Lapsi oli tädillään yökylässä ja näki tämän harrastavan seksiä !
5 ja 7 vuotiaat lapseni olivat siis tädillään ( lasten isän sisko, ei minun ) yhden yön. Tämä täti itse asiaa ehdotti. Tästä on aikaa muutamia päiviä.
Tänään sitten 7v ( poika ) otti asian esille sanomalla mulle, että siellä tädillä tapahtui jotakin, mutta ei suostunut asiasta sen enempää kertomaan aluksi, koska pelkäsi mun suuttuvan. Lupasin etten suutu ja lapsi kertoi mulle, että sinne tädille tuli joku mies ( mä en edes tiennyt, että tädillä on mies ) ja miten 5 ja 7v joutu sen takia nukkumaan sohvalla.
No 7v oli yöllä mennyt vessaan ja pysähtynyt makuuhuoneen ovelle ja nähnyt tädin ja tämän miehen harrastavan seksiä: poika vielä kertoi yksityiskohtaisesti, että missä asennossa olivat jne. Mä olin lievästi sanottuna järkyttynyt: pakkoko sen tädin oli sitä äijää sinne ylipäätään pyytää juuri silloin, kun mun lapset siellä oli ! Lapset oli siellä yötä ekaa ja taatusti vikaa kertaa. Mä raportoin asiasta heti lasten isällekin. Ehkä ylireagoin, mutta mun mielestä täti teki väärin ja mun lasten ei tartte nähdä aikuisten seksileikkejä. Pitäisikö mun laittaa tälle tädillekin asiasta joku viesti tms ? En ole puheväleissä sen kanssa meinaan. Vai laittasko vaan, ettei mun lapset sitten tule sinne toiste yökylään ? Miten te tekisitte ?
Kommentit (29)
Jos se nyt jotenkin meni ohi...Makkareissakin on ihan sellainen kommervenkki kuin ovi!
...lapselle on oikeasti todella haitallista nähdä seksiä!! Seksi EI KUULU LAPSEN ELÄMÄÄN millään muotoa ja voi aiheuttaa ihan todella mittavia traumoja lapsissa. Onneksi ap olet kuitenkin käsitellyt asian lapsen kanssa, joten asia on varmaan jo ok. Tottahan toki vanhemmat harrastavat seksiä, mutta sen verran pitää vanhemmuutta säilyttää myös himojensa hurmoksessa, että on tarkkana, ettei lapsi joudu näkemään/kuulemaan mitään seksiin liittyvää, vaikka heräisikin kesken yöunien!!!!!!!! Ja olen kasvatustieteilijä, joka tutkii varhaislapsuutta. Eli en perusta väitteitäni mututietoon, vaikka luulisi tällaiset asiat kunkin tahollaan ymmärtävän ihan jo maalaisjärjellä....
...lapselle on oikeasti todella haitallista nähdä seksiä!! Seksi EI KUULU LAPSEN ELÄMÄÄN millään muotoa ja voi aiheuttaa ihan todella mittavia traumoja lapsissa. Onneksi ap olet kuitenkin käsitellyt asian lapsen kanssa, joten asia on varmaan jo ok. Tottahan toki vanhemmat harrastavat seksiä, mutta sen verran pitää vanhemmuutta säilyttää myös himojensa hurmoksessa, että on tarkkana, ettei lapsi joudu näkemään/kuulemaan mitään seksiin liittyvää, vaikka heräisikin kesken yöunien!!!!!!!! Ja olen kasvatustieteilijä, joka tutkii varhaislapsuutta. Eli en perusta väitteitäni mututietoon, vaikka luulisi tällaiset asiat kunkin tahollaan ymmärtävän ihan jo maalaisjärjellä....
Keroppa mitenkä se että näkee vilahduksen toisesta mailmasta traumatisoi.
Kenen näkemys se on.
Tätä asiaa kun on vääristelty iät ja ajat ja on ollut vain yksi virallinen totuus.
Siis ei siksi, että aikuiset ihmiset harrastaa seksiä ja lapsi sattuu heräämään ja sen näkemään. Vaan siksi, että kun on ensimmäisen kerran sovittu, että lapset menevät tädilleen yökylään ja täti on ensimmäistä kertaa heistä vastuussa yön yli ja tarkoitus oli (toivottavasti) viettää mukavaa laatuaikaa veljen lasten kanssa, niin sinne pitääkin raahata joku lapsille (ja ilmeisesti muillekin) tuntematon mies sekstailemaan ja patistaa yökylässä olijat sohvalle. Palautetta vaan tädille menemään!
Harrastaisi seksiään muulloin kun lasten kylässä ollessa, jos sitä on pakko harrastaa.
niin vastuuntuntoinen, että sen hoiviin voi uskoa lapsensa.
Vaikka kolme lasta mutta siksi aikaa laitetaan ovi lukkoon. Muuten en pysty oikein relaamaan.
että lasten vanhemmat harrastaa seksiä ja lapset nukkuu hyvin omissa sängyissään kun tämä tilanne.
niinpä..
eihän lasten omatkaan vanhemmat harrasta koskaan seksiä, ainakaan jos lapset ovat kotona.
joten perheissä ei harrasteta koskaan seksiä, siksi kaikki käyvät vieraissa.
Minkä sille voi jos 7 v herää kesken unien.