Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian synnytyksen jälkeen jumppaan?!

Vierailija
10.01.2010 |

Lempiharrastukseni on tanssillista jumppaa, siis siinä ollaan koko ajan pystyasennossa, ei tehdä mitään vatsalihaksia tmv maaten, vaan sellaista lanteiden ketkutusta :) koska mielestäni voisin mennä sinne synnytyksen jälkeen? koska itse olette aloittaneet taas liikunnan ja minkälaisen? en millään malttaisi odottaa 8 viikkoa jälkitarkastukseen asti, olen kuitenkin ihan kunnossa mielestäni jo nyt!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo selvästi niukkaa. Eikä olisi mitään epämääräisiä kipuja selässä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi