Millä keinolla parhaiten eroon lihavasta takapuolesta ja reisistä?
Mitoiltani olen ihan ok, siis numeroina. Mutta takapuoli ja reidet, yök, inhoan niitä. Mikä liikuntamuoto tehoaisi parhaiten alakroppaan?
Kommentit (39)
uimaan. Tosin lähimpää uimahalliin on aikas pitkä matka.
Terv. Isoperseinen ja paksureitinen, mutta todella ohutranteinen ja -nilkkainen ei-ap
Vai jäänkö mäkin vangiksi tähän perseeseen?
Minä olen ottanut motokseni : toiset tykkää muhkummasta =)Ei tähän ahteriin auta jumppa ei paasto aina on sama look.
sukeltajapuvun päälle ja mee saunaan =) se kuulemma oikeesti polttaa rasvaa! mut en kyl ite uskaltais mennä.. pökertyisin sinne kuumuuteen!
lenkille ku meet ni laita kelmua reisien ja perseen ympärille.. se kuulemma auttaa.. en ole ite kokeillu...
sukeltajapuvun päälle ja mee saunaan =) se kuulemma oikeesti polttaa rasvaa! mut en kyl ite uskaltais mennä.. pökertyisin sinne kuumuuteen! lenkille ku meet ni laita kelmua reisien ja perseen ympärille.. se kuulemma auttaa.. en ole ite kokeillu...
Ei mikään liikunta poista rasvaa pelkästään tietystä kohtaa, vaan jos treenaat reisiä, saat hyvät reisilihakset. ainoastaan laihduttamalla pääset rasvasta eroon. Pyöreys takapuolessa ja reisissä on paljon terveellisempää kuin mahanseudun lihavuus ja sitäpaitsi ihan naisellista ja suloista, ellei ole aivan ylenpalttista.
sukeltajapuvun päälle ja mee saunaan =) se kuulemma oikeesti polttaa rasvaa! mut en kyl ite uskaltais mennä.. pökertyisin sinne kuumuuteen! lenkille ku meet ni laita kelmua reisien ja perseen ympärille.. se kuulemma auttaa.. en ole ite kokeillu...
oon monesti kuullut, en vaan ite ikinä muista kokeilla ku lenkille lähen =)siis sitä kelmua ei sukeltajapukua.
tarkoitan sellaisia 1,5 tunnin sessioita vähintään kerran viikossa. Yhdistettynä kuntosaliharjoitteluun n. 3 kertaa viikko ja lisäksi lenkkeilyä. Noin minä laihdutin synnytyksen jälkeen 26 tuuman farkkuihin...lisäksi tietenkin ruokavalio. Ennen raskautta tuumakoko oli 28 tai 29, eli selvä ero.
koska en halua aikaan mitään kiistaa, jossa joku vetää esiin sen typerän keskitysleirikortin.
Toiset ihmiset vaan kerää herkemmin rasvaa eri paikkoihin. Esim. mulla kaikki kertyy just perseeseen, reisiin ja jenkkakahvoihin, mutta vyötäröni on tosi kapea, ja samoin koko yläkroppa sekä jalat polvista alaspäin on kuivat.
Olen kyllä tällä hetkellä sellaisessa painossa, että muutama kilo saisi mennä alaspäin. Painoindeksin mukaan olen edelleen normaalipainossa. Silloinkin, kun olen ollut laihimmillani, mulla on ollut iso perse, paksut reidet ja jenkkakahvat. Ja arvaas mistä mulla lähtee ekana läski? Kyllä, tisseistä! Eivät ole muuten nytkään isot, joten en hirveästi haluais niitä pienentää. (Onneks mulla on sentään leveät hartiat, jotka tasapainottaa tuota megahanuria.)
No. Minäpä haluaisin pienemmän perseen, jotta voisin saada helpommin housuja. Sen takia seuraan mielenkiinnolla tätä ketjua, josko saisin jotain hyviä vinkkejä, joita voisin toetuttaa myös täällä tuppukylällä, jossa ei ole ihan hirveän hyvä liikuntamahdollisuudet. Joo, ja mä tiedän tasan tarkkaan, millaisista lajeista tykkään.
kelmulla saa aikaan korkeintaan hikoilua, mikä poistaa nestettä ja sentin pehvan ympäryksestä, mutta läskiä sillä ei kyllä kuorita.
Naisihmisillä rasva tuppaa kertymään pehvaan ja reisiin. Ei mikään liikunta poista rasvaa pelkästään tietystä kohtaa, vaan jos treenaat reisiä, saat hyvät reisilihakset. ainoastaan laihduttamalla pääset rasvasta eroon. Pyöreys takapuolessa ja reisissä on paljon terveellisempää kuin mahanseudun lihavuus ja sitäpaitsi ihan naisellista ja suloista, ellei ole aivan ylenpalttista.
tiedän. Olisi silti kiva mahtua vähän pienempii housuihin. Ja vituttaa, kun reidet hinkkaa housut puhki vaikken oo edes läski.
As simple as that my ass (mistä näitä huonoja sanaleikkejä oikein tulee?)
Lukekaa nyt hemmetti tuo yks pitkä viesti tuossa ylempänä! Mulla rasva kerääntyy näihin valikoituihin paikkoihin. En halua laihduttaa itseäni alipainoiseksi. Olisin vain kiinnostunut tietämään, olisiko joitain täsmäharjoitteita, jotka pienentäisivät persettä. Näköjään ei.
Heittäiskö joku tähän vielä sen keskitysleirikortin?
Paitsi että minulla on vielä paksut pohkeetkin. Yläkroppa kokoa 34, kuppikoko AA. Ja housut kokoa 40 (jotkut 38). Ja kun aloitan laihduttamisen, niin helvetti soikoon tissit senkun pienenee, mutta lantionympärys ei muutu! Tää on niin ärsyttävää, että rasvaimuun menisin jos siinä ei olisi niin isot riskit.
koska en halua aikaan mitään kiistaa, jossa joku vetää esiin sen typerän keskitysleirikortin. Toiset ihmiset vaan kerää herkemmin rasvaa eri paikkoihin. Esim. mulla kaikki kertyy just perseeseen, reisiin ja jenkkakahvoihin, mutta vyötäröni on tosi kapea, ja samoin koko yläkroppa sekä jalat polvista alaspäin on kuivat. Olen kyllä tällä hetkellä sellaisessa painossa, että muutama kilo saisi mennä alaspäin. Painoindeksin mukaan olen edelleen normaalipainossa. Silloinkin, kun olen ollut laihimmillani, mulla on ollut iso perse, paksut reidet ja jenkkakahvat. Ja arvaas mistä mulla lähtee ekana läski? Kyllä, tisseistä! Eivät ole muuten nytkään isot, joten en hirveästi haluais niitä pienentää. (Onneks mulla on sentään leveät hartiat, jotka tasapainottaa tuota megahanuria.) No. Minäpä haluaisin pienemmän perseen, jotta voisin saada helpommin housuja. Sen takia seuraan mielenkiinnolla tätä ketjua, josko saisin jotain hyviä vinkkejä, joita voisin toetuttaa myös täällä tuppukylällä, jossa ei ole ihan hirveän hyvä liikuntamahdollisuudet. Joo, ja mä tiedän tasan tarkkaan, millaisista lajeista tykkään.
Painoindeksi on nyt 20 ja kylkiluut paistaa "kivasti" ihon läpi ja tissit on kokoa AA. Mutta persettä ja satulalaukkua piisaa... Alaosa on kokoa 38 ja yläkroppa 36.
En todella halua laihduttaa, yläkropasta tulisi aivan järkyttävän anorektisen näköinen. Rasvaimu lienee ainoa keino päästä läskireisistä eroon.
Toisaalta en jotenkin jaksa enää stressata mistään reisistä, on sitä loppujen lopuksi tärkeämpiäkin huolenaiheita. En myöskään halua antaa tyttärelleni huonoa esimerkkiä puhumalla rumasti omasta vartalostani.
KUKA jaksaa vetää 1,5h airobikkiä putkeen...?
Mulla on varmaan jotenkin poikkeuksellisen huono kunto, kun mä en pydtyis edes kuvittelee tekeväni niin..
se on kuulemma todella tehoksta!
ja onhan aina rasvaimu=D no ei =) kokeile uintia saat muutkin paikat kaupan päälle parempaan kuntoon =D