Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka hirveästi teillä niitä laatikkoruokia jouluna menee?

Vierailija
19.12.2009 |

Meillä on tosin pienehkö perhe, ja jouluna käy yleensä 1-7 sukulaista lisäksi syömässä. Silti yksi pienehkö lanttulaatikko on riittänyt, porkkanaa jää aina yli, ainoastaan isohko imelletty perunalaatikko menee aina.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi. Meillä menee monta kiloa jokaista laatikkoa, vaikka onhan meillä Taavetin kanssa kyllä 20-henkinen kolmen sukupolven perhe, ja lähes 500m2 tönö maatilallamme. 

t. onnellisesti lapsenuskossa, Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit anteeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla