Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahjoihin meni 5400€

Vierailija
12.12.2009 |

Eli lasten lahjoihin n 2000€ ja miehen lahjaan 1500€. Isovanhemmille n 1100€ edestä, kavereille ja kummilapsille 500€ edestä ja loput naapurien ja työkavereiden lahjoihin.

Aika maltillisesti olen ostellut pitkin syksyä. Tiedän että mieheni on ostanut minulle n 7000€ kaulakorun, pikkulinnut kertoivat...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös köyhä mutta sain sentään jotain ostettua..osa osamaksulla jota maksan sitten 10e kuukaudessa..

kukaan ei voi olla niin köyhä ettei siihen riittäisi rahaa. vaikka olisi toimeentulotuella?

ja spiderman autoradan ostin aiemmin 30e ku oikee hinta 74e

Mulla on mennyt joululahjoihin 0e :( Ja ehkä sen 4e sijoitan yhteensä, et saadaan perheelle konvehtirasia... Tympii istua suvun kanssa joulua kun muiden kakarat saa hirveet kasat lahjoja. Siis ihan pikkuvauvatkin, meidän lapsi ei saa mitään. Aattelin et tänävuonna paketoin ton konvehtirasian ja lapsi ei sitä itse osaa avata kuitenkaan niin viedään se kotiin paketissa..

Vierailija
22/24 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun tuskailin, että meni n.300e kaikkiin lahjoihin. Ja minä ostan lasten lisäksi (siis kaksi lasta itsellä, siskon lapsia kolme, ja kummityttö) myös omille aikuisille lähisukulaisille ja muutamalle kaverille. Ja miehelle tietysti :)

Mutta mikäpä siinä jos on varaa..vähän olen kyllä kateellinen..ei voi mitään :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla trolli ;)

Vierailija
24/24 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kortit jossa kerron antaneeni rahalahjan sukulaisten puolesta hyvään tarkoitukseen. Ihan itse tulostan kortit joten ei mene siihenkään rahaa. Miehen siskoilta saatu idea.