24v. mies 40v. naisen kanssa!?
Erosin juuri 24v. täyttäneestä hyyyvin epäkypsästä miehestä joka on nyt 2kk eron jälkeen löytänyt itselleen "naisen"... Hmm, nainen on perheellinen ja 40vuotias. Kumminkin siis vapaa. nettipelejen merkeissä tutustuivat, eivät ole tavanneet mutta nainen paljon pyydellyt exää hänen luokseen.
Ihan kysyn mielipiteitä että voiko tällä naisella olla kaikki jauhot pussissa? Ja ihan mietin meidän yhteisen lapsen asemaa tässä.. Tuntuu jotenkin hurjalta että exäni esittelee lapsellemme uuden äitipuolen joka on melkein minun äitini ikäinen. :o
Mustasukkaisuus tai mikään muu ei nyt tähän minun ihmetykseeni liity. Minulla on uudet kuviot ja olen onnellinen.
Kommentit (6)
sun lapselle mikään ongelma tule olemaan.
Siis, jos exäsi on sitä mieltä. Kellään muulla ei pitäisi olla sanomista asiaan.
Ole jopa iloinen siitä, että kuvioissa ei ole ketään nuorempaa, joka haluaa kenties oman perheen . huh huh - ajattelen mikä silloin olisi yhteisen lapsenne rooli!
Ehkä olit exällesi liian lapsellinen?
Lapsellinen exälleni? Exäni on narkomaani, muutti luokseni äitin helmoista. Todella epäkypsä tapaus kaikinpuolin. Opetin hänelle perusarkea kädestä pitäen. Olin kyllä joo hänen äitihahmonsa, mutta en olisi ikinä uskonut että hän vaihtaa minut vanhempaan kun minä olin häntä vanhempi 4vuotta ja hän silloin valitti jo ikäerostamme.
Toki toivon hänen löytävän onnensa, mutta jotenkin epäilen että mitä tuo 40v. hänestä voi haluta kun mies ei osaa edes pyykkiä vielä pestä, saati sitten täyttää itse jotain peruslomaketta tai maksaa laskuja.
exästä muuta kun seksiä.
Mulla on seksisuhde 22v. mieheen ite oon 32v. Meillä ei oo muuta kun seksiä. Mul on lapsia. Mies ei oo kiinnostunut mun muusta elämästä. Tiedetään toisistamme aika vähän asioita, mut sit tosta toisesta puolesta kaikki.
Mitä turhia ihmettelet. Anna kaikkien kukkien kukkia vaan.