G: Mitä sait lahjaksi vanhemmiltasi?
Itse sain 20 € rahaa (niin kuin joka joulu ja syntymäpvä), tiskirätin ja ilmeisesti jonkun kosteusvoiteen (en ole vielä avannut voidepakettia). Mieheni on yleensä saanut pyyhkeen tms.
Kommentit (32)
oho, kylläpä kalliita lahjoja. mitä olette antaneet itse antaneet vanhemmillenne lahjaksi?
Oli kyllä sovittu, ettei osteta toisillemme mitään.
Itse ostin vanhemmilleni noin 100€ lahjat.
Mies sai kirjan ja suklaata.
Anopilta sain huivin ja mies sai sukat.
Äitini, joka aina laittoi jotain pientä, kuoli vajaa vuosi sitten.
Miehen vanhemmilta suklaata ja nanson tuotteita.
Isältä saman kirjan kuin elokuussa syntymäpäivälahjaksi.
sukkia, yöasun, palovaroittimen ja sammutuspeitteen, rahaa 150e, ja pienen ruokakorin mihin oli kasattu jouluisia herkkuja.
Lisäksi äiti antoi 100e rahaa. Ei tosin ostanut lapsellemme (vajaa 1v) lahjaa lainkaan, halusi näin osallistua tulevan uuden turvaistuimen ostoon.
villasukar ja silikonisen muffinssivuoan.
-talvirenkaat autoon :)
-50e rahaa + arpoja
-juoksutakki
Isältä ei ollut kai mitään?
läppäri sylissä peiton alla, sori siis kirjoitusvirheet. :)
hieman kateellinen teidän lahjoista :)
Meillä kyllä ihan varakkaat vanhemmat, mutta ei me aikuiset enään saada lahjoja, lapsenlapset saavat kylläkin. Ja sama anopin puolelta.
Äidiltäni & isältäni saatiin: suklaarasia ja lyhty.
Anopilta & apelta: suklaarasia ja villasukat.
kateellisena oikeasti aina kuuntelen miten aikuiset kertoo saaneensa kaiken maan koneita ja lahjakortteja...
lasikulhon sarjaa jota kerään
grillauslevyn
Hyvät lahjat!
lapset sai niiltä niin paljon kaikkee että tunnen olevani suunnilleen velkaa...
pöytäkalenterin ja tyynyn+tyynyliinan. Ja niin 50 euron lahjakortin vaatekauppaan.
isä anto arvan, suklaata ja äidiltä tuli 50e lahjakortti vaateliikkeeseen, dermosil kasvohoitotuotteita ja tykkäsin :)
Heillä ei vielä ole lastenlapsia ja olen heidän kuopuksensa, joten yleensä ostavat aika paljon lahjoja.
Sain isältä: fleecevälikerraston, craftin välikerraston.
Äidiltä sain: ilmakihartimen, pitkät kalsarit, huovutusneulaimen.
Olen todella kiitollinen lahjoistani ja vanhemmista etenkin!
meidän suvun kanssa on sovittu jo aikoja sitten, että annetaan lahjoja vain LAPSILLE!
äidiltäni rahaa 500e, joka jaetaan perheen kesken. Meillä on kaksi pientä lasta ja laitoin heidän kumpansakin tilille 125e. Lisäksi sain ainakin kirjan.
Isältäni sain lahjakortin kosmetologille sekä korun.