Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emil sai pienen veljen. Nyt pähkäillään nimeä eikä

Vierailija
18.12.2009 |

siitä tunnu tulevan mitään. Miehellä ei ole oikein mitään ehdotuksia ja minulla itsellä on joitain mutta mies ei lämpene.



Meillä on ruotsalainen sukunimi ja miehen isä on suomenruotsalainen. Kotikielemme on kuitenkin suomi.



Itse pidän nimistä Daniel, Oliver, Topias, Matias, Noel, Noa, Amos, Benjamin, Arvid.



Mies tykkää nimestä Pietari. Se voisi tulla toiseksi tai kolmanneksi nimeksi?



Onko lisää joitain tämän tyyppisiä nimiä ehdotettavaksi? Tai mitä mieltä? Tiedän, että mehän sen päätämme minkä nimen lapsellemme annamme muiden mielipiteistä piittaamatta mutta silti kiinnostaa :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max?

Venner tai Wenner?

Oskar?

Vierailija
22/31 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nimi on sitä mitä LAPSI ON!

Pitäisikö sukunimikin käännättää, koska se on "väärän" kielinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten Elias, sopii tosi hyvin Emil nimen kanssa

Vierailija
24/31 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mina ehdotan.



Erik

Vierailija
25/31 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukematta: Aron

Vierailija
26/31 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. !! Erottuisi vähän tästä "veljekset Emin ja Anton"-massasta. Eminl ja pietari on mAHTAVA :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emil ja Amos ;)



Kävisikö vaikka Pietari Amos Daniel tai Pietari Amos Benjamin? Olisi molempien suosikki(t) nimessä. Kutsumanimenä voisi sitten olla tuo Amos.

Vierailija
28/31 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emil ja Amos sointuu tosi hyvin yhteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni Emili nimisen lapsen pikku sisaruksen nimeksi kävisi täydellisen loistavasti Email.

Emil ja Email. Aivan mahtavan nykyaikainen ja sointuva nimi pienelle poikalapselle!

Vierailija
30/31 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se kirjoitetaan Aron. Ja etunimeksi kävisi siten Elvis tosi hienosti. Elvis Aron.. Erottuisi sitten kivasti rippileirilläkin toisista samannimisistä Aroneista. hmm..mut Putkoset ja Virtaset älkööt vaivautuko. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel ois kans kiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi