Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähän pinoon kaikki epäsopivat ja epämiellyttävät lahjat joita sait

Vierailija
25.12.2009 |

itse sain liian pienen vaatteen

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hemmetti! Pyysin lahjaksi äidiltäni pyyheliinoja ja ruutuisia maalaishenkisiä lakanoita. Avasin paketin ja sain tosi halvat 5 pyyheliinaa, joista kaikki olivat erivärisiä ja halpoja lumppuja, jotka ensimmäisessä pesussa jo kluttaantuu. Sitten ne lakanat, inhoan sinistä väriä yli kaiken! Ja sain kamalat, ei minkään merkkiset siniset kamalat lakanat. Aion lahjoittaa konttiin!!! Sitten saimme lapsiperheelle tosi sopivan mittarin. Siinä sitten ihmetellään kun bikini-neito saa vaatteita päälle sitä mukaa, miten mittari osoittaa. Voi helkutti. Olen tosi tarkka mitä kotonamme on ja miten kolmelle lapselleni opetan ja tälläistä paskaa saa sitten lahjaksi! Repikää tästä!

Vierailija
22/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet edellisten vuoden joululahja- akryylilapaset vieläkin käyttämättöminä kaapissa kun eivät lämmitä yhtään ainakaan vilukissaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen) ja kaikki olivat mieluisia.

Vierailija
24/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saivat juuri sitä mitä olivat toivoneet :) Kun itse ostimme kaikki lahjat.

Vierailija
25/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain ihan kivoi lahjoja, MUTTA toinen lapseni (3v tyttö)sai jotain serkkutytön ikivanhoja kirjoja, joista yksi oli vielä että meille tulee vauva... hyvin yksityiskohtaisia kuvia kohtuvauvasta yms... ja muitakin tosi paskoja kirjoja... Ehkä olen materialisti, mutta mua vituttaa "LAHJANA" annetut käytetyt romut... se on eri asia sit ihan muuten vaan niitä antaa tai ostaa kirppikseltä, mut et joulu tai synttärilahjaksi käytettyä lahjapaperiin.. hyi yök miten mautonta mun mielestä!!! Sit poika sainoin 5 pakettii legoja, joista ainakin 3 samaa sillä oli ennestään jo kotona :( samaten tyttö sai kävelevän my little ponyn joka sillä jo oli ennestään.. mut noi nyt oli kuiteskin ihan ok verrattuna tuohon käytettyyn paskaan :)

Vierailija
26/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliit liput hevosnäytökseen, josta en ole yhtään kiinnostunut...

Lapsi sai muutaman sinänsä kivan lahjan, mutta meillä oli jo ne jutut kotona...

mulle. Kyse on varmasti tuosta apassionata näytöksestä ja mä menisin kyllä TOSI mielelläni katsomaan. Eipä vaan ole koskaan ollut varaa..

Vierailija
27/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pari vuotta saa odotella, että nuo vaatteet menevät päälle :-D

Vierailija
28/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.v ja 6v. lapset saivat mummoltaan molemmat valkoiset pyyhkeet!!!!! No ihan joo niitä voi toki käyttää, mutta lapselle yksi valkoinen pyyhe joululahjaksi on minusta outoa. Olisi nyt voinut edes olla joku lapselle sopiva kuva sitten jos heille halkuaa pyyhkeet ostaa....

Vierailija
29/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelevat että suomalaista suklaata ilman muuta. Muuten ihan kiva, mutta olen diabeetikko....

Vierailija
30/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaitaliina anopilta. Mukana roikkui kunnioittavasti myös hintalappu. 8,95 arvoiseksi oli minut siis rankattu. Pistän kiertoon, kuten hänen lapsille ostamansa muumiastiastot. Niitä meillä on tavattu antaa kastelahjoiksi ja ovat ollet käytössä jo 1-v alkaen. Kouluikäiset eivät enää uusia tarvitse. Lahjoitan arpajaisvoitoiksi tms.

