Parasta aikaa. Mitä mieltä tästä sarjasta ?
huomasin että siitä on tullut jo kaksi osaa ja en ole tajunnut katsoa
Kommentit (17)
mutta mukavaa ja harmitonta viihdettä. Olen katsonut molemmat jaksot ja aion katsoa jatkossakin.
ja miksi minä en ole kuullut siitä mitään?!
mutt aei hätää, kaksi ekaa jaksoa voi katsoa Yle areenasta. Itsekin katsoin eilen kun joku töissä kehui sarjaa ja en ollut tietoinen koko sarjasta
Olen katsonut 2 ekaa ja aion katsoa loputkin! Ihme ettei tätä ole yhtään buukattu, kun jotain turhanpäiväisiä kuorosotiakin mainostetaan puolivuotta etukäteen!
lauantaisin kakkoselta noin kello 19
mutta eipä moni varmaan tajua katsoa kun ylen ohjelmia ei mainosteta juurikaan. Itse törmäsin sattumalta Ylen sivuilla tähän
Hyvät näyttelijät, kiva juoni, helppo seurata. Tykkäsin kovasti!
vaan eipä Yle juuri näytä satsaavan mainostamiseen. sääli. Menee hyvä sarja ohi monelta.
Oli kovin todentuntuinen, viihdyttävä, kertakaikkisen hyvä sarja! Lisää tällaisia!
ainakin meidän perheessä. Kivaa, että lauantai-iltaisinkin jotain katsottavaa.
en pidä näyttelijöinä Lari Halmeesta (yksityisihmisenä kerran tavannut ja on ihan ok mukava ihminen), Hissu Hietalahdesta (yksityisihmisenä en tunne) enkä Tiina Lymistä (hänestä olen saanut huonon mielikuvan yksityisihmisenäkin niinä kahtena kertana, kun hänen kanssaan olen ollut tekemisissä/ tiemme ovat ristenneet).
näyttelijät olivat hyviä. Kiva nähdä luontevia lapsinäyttelijöitä.
Kiva kun on jotain, jota voi katsoa yhdessä koko perheen kanssa!
mielestäni hyvä ja viihdyttävä sarja. aion seurata jatkossakin
Etenkin ekajakso oli tosi hyvä, toinen oli vähän, no, liioiteltu. Mutta uskon seuraavani sarjaa jatkossakin!
Vähän samaa henkeä kuin siinä muutaman vuoden takaisessa perhekohelluksessa jossa olli Mia Nuutila Ja Eppu Salminen.
Hauska, karrikoitu mutta elämänmakuinen.
tuli jotenkin mieleen se Tahdon Asia.
Aion seurata tiukasti joka jakson