Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan ex-miestäni, lasten isää sydämeni pohjasta,

Vierailija
19.12.2009 |

Silti pitäisi viettää joulu yhdessä.

Lasten vuoksi.

Minulla on niin suuri vihantunne lasten isää kohtaan. Hänen hallitsevuudestaan ja määräilystään oman alkoholisminsa vuoksi. Elimme monta vuotta varpaillamme ja varuillamme. Kun isä sammui ja sain silloin n. 3-6-vuotiaat lapset nukkumaan niin itse valvoin puoliunessa ja odotin milloin se SE herää ja alkaa räyhäämään ja haluaa keskustella.

Eron aikaan nukuin yöt lattialla, lasten vieressä, kännykkä valmiustilassa tyynyn alla (112).

Lasten isä hallitsee elämäämme koko ajan, vieläkin.

Nyt "pitää viettää lasten vuoksi joulu yhdessä".

Minua ahdistaa ja kuristaa kurkusta pelkkä ajatuskin. Kiitos kun sain purkaa ajatukseni. Toivottavasti joku ehtisi ottaa kantaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa joku ulkopuolinen paikalle valvomaan.

Vierailija
2/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoko hän vielä? jos juo en antaisi hänen tullä lähellekään lapsiani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuitenkin: ei tarvitse.

Vierailija
4/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en suostu. eka erojoulu tulossa.

Vierailija
5/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes tajusi ettei ole pakko ja se ei ole lastenkaan etu. Kaksi eri kotia, niin kaksi eri joulua. Lapset kyllä vaistoo teidän ihanan joulumielen.

Vierailija
6/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vietät aikaa tommosen tyrannin kanssa?kerro yksikin syy miksi lapsilla on parempi että itsekäs tyranni isä on läsnä jouluna ja äiti ahistunut??

kuule sanot isille että iteppä pilasit kaiken et heippa ja meidän joulua et pilaa!

älytöntä lasten takia sepostuksia...järki käteen.

Vierailija
7/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kamalaa kun on "pakko" viettää joulu yhdessä lasten vuoksi.

Ei lasten isäkään minun kanssani viihdy mutta tulee mielellään valmistaani jouluun. (Maksaa osan ruokakuluista).

Minä vain koen tilanteen niin ahdistavana ja teennäisenä. Itse en osaa rentoutua lainkaan ja odotan vain milloin lasteni isä lähtee joskus illalla ovesta ulos.

ap

Vierailija
8/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette eronneet sano ei!

Vierailija
9/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee vuorot säännöllisesti viikottain ja nyt onneksi jouluaatto osuu jälleen minulle.

Joulu- ja Tapaninpäivä taas isälle.

Tämä on ihan kamalaa mutta tätä tämä lastenvalvojien pakottama yhteishuoltajuus teettää.

ap

Vierailija
10/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isällään 25-> pv

mikä ongelma?

Vierailija
11/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis kuusesta tai muista joulukoristeista mutta kun tunnelma puuttuu. ap

Vierailija
12/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

exääsi katsella, ei sellaista mihinkään tapaamissopimukseen präntätä.

Vierailija
13/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran viettävät aaton siellä. Miksi miehen pitää tulla aatoksi teille?!

Viis kuusesta tai muista joulukoristeista mutta kun tunnelma puuttuu. ap

Vierailija
14/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi paha kuin vanhemmat kiristelee hampaita pidemmän joulun ajan.

JÄRKI KÄTEEN!

Ei siinä sopparissa lue että vietätte joulun yhdessä vaan lukee miten lapse tovat sinulla ja miten isällään. Aivan syystä.

Vierailija
15/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai tämä "pakko" kun lapset kuitenkin haluavat, että vietämme yhteisen joulun ja ensi jouluna kaikki joulunpyhät osuvat isälle. Haluaisin kuiten ottaa osaa niihin, että lapsilla olisi edes jonkinlainen joulu.

ap

Vierailija
16/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ollut samassa tilanteessa. Ainoa syy miksi aikanaan suostuin oli se että pelkäsin lasten turvallisuuden puolesta jos olisivat olleet yksin isänsä kanssa. Nykyään olen päässyt vihasta eroon - se kuluttva vain ihmistä itseään eikä sitä jota vihaa - vaikkakin syvä vastenmielisyys on jäljellä. Mutta nyt lapset on niin isoja että osaavat kertoa jos jokin on huonosti. Voimia, se kestää aikansa mutta loppuu kyllä joskus.

Vierailija
17/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltajuus puoliksi??ei voi olla!!

Vierailija
18/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei millään tavalla takaa, että ex kutsuu sinut luokseen ensi vuonna ottamaan osaa lasten jouluun. Exäsi on voinut siihen mennessä hyvinkin löytää jo uuden kumppanin, eikä sinulla ole tuolloin mitään asiaa heidän jouluunsa.

Vierailija
19/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai tämä "pakko" kun lapset kuitenkin haluavat, että vietämme yhteisen joulun ja ensi jouluna kaikki joulunpyhät osuvat isälle. Haluaisin kuiten ottaa osaa niihin, että lapsilla olisi edes jonkinlainen joulu.

ap

näistä asioista vio sopia ihan sen lastenvalvojan kanssa. Vuoroviikot on hyvä juttu mutta juhlapyhät voidaan sopia niin että menevät tasan. Eli tänä vuonna koko joulu sinulla ja ens vuonna sillä. Eui tässä tarvii mitään ruveta leikkimään että ollaan onnellisesti yhdessä. Tuskin teidän lapset niin tyhmiä on että menee läpi.

Vierailija
20/24 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö lapsista hyvää huolta?