Minkä kokoista haalaria teillä käyttää 6v lapset?
.
Kommentit (27)
nyt noin 125cm pitkä ja käyttää 130 (vai oliko se 134) reiman haalaria
omaa lapsuuttanne. Teillä on ollut haalarit vielä 15-vuotiainakin. Miten se voi olla niin kamalaa jos pukee lapsensa lämpimästi?? 7-vuotias ei varmaan parin ihmisen mielestä voisi pukea ulkovaatteita ollenkaan päälle..
käyttää nyt Lassien G-tech haalaria koossa 116cm. Menee kyllä tän kevään,mut ens syksy/talvi on ostettava isompi
Kaksoset 5v 11kk. Yhdet sopivat haalarit tosin on, 122cm reimatecit, mut ei niitä noiden päälle saa kun kauheen tappelun tuloksena.
Ens talveks alesta ostin haalarin, kun tyttö nimenomaan sen halusi kaksosaista mieluummin
Se olisi ollutkin näky. Joo mutta kakaroilla on ollut 134cm haalarit 6-vuotiaina.
90-luvun alkupuolella 6. luokalla oli kyllä haalareita monella käytössä, eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Siis myös koulussa, ei pelkästään vapaa-aikana. En tiedä, miksi nykyään pienetkään koululaiset eivät haalaria juuri käytä. No, muodit tulee ja menee, ehkä ne haalarit taas joskus yleistyy.
Tytöllä pituutta 124cm, eri merkkiset haalarit niin mitoitus näyttää olevan vähän erilainen. Meillä eskarilaiselle ostettiin 2-osainen puku syksyllä, mutta ennen joulua piti lapsen toiveesta ostaa haalari kun on mukavampi päällä. Alkutalven piti siskonsa vanhaa pukua pihapukuna ja tykkäsi siitä enemmän kuin takki ja housut setistä.
sanoin myös merkin.
Ja kyllä mulla oli myös koulussa vielä 5lk haalari,kuudennelle en enää huolinut.
Tää oli 1989/90. Kuudennellakin oli vielä muutamilla haalareita käytössä varsinkin "kunnon pakkasilla" :)
Ja mun äidillä oli 1988-89 mintunvihreä ns aikuistenhaalari jolla mentiin kyllä ihan kaupareissut jne :D
ja käyttää 110cm haalaria. Ostin hänelle takin ja housut "eskarivaatteiksi", mutta ei ole suostunut niitä kertaakaan käyttämään, haluaa ehdottomasti käyttää haalaria.
Ja mun äidillä oli 1988-89 mintunvihreä ns aikuistenhaalari jolla mentiin kyllä ihan kaupareissut jne :D
Meidän tyttö täyttää koha 6. Haalarina Reimatec 128 cm, oli ostettaessa hieman reiluhko, mutta 122-senttinen ei olisi kevään puolella enää mennyt ja aivan hyvä käytössä.
Poika itse 124cm pitkä. Housut tosin hieman lyhyet. 134cm on seuraavat, ostettuna ja ehkä käyttöön jo tänä talvena
lasketteluhaalariin. Niitä oli kaikilla lapsesta vaariin. =) Muodit muuttuu mammaset. Oli myös aika jolloin naiset eivät pukeutuneet housuihin...
että tosi noloa ja tyhmää käyttää haalaria tuon ikäisenä niin mä lopetan palstailun :)
ei muuta, sori