5-v. poika lauloi äsken: "Auta, auta pyydän sua, peppumies kun vaanii mua!
Sulle suojan tarjoan, siis kätes ojenna."
Joko soitan poliisille tai lastensuojeluun?
Kommentit (11)
Jos viisivuotias sanoo noin, se ei tarkoita kyllä yleensä mitään, ainakaan jos muita oireita ei ole tai näy. Ton ikäiset nyt leikkivät sanoilla ja mielikuvilla, ainoat missä puhuvat totta, ovat ne äidin ja isän keskustelut, jotka nämä kailottavat sitten joka paikassa, meillä anoppi vihastui viikoksi, kun poika toisti anopin kuullen kotona sanomami lauseen "Kyllä se voisi anoppi ensin siivota omat nurkkansa ennenkuin meille alkaa puhumaan mitään siivoamisesta"...
Nyt kiristää pipoa!
Usean aviovaimon kauhistus on juuri tuollainen "peppumies"! :)
Tiu tau tilhi, äiti ryömii maassa...selvää alkoholiongelmaa perheessä :D
Jos viisivuotias sanoo noin, se ei tarkoita kyllä yleensä mitään, ainakaan jos muita oireita ei ole tai näy. Ton ikäiset nyt leikkivät sanoilla ja mielikuvilla, ainoat missä puhuvat totta, ovat ne äidin ja isän keskustelut, jotka nämä kailottavat sitten joka paikassa, meillä anoppi vihastui viikoksi, kun poika toisti anopin kuullen kotona sanomami lauseen "Kyllä se voisi anoppi ensin siivota omat nurkkansa ennenkuin meille alkaa puhumaan mitään siivoamisesta"...
Pilalauluthan oli lapsena iha mielettömän hauskoja :D
Itse ollessani lapsi suurimmat naurut kirvoitti tää:
"muumipeikko, pikkumyy
junan alle litistii
suolen lentää pellolle
maksa lähtee lennolle
käy muumilaaksoon..."
Ja ihan normaali musta on tullu!
Lauletaan: Mä silmäs lyön ylös taivaisiin ja yhteen käteni liimaan.
siis tätä lapsi laulaa ihan tosissaan eikä hänen mielestä mitään vikaa...paitsi minusta vähän muisti pätkii
ja 100% uskovassa perheessä mun 4v tyttäreni lauloi saunassa pesten saunan ovea, että:
Määää peeseen tätäää ikkunaaaaa, meeee odotammeee jeesuuustaa (me sytytämme kynttilän -sävelellä).
Kyllä ehkä pikkasen nauratti.. oli ollut just srk kerhopäivä :D!
Lauletaan: Mä silmäs lyön ylös taivaisiin ja yhteen käteni liimaan.
sen yhden lastenohjelman tunnaria näin:
"täältä tullaan, täältä tullaan, ei kestä meitä kukaan"
Kestä olisi pitänyt olla estä.. :D
meillä laulettiin tiptappia väki nukkuu kohtaa: pää kii nukkuu... kannattaa siitäkin ilmoitella samalla.