Raivostuinko miehelle turhaan, kun hän ei kertonut joululomiin tekemistään muutoksista?
Mies siis ohimennen ilmoitti, että lomaileekin vielä loppiaista edeltävän maanantain ja tiistain, vaikka oltiin nimenomaan sovittu, että ne päivät ovat jo normaalia arkea (eli lapsi hoidossa ja me työntouhussa), koska:
-miehelle piti olla mahdotonta pitää tuolloin lomaa
-minä olen luvannut tehdä noina päivinä aika laajan kirjallisen selvityksen töitä varten kotona, koska töissä meillä on mahdotonta keskittyä sellaisiin asioihin (varsinkin noina päivinä joutuisin taatusti asiakaspalveluun, koska töissä on muutenkin vielä huonosti väkeä paikalla)
-molemmat tarvitsevat nuo lomapäivät säästettäviksi kevättalvella tehtävään reissuun
Arg. Mies ei koskaan muista, mitä ollaan sovittu perheen aikatauluista eikä kirjaa niitä kalenteriinsa. Nytkin kävi ilmi, ettei hänelle ollut edes kunnolla valjennut se, että todella olemme kevättalvella lähdössä reisssuun, vaikka kohde ja aika löytiin lukkoon jo kuukausia sitten. Kuulemma mies ei voi enää perua ilmoittamiaan lomia. Mitä ihmettä teen tuollaisen luupään kanssa???
Kommentit (3)
Mitä ihmettä teen tuollaisen luupään kanssa???
Ymmärrän kyllä sinua, oikein hyvinkin jopa ja tuollainen "haahuilu" on kurjaa.
Mutta ymmärrän myös miestäsi, itse olen nimittäin samanlainen... Ei kyse ole välttämättä (ainakaan minun kohdallani) välinpitämättömyydestä, tuollaiset suunnitelmat voivat tuntua myös kamalan stressaavilta. Ja kyllä tiedän, kuinka hölmöltä tuo kuulostaa, mutta joskus niin vain on.
Käy minunkin miestäni sääliksi...
Viette lapsen hoitoon ja mies lomailee, mutta ei häiritse sinun työntekoasi. Tai mies ja lapsi menevät mummolaan tms.