Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka hirveästi teillä niitä laatikkoruokia jouluna menee?
19.12.2009 |
Meillä on tosin pienehkö perhe, ja jouluna käy yleensä 1-7 sukulaista lisäksi syömässä. Silti yksi pienehkö lanttulaatikko on riittänyt, porkkanaa jää aina yli, ainoastaan isohko imelletty perunalaatikko menee aina.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihan hirveästi. Meillä menee monta kiloa jokaista laatikkoa, vaikka onhan meillä Taavetin kanssa kyllä 20-henkinen kolmen sukupolven perhe, ja lähes 500m2 tönö maatilallamme.
t. onnellisesti lapsenuskossa, Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki synnit anteeksi