Minkäikäinen on anoppisi?
Kommentit (34)
Olisi ehkä kivempi jos olisi enemmän oman äitini ikäinen eli 48v, tulee vähän meidän mummo siitä mieleen, oma äitini on nuorekkaampi ja sillä on kiinnostavammat jutut.
oisko 47 v. aika likelle.. ihan hyvä ikä on :)
Sopiva ikä. Tykkää kovasti touhuta parivuotiaan lapsenlapsensa kanssa! Muutenkin ihana tyyppi, minulle enemmänkin ystävä kuin anoppi. Eli anoppini on kai hieman poikkeava kun tulemme toimeen niin hyvin :) No, anopin äitiä taas en voi sietää lainkaan (kuten ei anoppikaan)...
Olen itse omasta mielestäni suht nuori (noin 30 v.) ja anoppini on 65 v. . En pysty ajattelemaankaan että minulla olisi teiniäidin lapsi miehenä...
Juuri eilen viimeksi mietin miten ihanan anopin olenkaan saanut, tykkään hänestä erittäin paljon.
Olen itse omasta mielestäni suht nuori (noin 30 v.) ja anoppini on 65 v. . En pysty ajattelemaankaan että minulla olisi teiniäidin lapsi miehenä...
Anoppini oli 20 mieheni syntyessä, nyt mieheni on 26, ja minä 24. Minkä sä määrittelet teiniksi?
Luultavasti viimeinen joulu että jaksaa tulla meille aattona syömään, kun noudetaan ja talutetaan.
helposti väsyvä ja sairauksiakin on. Ihan hyvä ikä kuitenkin. Oma äitini on 70.
Vois tuo vähän vanhempikin olla niin olisi päässyt aiemmin eläkkeelle ja olemaan meillä enemmän lastenvahtina ;)
Ei vaan, asuu 400 km päässä ja odottaa vain eläkkeelle pääsyä (muutama kk aikaa) jolloin muuttaa muutaman 10 km päähän ja on ilmoittanut olevansa käytettävissä lapsenvahtina aina kun tarvitaan.
Ihan sama minkä ikänen, henkisesti aina ollut vähintään sata.
nuorin ja huonokuntoisin lapsiemme isovanhemmista. Olisihan se kiva, jos joku joskus auttais lasten kanssa, mutta näillä mennään mitä on.
Ihan hyvä ikä, on vaan aika kova vauhti päällä. Erosi viisi vuotta sitten, ja siitä asti on juosta viuhtonut milloin missäkin baareissa, kuppiloissa ja tansseissa uutta miestä metsästämässä. yleensä bongannut jonkun "kulahtaneessa liitossa" elävän, katellut pari viikkoa ja todennut, että sika se on :)