Tähän pinoon kaikki epäsopivat ja epämiellyttävät lahjat joita sait
Kommentit (63)
Kahdet edellisten vuoden joululahja- akryylilapaset vieläkin käyttämättöminä kaapissa kun eivät lämmitä yhtään ainakaan vilukissaa...
yhteinen) ja kaikki olivat mieluisia.
Lapset saivat juuri sitä mitä olivat toivoneet :) Kun itse ostimme kaikki lahjat.
mä sain ihan kivoi lahjoja, MUTTA toinen lapseni (3v tyttö)sai jotain serkkutytön ikivanhoja kirjoja, joista yksi oli vielä että meille tulee vauva... hyvin yksityiskohtaisia kuvia kohtuvauvasta yms... ja muitakin tosi paskoja kirjoja... Ehkä olen materialisti, mutta mua vituttaa "LAHJANA" annetut käytetyt romut... se on eri asia sit ihan muuten vaan niitä antaa tai ostaa kirppikseltä, mut et joulu tai synttärilahjaksi käytettyä lahjapaperiin.. hyi yök miten mautonta mun mielestä!!! Sit poika sainoin 5 pakettii legoja, joista ainakin 3 samaa sillä oli ennestään jo kotona :( samaten tyttö sai kävelevän my little ponyn joka sillä jo oli ennestään.. mut noi nyt oli kuiteskin ihan ok verrattuna tuohon käytettyyn paskaan :)
kalliit liput hevosnäytökseen, josta en ole yhtään kiinnostunut...
Lapsi sai muutaman sinänsä kivan lahjan, mutta meillä oli jo ne jutut kotona...
mulle. Kyse on varmasti tuosta apassionata näytöksestä ja mä menisin kyllä TOSI mielelläni katsomaan. Eipä vaan ole koskaan ollut varaa..
Tosin pari vuotta saa odotella, että nuo vaatteet menevät päälle :-D
9.v ja 6v. lapset saivat mummoltaan molemmat valkoiset pyyhkeet!!!!! No ihan joo niitä voi toki käyttää, mutta lapselle yksi valkoinen pyyhe joululahjaksi on minusta outoa. Olisi nyt voinut edes olla joku lapselle sopiva kuva sitten jos heille halkuaa pyyhkeet ostaa....
ajattelevat että suomalaista suklaata ilman muuta. Muuten ihan kiva, mutta olen diabeetikko....
kaitaliina anopilta. Mukana roikkui kunnioittavasti myös hintalappu. 8,95 arvoiseksi oli minut siis rankattu. Pistän kiertoon, kuten hänen lapsille ostamansa muumiastiastot. Niitä meillä on tavattu antaa kastelahjoiksi ja ovat ollet käytössä jo 1-v alkaen. Kouluikäiset eivät enää uusia tarvitse. Lahjoitan arpajaisvoitoiksi tms.
Vittu jos aikuinen ihminen laskee oman arvonsa joululahjojen mukaan, niin päässä siinä on vikaa.
Enkä kyllä ymmärrä ollenkaan mikä niissä muumiastioissa on niin pahaa, että pitää noin mulkusti käyttäytyä? Toivottavasti anoppisi saa tietää käytöksestäsi, eikä anna moiselle kiittämättömälle apinalle enää yhtään mitään.
Että pistää vihaksi tuollaiset ääliöt..
lahjakorttiisojen tölkkien six-pack,
mehujääkenno, kaksplus lehti vanha.
Muuten tosi nätti kevättakki, muuta liian pieni, kokolapussa lukee vielä selvästi 6-9kk, niin ihmettelen mikä moka tullut.
Mutta en taida kehdata sanoa.
Muutoin tänä jouluna ei tullut mitään turhaa tai pientä tm.
.. siitä onnellinen. Tavarataivas ei ole meidän perhettä varten.
Meidän perheen kaikki lahjat olivat mun ostamiani, yhdessä toki miehen kanssa oli sovittu mitä ostetaan, joten kaikki oli hyvää ja tarpeellista.
On miehen kanssa tässä mietitty koko joulukuu, kun kukaan sukulainen ei ole kysellyt joululahjatoiveita, ei edes lapsille. Nyt ihmetellään vielä enemmän, kun kukaan ei laittanut mitään lahjoja, ei joulukortteja eikä edes tekstiviesteillä tullut joulutoivotuksia. Minä varmaan olen taas tehnyt jotakin, mistä anoppi tai appiukko on ottaneet herneet nenäänsä, joten koko sen puolen suku ei puhu meille... mun sukuun ei ole yhteyttä koskaan ollutkaan, sieltä puolelta ei siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Kaikki lahjat oli ihan ajatuksella annettuja, mut me saatiin TAAS pyyhkeitä, enkä käsitä miksi. Mä olen saanut pyyhkeitä ja liinavaatteita jo ylioppilaslahjaksi niin paljon, että osa on vieläkin avaamattomana kaapissa (siis yli kymmenen vuotta nyt) ja sen jälkeen tässä on ollut häitä ym. perhejuhlia. Joka ikisessä juhlassa pääosa lahjoista on ollut pyyhkeitä ja pussilakanasettejä. Meillä on käsittämättömän paljon kodintekstiileitä, ja vain kolme (täyteen ahdettua) hyllyä komerossa niitä varten. Mä kierrätän samoja pyyhkeitä käytöstä pesun ja kuivurin kautta takaisin käytöön, koska muuten noitten liinavaatepinoja pois ottaminen ja takaisin järjestely veis järjen. Ja nyt saatiin taas lisää pinottavaa..
Mut täytyy olla iloinen, että enää ei enää tule joka paikasta noita lasienkelihössötyksiä, jotka olivat yhteen aikaan jotenkin pakollinen joululahja, eikä myöskään tuikkulyhtyjä. Pyyhkeet kun on ihan käyttölahja, toisin kuin sen kahdeskymmenes iittalan tuikkukippo.
teidän vieraat katsoo, kun teillä on AINA samat pyyhkeet käytössä, että hei ostetaan niille pyyhkeitä, kun raukoilla ei ole. :p Ei vaan ymmärrän tuskasi. Sain nimittäin TAAS kuudetta joulua peräkkäin jouluisen kaitaliinan pöydälle. :D
niin ja kaitaliinat on tulleet yhdeltä ja samalta henkilöltä. Arvaatte varmaan keneltä miehen sukulaiselta... :D
kieliopista päätelleen ostetaan itsekään paljon kalliimpia kuin "3:men euron rihkamakoruja". Kiitos päivän nauruista :D
Kuvastaa vain nyky-yhteiskunnan tilaa.