Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elämänkoulun käynyt älykkö

Vierailija
20.12.2009 |

en siis tarvitse koulutusta tai työtä siksi, että no nyt ylipäätään haluaisin edes niitä asioita elämältäni. Mieheni on hyväpalkkaisessa työssä ja tienaa 6000€/kk. Miksi minun siis pitäisi käydä töissä? Makaan päivät sohvalla ja piereskelen. Lapset leikkivät kyllä keskenään ja siivoamisen hoidan n. kerran kuukaudessa ja joskus imuroin viikolla 2 kertaa ja pesen pyykkiä. Kaupasta saadaan kyllä valmisruokaa ja mieheni voi viedä perheensä vaikka joka päivä ravintolaan syömään. Onko tämä provo vai ei? Miksi on ja miksi ei?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroatte?

Vierailija
2/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi "älykkö" ei kyl oikein istu suhun. Mistäs sen olet keksinyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"maata sohvalla ja piereskellä". Ilmeisesti mietit samalla TODELLA älyllisiä juttuja.

Vierailija
4/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkö ei ole henkisesti noin laiska (makaa sohvalla ja piereskelee). Todellinen älykkö kaipaa älyllisiä haasteita, eli vähintäänkin makaa muutaman muun älykköystävän kanssa sohvalla, puhuu älyllisiä - ja kenties piereskelee.

en siis tarvitse koulutusta tai työtä siksi, että no nyt ylipäätään haluaisin edes niitä asioita elämältäni. Mieheni on hyväpalkkaisessa työssä ja tienaa 6000€/kk. Miksi minun siis pitäisi käydä töissä? Makaan päivät sohvalla ja piereskelen. Lapset leikkivät kyllä keskenään ja siivoamisen hoidan n. kerran kuukaudessa ja joskus imuroin viikolla 2 kertaa ja pesen pyykkiä. Kaupasta saadaan kyllä valmisruokaa ja mieheni voi viedä perheensä vaikka joka päivä ravintolaan syömään. Onko tämä provo vai ei? Miksi on ja miksi ei?

Toisaalta tämä ei ole ehkä kuitenkaan provo, koska älykkökin voi masentua, kun se esimerkiksi huomaa miten perseestä tämä maailma faktisesti onkaan, ja miten ihmiskunta kaivaa omaa kuoppaansa. Kun älykkö masentuu, se luultavasti makaa sohvalla ja piereskelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä