Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ex-miestäni, lasten isää sydämeni pohjasta,

Vierailija
19.12.2009 |

Silti pitäisi viettää joulu yhdessä.

Lasten vuoksi.

Minulla on niin suuri vihantunne lasten isää kohtaan. Hänen hallitsevuudestaan ja määräilystään oman alkoholisminsa vuoksi. Elimme monta vuotta varpaillamme ja varuillamme. Kun isä sammui ja sain silloin n. 3-6-vuotiaat lapset nukkumaan niin itse valvoin puoliunessa ja odotin milloin se SE herää ja alkaa räyhäämään ja haluaa keskustella.

Eron aikaan nukuin yöt lattialla, lasten vieressä, kännykkä valmiustilassa tyynyn alla (112).

Lasten isä hallitsee elämäämme koko ajan, vieläkin.

Nyt "pitää viettää lasten vuoksi joulu yhdessä".

Minua ahdistaa ja kuristaa kurkusta pelkkä ajatuskin. Kiitos kun sain purkaa ajatukseni. Toivottavasti joku ehtisi ottaa kantaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvalvojalle ja sovitte joka toinen joulu lapset sulla ja joka toinen miehellä:)Tälle joululle ei ehdi mutta jatkossa sitten:)

Alussa oli rankkaa ne joulut kun lapset isällään,mutta nyt osaan jo nauttia niistäkin.

Vierailija
22/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni lapset ainakin jouluaaton aina äidillään silleen sanoivat myös lastenvalvojat.

Ja tulevat sitten 25-26 pvä meille pariksi päiväksi. kaikki muut juhlapyhät kuten uusi vuosi sekä juhannus vuoronperään.

siten satakunnassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni lapset ainakin jouluaaton aina äidillään silleen sanoivat myös lastenvalvojat.

Ja tulevat sitten 25-26 pvä meille pariksi päiväksi. kaikki muut juhlapyhät kuten uusi vuosi sekä juhannus vuoronperään.

siten satakunnassa..Ei todellakaan tarvitse suostua että lapset ovat koko joulun isällään ja jos on vielä pienintäkin riskiä et jotain sattuu nii ottaisin kyllä yhteyttä lastenvalvojaan ja perheneuvolaan niinkauan, että asiaan puututaan.

Vierailija
24/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenänne,ja että inhoat lastesi isää---MIKSI PITÄISI PILATA LASTEN JOULU OLEMALLA VÄKISIN YHDESSÄ????????????????????????????????????????