G: Millaisista joulukorteista sinä TYKKÄÄT?
(Täällä kun on haukuttu kaikki tiimarin korteista lasten kuvilla varusteltuihin ja soiviin malleihin niin mikä sitten sinulle oikein käy, mistä kortista ilahdut?)
Kommentit (14)
yleensä ometekemät kortit ja sitten kaikki siniset kortit
Noista ostokorteista vanhahtavat tai oikeasti vanhat kortit mieluisimpia. Siis sellaisia missä esimerkiksi mennään reellä kirkkoon tai lapset kuusen ympärillä. Loppujen lopuksi kaikki kortit kuitenkin mieluisia.
Sekä itsetehdyistä korteista. Se vasta ihanaa jos perheen lapset ovat askarrelleet kortin :)
joitain tuttuja ei näe edes kerran vuodessa, niin sitten näkee ainakin lapset kortin välityksellä.
Kaikista muista tykkään mutten tiimarikorteista (en itse ole koskaan niitä lähettänyt)
mutta jos joku mulle sellaisen lähettää niin en kyllä pahastu.Tekee mieli lisätä että tietenkään en. Tuntuu vaan että joulukortin lähettely on jollekin pakkoa, enkä koe että mulle on kenenkään pakko korttia lähettää.
(kuva lapsista tai koko perheestä)
Minä ilahdun kaikista korteista. Oikein odotan niitä koko joulukuun ajan. Lähetän kyllä itsekin n. 70 korttia, joten olisi kai se outoa, jos ei saisi yhtään. Säâstän ne kaikki ja laitan kauneimmat esille.
Lasten/perhekuvat ovat ihania, vanhahtavat tai muuten tyylillä toteutetut ovat ihan huippuja - sointuuvat jouluiseen sisustukseen ihanana lisänâ, ja itsetehdyt on mielenkiintoisia, jos niissÄ on käytetty ideaa/tekniikkaa, jota ei ihan jatkuvasti näe. Kaikista ilahdun jo asenteen takia, ettÄ joku vaivautuu minulle kortin laittamaan. Ne jotka eivät ole minun tyyliäni, eivät ehkä pääse parhalle paikalle esille, mutta muuten lähettäjä on ihan samalla tavalla mielessÄni kuin ne esille laitettujenkin lähettÄjät.
Tosin tykkään aikapaljon uskonnollissävytteisistä, vaikka en kirkkoon kuulukaan. Kauniista, peinteisistä korteista.
Ja meillä ripustetaan kaikki kortit esille, brittiläisen mieheni perinteen mukaan
martta wendelinin kuvittamat kortit
mutta en kyllä hauku saamiani kortteja oli ne millasia tahansa
Paljon persoonallisempia kuin jotkut tusinakortit.
Itse tehdytkin kivoja mutta joskus vähän ihmetyttää kun joku aikuinen lähettää kartongin palan, johon vaan hätäisesti liimattu joku yksi kiiltokuva, ei muuta koristelua.
Kaikista korteista pidän ja kaikki ovat esillä loppiaiseen saakka ainakin :) Niitä lasten kanssa ihaillaan joka päivä.
Itseasiassa en yleensä kyllä edes katso korttia tarkemmin, tärkeintä on se että joku on halunnut minua muistaa laittamalla kortin.
Lapsi/koira/yms-kuvakortit kyllä miellyttäisi erityisen paljon, kiva nähdä kiva kuva jonkun tutun lapsesta/koirasta/yms.
Itsetehdyt myös usein ihastuttaa jos ovat hienoja.
Kivointa on ehdottomasti saada valokuvakortti joko perheen lapsesta, koko perheestä tai vaikka koirasta tai kesämökistä tai jostain. Itsetehdyt kortit ovat myös hienoja, ja tiimarikortit myös. Myös yden kaverin joulukirje on aina ihana saada, ja on todella kiva kuulla perheen kuulumisia kerran vuodessa.
Laitan esille kaikki kortit ja säästän ne myös tottakai.
joihin toinen ihminen on vaivautunut kirjoittamaan nimeni, muutaman sanan ja liimaamaan postimerkin, viemään postiin. Arvostan sitä, että minua muistetaan.