G: Mitä sait lahjaksi vanhemmiltasi?
Itse sain 20 € rahaa (niin kuin joka joulu ja syntymäpvä), tiskirätin ja ilmeisesti jonkun kosteusvoiteen (en ole vielä avannut voidepakettia). Mieheni on yleensä saanut pyyhkeen tms.
Kommentit (32)
Äitini on kuollut ja väkivaltainen alkoholisti-isäni asuu 500km päässä.
Tai hetkinen, isukilta oli tullut aattoiltana ääniviesti puhelimeeni missä toivotti jouluja ja jatkoja, oli hänen eka yhteydenootonsa tänävuonna.
Evvk!
-pesutornin(pesukone ja kuivausrumpu)
-lahjakortin kosmetologille
-500 euron lahjakortin vaateliikkeeseen
-2 kirjaa
-astioita keräämästäni sarjasta
-suklaata
-viikkosiivouksen vuoden ajaksi
Olen kiitollinen vanhemmistani ja saamistani lahjoista. Olen ainut lapsi, ja minulla on mies ja kolme pientä lasta, jotka myös saivat paljon lahjoja. Lisäksi lähdemme koko porukka yhdessä Vietnamiin vanhempieni kustantamana.
Lakanat, meikkejä+muuta kosmetiikkaa, twinsetin, kirjan.
kynttilän haudalle, heiltä ei siis lahjoja tule. Toivon, että mummot pitäisi huolta meidän vauvasta. Se on minun suurin pyyntö.
Meidän vanhemmat vaan tykkää antaa lahjoja.
Sain Kalevala Korun Helinä-ranneketjun, Venetsia-kirjan, 2 Finlaysonin pussilakanapakkausta, parfyymi- ja vartalovoidesetin (tosi hyvän tuoksun oli äiti valinnut), itse lapsena tekemäni piirroksen kehystettynä, Aku Ankan vuosikerran, Nanson oloasun.
Mies sai digitaalisen valokuvakehyksen, kauko-ohjattavan auton (rakastaa leluja), Disney-pussilakanapakkaukset (rakastaa myös Disney-hahmoja.
koko perheelle, Marimekon sukat ja Iittalan tarjoiluvadin (yhteiseksi miehen kanssa).
sain yhden tavaran, jonka vanhempani voittivat myyjäisistä, mutta se oli niin tyylitön, että eivät itse sitä halunneet pitää.
-50e lahjakortin vauvantarvikeliikkeeseen
-40e lahjakortin hennesille
-30e lahjakortin askartelupuotiin
-teknisen kerraston
-urheilukerraston
-villasukat
-leivänpaahtimen
-vuolukivisen sauna/kosteusmittarin
-shampoo/hoitoaine/kuorintavoide/ripsari/luomiväri setin
-Tupperwara nokkamuki, lautanen, lusikka/haarukkasetti
-Taulu tulevaan lastenhuoneeseen mihin saa kolme valokuvaa
-pinkit reinot
-villapohjasukkia/tavallisia
-nomination rannekorun
-äitiysmekon keväälle valmiiksi :)
kaikki oli mieluisia lahjoja :)
kynttilöitä, suklaata ja 300e. Niin ja joulukukka. Ihan perussetti ja tykkään :)
ihan mielenkiintoista kuulla minkälaista lahjakulttuuria perheissä on. mietin ostavatko lapset vanhemmilleen vastalahjaksi kalliita lahjoja. avasin muuten pakettini loppuun. tiskirätti on desing wettexliina ja voidepurkki ei ollutkaan kasvovoidetta vaan käsivoidetta. ihan tyytyväinen olen. kaikkein ihaninta kyllä olisi, jos vanhempani osallistuisivat meidän jouluun ja viettäisivät sen kanssamme. yleensä vaan piipahtavat ovella tai viipyvät korkeintaan puoli tuntia.
Villeroy & Bochin tarjoiluvadin, jonka tosin itse kävin ostamassa, kun riskiryhmäläinen äitini ei sikainfluenssarokotteen toimimattomuuden takia vielä ole käynyt kaupoissa.
Lisäksi mieheni sai Brüno videon.
Ja molemmat sai rahat vielä megaässäarpoihin.