Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että kun mies ei osaa joskus toimittaa yksinkertaistakaan asiaa.

Vierailija
21.12.2009 |

Sen piti tuoda rappuralliin uudet kenkäharjat. Niin se toi kolme varrellista katuharjaa, ja ne on sitten aivan kirkuvanpunaisia, enkä minä sellaisia hälytysajoneuvoharjoja huoli rapulle loistamaan.

Oma vika, kun ei tullut mieleenkään ohjeistaa väristä mitään, kun meillä on aina harjat olleet niitä tumman punaisia, ja niitähän ne kaupassakin on. Mistä lie kävi nuo haalimassa. Ja mua harmittaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nää rappurallit ja huulirasvat on vain lievä asia. Se nyt on selvää.

Mutta mikä ajatustenlukija sen miehen muka pitää olla, että tuo sitä mitä on pyydetty eikä jotain muuta tai jätä kokonaan tuomatta! Kun vain osaisi tuoda pyydetyn tai sitten soittaa sieltä kaupasta!

Ja mikä järki siinä on, että jos mies menee kauppaan kuitenkin, niin sitä ei voi pyytää samalla tuomaan sieltä huulirasvaa. Musta olisi vielä pöllömpää, että siellä pitää molempien rampata vain siksi, että mies ei osaa tuoda kenkäharjaa, lapiota tai mautonta huulirasvaa.

Vierailija
22/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit seikkaperäiset ohjeet, mitä ostaa kaupasta kotiintullessa. Suurimman osan muisti (muistilappu mukana), mutta osti sitten kasan "sikahalpaa" leipää joka on tarjouksessa ihan AINA tuossa meidän marketissa...ja sitä kamalaa "leipää" ei syö erkkikään!! Mainitsin asiasta miehelle ja kysyin samalla, muistiko asiat x ja y. Eipä muistanut, suuttui kun myöhemmin vähän piikittelin aiheesta. Kävi hakemassa asian x mutta asia y unohtui ja totesi, ettei jaksa kauppaan lähteä enää kolmatta kertaa. Kieltämättä minulla kävi mielessä että kerrallakin olisi kaiken saanut JOS olisi viitsinyt katsoa sitä muistilappua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

25

Vierailija
24/41 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi parhaan ja rakkaan:-) teillä mies ja nainen samaa paria?

Vierailija
25/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nämä kaiken muistavat rakkaat vaimot selviää autonosien hankinnasta tai muusta vastaavasta. tuliskohan ne kaikki kerralla ja just sitä oikiaa mallia. Taidanpa tehdä testin tässä omassa perheessä...

Vierailija
26/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nämä kaiken muistavat rakkaat vaimot selviää autonosien hankinnasta tai muusta vastaavasta. tuliskohan ne kaikki kerralla ja just sitä oikiaa mallia. Taidanpa tehdä testin tässä omassa perheessä...

olen käynyt monta kertaa ostamassa jotain ns "miesten tavaroita" ja hyvin selviää kun kysyy myyjältä tai soittaa kotiin. Siinähän koko vitsi onkin, että ainakaan meillä mies ei voi ikinä kysyä keneltäkään jos on epävarma. Päättelee itse ja yleensä vielä väärin.

Mutta ihana huomata että muilla on samanlaista. Itse en yleensä viitsi enää sanoa mitään, koska oma vika kun en itse tee. Itteä vaan ärsyttää tämä tilanne siinä mielessä, että haluisin miehen selviävän ihan yksin kaikista kodinhoitoon liittyvistä jutuista. Ja kyllä hän tietysti selviääkin, mutta silloin käy kaupassa vähintään joka päivä kahdesti kun aina unohtuu jotain, lapset kulkevat toistensa vaatteissa, eli toinen liian isoissa ja toinen liian pienissä vaatteissa.

Vierailija
27/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listassa sattui lukemaan, että lapsi toivoi mustaa lapiota (kun entinenkin oli musta). Mies oli löytänyt vain punaisen lasten lapion, eikä ollut siis ostanut lapiota lainkaan.

olisi alkanut huuto siitä että mies osti väärän värisen. pitää siis antaa tarkat ohjeet siitä että miten menetellään jos ihan sopivaa tuotetta ei löydy. Ap:nkin tapauksessa asia meni väärästä väristä pieleen, miksi ei siis lapion osto - mies ei varmaan uskaltanut ostaa sitä.

Vierailija
28/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies menee listan kanssa kauppaan, ja jos ei saa selvää jostain mun kirjoittamasta jutusta tai ei ymmärrä mitä se tarkoittaa, ostaa arviolta. Ja yleensä pieleen. Minä olin eilen ostamasssa maaleja sen koottaviin ja aloin viime hetkellä epäillä muistiani värin suhteen. En todellakaan ostanut summan mutikassa jotain vihreää (vaikka en ymmärräkään mitä eroa on saksan ja USAn univormuvihreällä) vaan soitin ja kysyin.Mikä siinä on miehille niin vaikeaa?

