Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi soittelee jatkuvasti minulle ja valittaa mm. seksiasioistaan

Vierailija
19.06.2026 |

Ymmärrän että kokee minut läheiseksi ja sinänsä arvostan, mutta muutoin nuo puhelut ovat erittäin kiusallisia ja on usein kovassa humalassa niitä soitellessaan. Äsken juuri puhuin hänen kanssaan melkein tunnin. Miten saan kauniisti pyydettyä, etten tykkää tuollaisista soitoista? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänellä edes on puhelinnumerosi? Meillä kumpikin hoiti itse yhteydenpidon omiin vanhempiinsa.

Vierailija
2/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis vävy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö luuri korville!

Vierailija
4/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta oma äitini tekee samaa itselleni enkä kyllä välitä kuulla häntä puhumassa mieshuolistaan ja -toiveistaan. Olen kyllä avoin ja puhe on aina ollut jokseenkin avointa perheen soteala-ammattien vuoksi, mutta joku mulla tökkii. Ehkä se on aiheita enemmän se, että äiti luulee minun olevan hänen kaveri. Hänellä on kyllä paljon ystäviä, joten siksi en ymmärrä miksi hänen minulle pitää puhua alapääasioistaan tai ihastuksistaan. Jotenkin hänen puhe on kiusallisen vulgääriäkin. Vaikea selittää, mutta joku raja rikkoutuu minkä en halua rikkoutuvan.

Vierailija
5/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta oma äitini tekee samaa itselleni enkä kyllä välitä kuulla häntä puhumassa mieshuolistaan ja -toiveistaan. Olen kyllä avoin ja puhe on aina ollut jokseenkin avointa perheen soteala-ammattien vuoksi, mutta joku mulla tökkii. Ehkä se on aiheita enemmän se, että äiti luulee minun olevan hänen kaveri. Hänellä on kyllä paljon ystäviä, joten siksi en ymmärrä miksi hänen minulle pitää puhua alapääasioistaan tai ihastuksistaan. Jotenkin hänen puhe on kiusallisen vulgääriäkin. Vaikea selittää, mutta joku raja rikkoutuu minkä en halua rikkoutuvan.

Olet mahdollistaja. Jos vanhempi ei ymmärrrä vanhemmuutensa rajoja, lapsen on tehtävä se vanhempansa puolesta.

Vierailija
6/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti luuri kiinni, jos on humalassa. Sen jälkeen vuoden tauko keskusteluihin. Ja niin edelleen.

Vierailija
7/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mahdollistaja. Jos vanhempi ei ymmärrrä vanhemmuutensa rajoja, lapsen on tehtävä se vanhempansa puolesta.

Joo, niin olen ollut. Nyt kun olen ottanut etäisyyttä niin olen itsekäs ja kiittämätön. Ymmärrän kyllä kun on koko lapsuuteni ajan pystynyt kontrolloimaan minua omilla tunteenpurkauksillaan niin kun pidänkin puoleni niin se voi olla hänelle vaikeaa.

Vierailija
8/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääköhän nämä äidit/anopit, että sukulaisuus ei tarkoita ystävyyttä. En todellakaan olisi halunnut kuunnella äidin valitusta isästä ja omituisia kertomuksia muista miehistä. 

Luonne ja asenne ihan erilaisia kuin itsellä. Opin itse nopeasti pitämään omat asiat omana tietonani.

Vierailija
9/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksittyä paskaa 💩💩💩💩💩💩

Vierailija
10/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö luuri korville!

Tyhmä neuvo.

Vierailija
11/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti luuri kiinni, jos on humalassa. Sen jälkeen vuoden tauko keskusteluihin. Ja niin edelleen.

Juuri näin.

Vierailija
12/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppi käynyt muistitesteissä? Toistuva soittelu (kun ei muista, että on soittanut jo monta kertaa) ja sopimattomat puheet voivat olla muistisairauden oireita.

Vierailija
13/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on seksiin liittyviä ongelmia ja humalassa häveliäisyys katoaa ja hän purkaa ikävää oloaan. Mikä olisi tähän hyvä ratkaisu?

Voisiko ajatella, että puhuisit asiasta anopin kanssa silloin, kun hän ei ole humalassa. Voisit kai ihan reilusti myös kertoa, että seksiasioista juttelu tuntuu kiusalliselta. Onkohan anoppi parisuhteessa vai yksin. Jos yksin, niin yksinäisyyskin kietoutuu mukaan. 

Jokaisella on ongelmansa, anopille mm. seksi. Ei pieni ongelma, jos hyvä seksi on tärkeää. 

Vierailija
14/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyö luuri korville!

Tyhmä neuvo.

Hei, ovikello soi, täytyy mennä.😇

Vierailija
15/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW 💪                    

Vierailija
16/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi se on anoppi täällä.."

"No moi, en puhu enää humalaisten kanssa, soita kun olet selvinpäin. Heippa"

Lopetat puhelun.

Jos soittaa heti uusiksi, et vastaa.

Jos ei lopeta soittamista, estolle.

Tätä toistat niin usein, että oppii soittamaan vain selvinpäin.

Vierailija
17/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti alkoi tehdä tuota, kun dementia iski.

Alkoi puhua seksistä ja isän seksistä. Ei kiva.

Vierailija
18/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyö luuri korville!

Tyhmä neuvo.

Hei, ovikello soi, täytyy mennä.😇

Parempi

Vierailija
19/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan että älä akka tänne soittele pillujuttujasi. Munaa kämpille saa tilaamalla ja apteekista saa vagisania  *TUUT* *TUUT**TUUT*

Vierailija
20/20 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa joka kerta. Ja kun vastaat, rajoita puhelua: joku on ovella/ tulee toinen puhelu / täytyy mennä / tai mitä sitten onkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän