Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PMS-piru vauhdissa :´´(

Vierailija
30.12.2009 |

Hermoja ei ole nimeksikään, olen helvetin kömpelö=esim tavarat tippuu käsistä ja törmäilen ovenkarmeihin jne, söisin suklaata 1kg/pvässä, huudan ja karjun miehelle ja lapsille 8v ja 6½v, puhun läpiä päähäni ja rumia jne.

Olen turvoksissa ja vatsanseutu pallona, iho kukkii yms pientä kivaa.

MITEN voi hormonit saada naisen näin sekaisin, saada sanomaan että toivois ettei lapsia oliskaan:´´(

Voisin ampua itseni!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko kestää tuollaista elämää vaikka se nopeasti aina ohi meneekin!

Vierailija
2/7 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo aina,että tuo aika on täyttä helvettiä perheessämme. Itsestäni tuntuu,että oireet pahenevat mitä vanhemmaksi tulee. Uskon silti itse,että esim. liikunnalla ja muutenkin terveellisillä elämäntavoilla tuo voisi olla hallittavissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko kestää tuollaista elämää vaikka se nopeasti aina ohi meneekin!

millä voisi auttaa oloa

t. ohis pms:stä kärsivä

Vierailija
4/7 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo aina,että tuo aika on täyttä helvettiä perheessämme. Itsestäni tuntuu,että oireet pahenevat mitä vanhemmaksi tulee. Uskon silti itse,että esim. liikunnalla ja muutenkin terveellisillä elämäntavoilla tuo voisi olla hallittavissa..

ehkä onnistuu joltakin, mutta ei minulta. ei kai sitä mistään kunnon peeämässästä kärsisikään jos pystyisi silloin liikkumaan ja syömään terveellisesti.

Vierailija
5/7 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns mielialalääkkeitä. Eli niitä popsitaan noin 1-2vkon ajan/kk.

Toinen mikä auttaa on kalaöljykapselit.

Vierailija
6/7 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuvat koko ajan pahenevan. Mulla ei liikunta auta, liikun kyllä paljon koko kierron ajan. Nyt syön Terolutia ja tuntuu vähän helpottavan, ei niitä nyt kuitenkaan voi ikuisesti jatkaa. Nuo mielialalääkkeet kiinnostaisi, onko kenelläkään kokemusta niistä?

Vierailija
7/7 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän pahimpiin kilareihin sellaista luontaisvalmistetta kuin "Relaxor forte", löysin Anttilan luontaistuotehyllystä, hintaa oli alle kymppi.

Nappi suuhun ja imeskelemään. En tiedä, onko lumevaikutusta vai "oikeaa", mutta auttaa jonkin verran. Ehtii ainakin siinä imeskellessä rauhottumaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän