Joululahjoihin meni 5400€
Eli lasten lahjoihin n 2000€ ja miehen lahjaan 1500€. Isovanhemmille n 1100€ edestä, kavereille ja kummilapsille 500€ edestä ja loput naapurien ja työkavereiden lahjoihin.
Aika maltillisesti olen ostellut pitkin syksyä. Tiedän että mieheni on ostanut minulle n 7000€ kaulakorun, pikkulinnut kertoivat...
Kommentit (24)
ostettiin alle satasen kaikki lahjat.
Sitä ku ei oo rahaa ylimääräistä enkä muutenkaan ostelisi mitään tonnin lahjoja yhdelle ihmiselle.
Se joulumieli, ruoka ja perhe on tärkein..ei mitkään krääsät
kuin se, että tullaan tänne hieromaan muiden naamaan.
Toivottavasti Jeesus-lapsi löytää tiensä myös seitsemän tonnin korulla verhoiltuun rintaan.
kuin se, että tullaan tänne hieromaan muiden naamaan.
Toivottavasti Jeesus-lapsi löytää tiensä myös seitsemän tonnin korulla verhoiltuun rintaan.
No jos ansaitsette tosi hyvin, ettekä tee velkaa jouluostoillanne, niin mikäs siinä.
Jos olisin miljonääri, niin uskon, että ostelisin aika avaralla kädellä lahjoja. Toivottavasti vaan muistaisin myös antaa hyväntekeväisyyteen.
Lasten lahjoihin mennyt 30 000 €, miehen lahjaan meni 12 500€, mummu ja papat 2000 €, muut 5 000 €.
En tiedä mitä itse saan.
... kirjoittaa? Yritätkö herättää kateutta?
Siinä on meidän paras joululahja :)
jouluaattona, siinä maailman paras lahja!
ostin joululahjaksi itselleni jo kesällä 50 ke pikkuauton.
Ja ajattelin että se olisi mun joululahja juuri tälle vuodelle.
- kanarian matka jouluna 4 hlö 5000 e
- ja muut lahjat päälle
- (ja eläminen kanarialla noin 2000 e...2 viikkoa)
Mulla on mennyt joululahjoihin 0e :( Ja ehkä sen 4e sijoitan yhteensä, et saadaan perheelle konvehtirasia... Tympii istua suvun kanssa joulua kun muiden kakarat saa hirveet kasat lahjoja. Siis ihan pikkuvauvatkin, meidän lapsi ei saa mitään. Aattelin et tänävuonna paketoin ton konvehtirasian ja lapsi ei sitä itse osaa avata kuitenkaan niin viedään se kotiin paketissa..
Mulla on mennyt joululahjoihin 0e :( Ja ehkä sen 4e sijoitan yhteensä, et saadaan perheelle konvehtirasia... Tympii istua suvun kanssa joulua kun muiden kakarat saa hirveet kasat lahjoja. Siis ihan pikkuvauvatkin, meidän lapsi ei saa mitään. Aattelin et tänävuonna paketoin ton konvehtirasian ja lapsi ei sitä itse osaa avata kuitenkaan niin viedään se kotiin paketissa..
Sillä erotuksella, että kummien lahjoihin meni aika reippaasti, 570€. Kummeja kun on kummallakin lapsella 5, niin eihän tuosta tule kuin 57€/kummi. Mun mielestä nolon vähän.
Sijoittaisin viisaammin. En itsekään halua lahjoja. Mulle riittää perheen yhdessä olo, ihanat ruuat ja joulusauna (tavallinen + savusauna).
enemmän rahaa kuin lapsien?
eikö joulu oo enemmän lastenjuhla?
kun oot ostellu ihania lahjoja monella tonnilla. Onko ne helvatan krääsät just jouluna niin kauheen tärkeitä? Eikö se joulu muuten tule?
ajatella, että kuinka paljon niihin lahjoihin oikein menee. Pitkin vuotta olen ostellut. Nyt vielä miehen lahja hankkimatta. Aina se vaikein...