Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän pinoon kaikki epäsopivat ja epämiellyttävät lahjat joita sait

Vierailija
25.12.2009 |

itse sain liian pienen vaatteen

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksivuotias itse vessassa käyvä sai lahjaksi bodyn...

Vierailija
2/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee niistä mieleen lähinnä nenäräkä. Hyi, roskiin heitän ne ellei joku välttämättä halua syödä niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään turhaa. Kerrankin näin!

Vierailija
4/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mummolta tulee neljä numeroa liian suuret pörrösukat, mutta tänä vuonna ei.

Vierailija
5/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin pari tarkkaan valittua, joista sekä minä, että mieheni pidämme (lastenhuoneet on lasten valtakuntaa, jossa on sitten eri meininki). Sain lahjaksi (taas tänä vuonna anopilta, kuten joka ikinen vuosi) kammottavan lasisen enkelin. On sen verran esillä hyllyn päällä, että anoppi näkee sen kerran, sitten tekee katoamistempun vanhusten virkistyskerhon arpapalkinnoksi. Sinne on aina kelvannut. :)

Vierailija
6/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko valita niin kyllä se tuo anopin antama (tottakai!) ehkä 3:men euron rihkamakoru.. Jep, olisi voinut jäädä antamatta...

Vierailija
7/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömme sai serkkujensa vanhoja rojuja paperiin käärittynä. Eivät olleet kuulemma menneet kirppiksellä kaupaksi ja piti eroon päästä....joopa joo :/

Vierailija
8/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliit liput hevosnäytökseen, josta en ole yhtään kiinnostunut...

Lapsi sai muutaman sinänsä kivan lahjan, mutta meillä oli jo ne jutut kotona...

Vierailija
9/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliit liput hevosnäytökseen, josta en ole yhtään kiinnostunut...

Lapsi sai muutaman sinänsä kivan lahjan, mutta meillä oli jo ne jutut kotona...

mä en ole ikinä pitänyt hevosista ja sain kerran myös liput vastaavaan tapahtumaan ja tykkäsin tosi, tosi paljon. En tosin ole sen jälkeen käynyt, saadut liput ok, itse en rahaa laittais.

Vierailija
10/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile

kalliit liput hevosnäytökseen, josta en ole yhtään kiinnostunut... Lapsi sai muutaman sinänsä kivan lahjan, mutta meillä oli jo ne jutut kotona...

mä en ole ikinä pitänyt hevosista ja sain kerran myös liput vastaavaan tapahtumaan ja tykkäsin tosi, tosi paljon. En tosin ole sen jälkeen käynyt, saadut liput ok, itse en rahaa laittais.

Vierailija
11/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköinen manikyyri-pedikyyrisetti / anopilta

kammotuksia

Vierailija
12/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaverilta sellainen muovinen (kaula?)koru,jollaisia en koskaan pidä.4v tyttäreni voisi pitää..toisaalta sain samalta kaverilta nätit korvikset:)

Vierailija
13/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran kuuma pakkaus tuo tyttö ettei edes viime viikkojen paukkupakkasilla (-20-25 astetta) tarvinnut muuta puvun alle kuin college-housut. Arvostan tuota lahjaa kyllä, koska on suomalaista käsityötä, mutta valitettavasti jää käyttämättä (niin kuin kaksi vuotta sitten saadut samanlaiset villahousutkin jäi). Muuta turhaa ei ollut niissä kymmenessä paketissa mitä meidän perheeseen tuli.

Vierailija
14/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meillä edes ole kylpyammetta...

Vierailija
15/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaitaliina anopilta. Mukana roikkui kunnioittavasti myös hintalappu. 8,95 arvoiseksi oli minut siis rankattu. Pistän kiertoon, kuten hänen lapsille ostamansa muumiastiastot. Niitä meillä on tavattu antaa kastelahjoiksi ja ovat ollet käytössä jo 1-v alkaen. Kouluikäiset eivät enää uusia tarvitse. Lahjoitan arpajaisvoitoiksi tms.

Vierailija
16/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllensä osaa ostaa tosi hyvällä maulla vaatteitakin tms. Tämä Snoopy-meininki ei sytyttänyt yhtään...

Mutta sain mieheltä NIIN mielettömät lahjat, että pakettien sisätlö on kirkkaasti plussan puolella :) ?

Vierailija
17/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään epämiellyttävää. Ainoastaan ehkä anopilta tulleet pefletit mietityttää, kun niissä luki, ettei saa pestä kuin hienopesussa 40 asteessa... Ennen ekaa käyttöä pesen tuossa 40, mutta jatkossa pistän kyllä 60. Jos ei kestä moista, niin sit ei voi mitään.

Vierailija
18/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain suklaalikööriä. yök

a) inhoan likööriä oli mikä maku tahansa

b) olen raskaana

joten jossain määrin epäsopiva lahja.

Vierailija
19/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiittänyt äitiäni sydämellisesti tästä lahjasta, enkä milloinkaan aijo pahoittaa hänen mieltään kertomalla, ettei se ollut kiva lahja.

Vierailija
20/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hemmetti! Pyysin lahjaksi äidiltäni pyyheliinoja ja ruutuisia maalaishenkisiä lakanoita. Avasin paketin ja sain tosi halvat 5 pyyheliinaa, joista kaikki olivat erivärisiä ja halpoja lumppuja, jotka ensimmäisessä pesussa jo kluttaantuu. Sitten ne lakanat, inhoan sinistä väriä yli kaiken! Ja sain kamalat, ei minkään merkkiset siniset kamalat lakanat. Aion lahjoittaa konttiin!!!

Sitten saimme lapsiperheelle tosi sopivan mittarin. Siinä sitten ihmetellään kun bikini-neito saa vaatteita päälle sitä mukaa, miten mittari osoittaa. Voi helkutti. Olen tosi tarkka mitä kotonamme on ja miten kolmelle lapselleni opetan ja tälläistä paskaa saa sitten lahjaksi!

Repikää tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän