Emil sai pienen veljen. Nyt pähkäillään nimeä eikä
siitä tunnu tulevan mitään. Miehellä ei ole oikein mitään ehdotuksia ja minulla itsellä on joitain mutta mies ei lämpene.
Meillä on ruotsalainen sukunimi ja miehen isä on suomenruotsalainen. Kotikielemme on kuitenkin suomi.
Itse pidän nimistä Daniel, Oliver, Topias, Matias, Noel, Noa, Amos, Benjamin, Arvid.
Mies tykkää nimestä Pietari. Se voisi tulla toiseksi tai kolmanneksi nimeksi?
Onko lisää joitain tämän tyyppisiä nimiä ehdotettavaksi? Tai mitä mieltä? Tiedän, että mehän sen päätämme minkä nimen lapsellemme annamme muiden mielipiteistä piittaamatta mutta silti kiinnostaa :)
Kommentit (31)
niin nimi on sitä mitä LAPSI ON!
Pitäisikö sukunimikin käännättää, koska se on "väärän" kielinen?
tai sitten Elias, sopii tosi hyvin Emil nimen kanssa
ehdottomasti. !! Erottuisi vähän tästä "veljekset Emin ja Anton"-massasta. Eminl ja pietari on mAHTAVA :)
Emil ja Amos ;)
Kävisikö vaikka Pietari Amos Daniel tai Pietari Amos Benjamin? Olisi molempien suosikki(t) nimessä. Kutsumanimenä voisi sitten olla tuo Amos.
Emil ja Amos sointuu tosi hyvin yhteen :)
mielestäni Emili nimisen lapsen pikku sisaruksen nimeksi kävisi täydellisen loistavasti Email.
Emil ja Email. Aivan mahtavan nykyaikainen ja sointuva nimi pienelle poikalapselle!
Tietenkin se kirjoitetaan Aron. Ja etunimeksi kävisi siten Elvis tosi hienosti. Elvis Aron.. Erottuisi sitten kivasti rippileirilläkin toisista samannimisistä Aroneista. hmm..mut Putkoset ja Virtaset älkööt vaivautuko. =D
Max?
Venner tai Wenner?
Oskar?