Ihan järkyttävän p*ska auto!