Vittu jos aikuinen ihminen laskee oman arvonsa joululahjojen mukaan, niin päässä siinä on vikaa.

Enkä kyllä ymmärrä ollenkaan mikä niissä muumiastioissa on niin pahaa, että pitää noin mulkusti käyttäytyä? Toivottavasti anoppisi saa tietää käytöksestäsi, eikä anna moiselle kiittämättömälle apinalle enää yhtään mitään.

Että pistää vihaksi tuollaiset ääliöt..

Vierailija
31/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakorttiisojen tölkkien six-pack,

Vierailija
32/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehujääkenno, kaksplus lehti vanha.

Vierailija
33/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tosi nätti kevättakki, muuta liian pieni, kokolapussa lukee vielä selvästi 6-9kk, niin ihmettelen mikä moka tullut.

Mutta en taida kehdata sanoa.

Muutoin tänä jouluna ei tullut mitään turhaa tai pientä tm.

Vierailija
34/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. siitä onnellinen. Tavarataivas ei ole meidän perhettä varten.

Vierailija
35/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen kaikki lahjat olivat mun ostamiani, yhdessä toki miehen kanssa oli sovittu mitä ostetaan, joten kaikki oli hyvää ja tarpeellista.

On miehen kanssa tässä mietitty koko joulukuu, kun kukaan sukulainen ei ole kysellyt joululahjatoiveita, ei edes lapsille. Nyt ihmetellään vielä enemmän, kun kukaan ei laittanut mitään lahjoja, ei joulukortteja eikä edes tekstiviesteillä tullut joulutoivotuksia. Minä varmaan olen taas tehnyt jotakin, mistä anoppi tai appiukko on ottaneet herneet nenäänsä, joten koko sen puolen suku ei puhu meille... mun sukuun ei ole yhteyttä koskaan ollutkaan, sieltä puolelta ei siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Vierailija
36/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lahjat oli ihan ajatuksella annettuja, mut me saatiin TAAS pyyhkeitä, enkä käsitä miksi. Mä olen saanut pyyhkeitä ja liinavaatteita jo ylioppilaslahjaksi niin paljon, että osa on vieläkin avaamattomana kaapissa (siis yli kymmenen vuotta nyt) ja sen jälkeen tässä on ollut häitä ym. perhejuhlia. Joka ikisessä juhlassa pääosa lahjoista on ollut pyyhkeitä ja pussilakanasettejä. Meillä on käsittämättömän paljon kodintekstiileitä, ja vain kolme (täyteen ahdettua) hyllyä komerossa niitä varten. Mä kierrätän samoja pyyhkeitä käytöstä pesun ja kuivurin kautta takaisin käytöön, koska muuten noitten liinavaatepinoja pois ottaminen ja takaisin järjestely veis järjen. Ja nyt saatiin taas lisää pinottavaa..

Mut täytyy olla iloinen, että enää ei enää tule joka paikasta noita lasienkelihössötyksiä, jotka olivat yhteen aikaan jotenkin pakollinen joululahja, eikä myöskään tuikkulyhtyjä. Pyyhkeet kun on ihan käyttölahja, toisin kuin sen kahdeskymmenes iittalan tuikkukippo.

Vierailija
37/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän vieraat katsoo, kun teillä on AINA samat pyyhkeet käytössä, että hei ostetaan niille pyyhkeitä, kun raukoilla ei ole. :p Ei vaan ymmärrän tuskasi. Sain nimittäin TAAS kuudetta joulua peräkkäin jouluisen kaitaliinan pöydälle. :D

Vierailija
38/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja kaitaliinat on tulleet yhdeltä ja samalta henkilöltä. Arvaatte varmaan keneltä miehen sukulaiselta... :D

Vierailija
39/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieliopista päätelleen ostetaan itsekään paljon kalliimpia kuin "3:men euron rihkamakoruja". Kiitos päivän nauruista :D

Vierailija
40/63 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa vain nyky-yhteiskunnan tilaa.