Vierailija
29/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen, mutta en mäkään kykenisi teidän ajatuksianne lukemaan. Ihan järkyttäviä parisuhteita teillä, kun mies on alistettu lapsen asemaan.

Ja samat naiset luultavasti valittaa, kun miehet ei tee oma-aloitteisesti kotitöitä.

Vierailija
30/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen oletetaan lukevan ajatuksia, vaan se että mies luulee pystyvänsä lukemaan ajatuksia.

Mä olen nainen, mutta en mäkään kykenisi teidän ajatuksianne lukemaan. Ihan järkyttäviä parisuhteita teillä, kun mies on alistettu lapsen asemaan. Ja samat naiset luultavasti valittaa, kun miehet ei tee oma-aloitteisesti kotitöitä.

Jos vaikka menisin tankkaamaan miehen autoa ja siinä mittarilla tulisi mieleen, että haluskohan tää auto bensaa vai diisseliä niin kyllähän mä sen asian varmistan ensin enkä ala vaan tankkaamaan jotain.

Vierailija
31/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen oletetaan lukevan ajatuksia, vaan se että mies luulee pystyvänsä lukemaan ajatuksia.

Mä olen nainen, mutta en mäkään kykenisi teidän ajatuksianne lukemaan. Ihan järkyttäviä parisuhteita teillä, kun mies on alistettu lapsen asemaan. Ja samat naiset luultavasti valittaa, kun miehet ei tee oma-aloitteisesti kotitöitä.

Jos vaikka menisin tankkaamaan miehen autoa ja siinä mittarilla tulisi mieleen, että haluskohan tää auto bensaa vai diisseliä niin kyllähän mä sen asian varmistan ensin enkä ala vaan tankkaamaan jotain.

Vierailija
32/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä sitten toimitaan? Osaako mies ostaa mitä tarvitaan? Vai teetkö itse kaikki hankinnat, ja kotityöt? Eli jos vaikka mies on menossa kauppaan ja pyydät ostamaan shampoota, koska hiukset on likaset ja shampoo lopussa ja sitten mies tuo pelkästään hoitoainetta, koska ei ajatellut niitten olevan eri tuotteita, niin pesetkö tyynen rauhallisesti pääsi hoitoaineella niin kauan että tulee uudestaan asiaa sinne kauppaan?

Vierailija
33/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästä aloituksesta (ja vastauksistakin) tuli oma äiti mieleen.

Äitini on aina kuvitellut että muut osaavat lukea hänen ajatuksiaan ja vetää pultit sitten kun huomaa ettei asia näin olekaan.

Antaa epämääräisiä neuvoja ja kilahtaa kun ei osaa toimia niinkuin hän oli ajatellut että asia pitää hoitaa =o

Nuorempa (kun lapset oli pieniä) usein toivoi asioita, mutta ei vahingossakaan sanonut ääneen, ei edes vihjaissut. Sitten murjotti kun ei lapset ja mies osanneet käyttäytyä toiveidensa mukaisesti :/

Vierailija
34/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä sitten toimitaan? Osaako mies ostaa mitä tarvitaan? Vai teetkö itse kaikki hankinnat, ja kotityöt? Eli jos vaikka mies on menossa kauppaan ja pyydät ostamaan shampoota, koska hiukset on likaset ja shampoo lopussa ja sitten mies tuo pelkästään hoitoainetta, koska ei ajatellut niitten olevan eri tuotteita, niin pesetkö tyynen rauhallisesti pääsi hoitoaineella niin kauan että tulee uudestaan asiaa sinne kauppaan?

mutta vastaan omasta puolestani.

Jos shampooni on lopussa ja mieheni menossa sitä ostamaan, annan hänelle vanhan pullon mukaan (tai kirjoitan tiedot lapulle) ja kerron mistä sitä saa.

Päivittäiset hankinnat mies osaa ilman ohjeita hoitaa ja kotityötkin tehdä ihan tarpeen mukaan.

Vierailija
35/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ostaa vääränlaiset harjat. Mutta se, että mies ostaa kirkkaanpunaiset - entäpä jos hän pitää siitä väristä? Eikö kotona saa olla edes miehen mielen mukaista HARJAA? Kaiken pitää olla niinkuin vaimo sanoo, sillä koti on vaimon koti, jossa mies on vain joku perässä vedettävä riesa. Aivot päähän nyt!

Vierailija
36/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tykkää lapuista (näyttää siltä että vaimo lähettänyt asialle...) mutta kännykkää voi miehekkäästi näplätä kauppareissun aikana. Kuvaviestillä hoituu oikeanlainen shampookin.

Vierailija
37/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tykkää lapuista (näyttää siltä että vaimo lähettänyt asialle...)

Vierailija
38/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat elää vielä suhteen alussa:)

Vierailija
39/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat elää vielä suhteen alussa:)

Vierailija
40/41 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kaupassa lapun kanssa, mutta silti jotan usein unohtuu tai "vaihtuu" Otan asian kuitenkin ihan rennosti ja hyväksyn mitä kaupasta tulee. Mies myös soitteee kaupasta (joskus jopa monta kertaa)jos tulee tenkkapoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme