Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi sitä mieltä

Vierailija
11.12.2009 |

ettei hänen tarvitse tehdä kotitöitä koska tuo sinulle rahaa?! ..totuuden hetkestä..

Olin ihan järkyttynyt siitä miten helpoksi miehet kuvittelevat lastenhoidon, luulevat että ollaan lomalla?!:D Kiitos kunnioituksesta. Ehkä en tuo rahaa nyt kotiin, koska hoidan hänen siittämäänsä muksua kukkuu:D

Mieheni kommentti oli hauska: Oho mikä suomi-sika!

ONNEKSI mulla on käynyt paremmin:) muilla?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään! Jos minä olisin kotona ja mies minut elättäisi, tottakai tekisin kaikki kotityöt. Tämähän on ihan itsestään selvyys.

Ja kääntäen...

Jos mies olisi kotona ja minä elättäisin hänet, en helvetissä kotitöitä tekisi.

Vierailija
22/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oleva hoitaa lasta, MUUT kotityöt tulee jakaa. Asia havainnollistuu työtunneilla: jos mies on 8 h töissä ja muun ajan vapaalla, jos vaimo hoitaa lapsen yksin ja lisäksi vielä kaikki kotityöt, ei hänellä ole YHTÄÄN vapaa-aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kolme lasta eikä niidenkään hoitaminen ole työtä. Noin vaativia lapsia olekaan.

Nykyään on kaikki koneet ja vehkeet, kodin siistinä pitäminen ja ruuanlaitto ei kauaa päivästä vie.

Mutta ei, ei ne nykyajan naiset pärjää ilman miehen apua. Netissä kyllä aikaa liehua päivin illoin.

Ja tottakai sitä omaa aikaa voi ottaa illalla. Tarkoittaako se kuitenkaan sitä, että miehen pitää alkaa kotitöitä sillä aikaa tekemään. Eiköhän se lapsen kanssa vietetty aika olisi tärkeämpää, kun jo päivän on poissa.

Vierailija
24/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on sitten miten oikeasti toimitaan.

Vierailija
25/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei lasketa ruuan laittoa illalla siihen. Siivoukset, tiskit, pesukoneen täyttö...

Vierailija
26/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka mies käyttää omaan virkistäytymiseensä ja rentoutumiseensa verraten niitä naisten oman ajan määrään.

Olennaista on se, että reilua voi olla vain sellainen systeemi, jossa molemmilla on aikaa tehdä jotakin mielekästäkin, eikä vain työtä, etenkin jos se työ on vastenmielistä. (kuten ainakin kotityöt ovat!)

Itse pyrin kaikin keinoin ulos tästä elättinä olemisesta opiskelemalla uuteen ammattiin, jolle pitäisi olla kysyntää työmarkkinoilla..

Vierailija
27/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen saa tehdä niitä kotitöitä RAUHASSA, ettei joudu yhtä aikaa vahtimaan lasta kaiken päälle!

24

Vierailija
28/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt otti tän niin, että naisen ja miehen pitäisi tehä saman verran ktoitöitä.

KYLLÄ SE NAINEN EHTII TEHDÄ JOO ENEMMÄN, MUTTA KUN MIES (tai se joka töissä käy) TULEE KOTIIN, ON HÄNELLÄ SAMAT VELVOLLISUUDET, KU KOTONA OLEVALLAKIN!

Menikö nyt jakeluun?!

ELI EI, KUKAAN EI VÄITTÄNYTKÄÄN, ETTÄ NE PITÄISI LAITTAA 50/50.

VAAN SE EI OLE 100% KOTONA OLEVAN HOMMA!

V***u että ootte idiootteja..

Vierailija
29/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt otti tän niin, että naisen ja miehen pitäisi tehä saman verran ktoitöitä.

KYLLÄ SE NAINEN EHTII TEHDÄ JOO ENEMMÄN, MUTTA KUN MIES (tai se joka töissä käy) TULEE KOTIIN, ON HÄNELLÄ SAMAT VELVOLLISUUDET, KU KOTONA OLEVALLAKIN!

Menikö nyt jakeluun?!

ELI EI, KUKAAN EI VÄITTÄNYTKÄÄN, ETTÄ NE PITÄISI LAITTAA 50/50.

VAAN SE EI OLE 100% KOTONA OLEVAN HOMMA!

V***u että ootte idiootteja..

Oli vain 100% rehellinen

Vierailija
30/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI ei ole kovin sopivaa, että mies tulee kotiin olettaen, ettei hänen tarvitse tehdä mitään kun oli töissä ja nainen vain laiskottelemassa.

Ymmärsittekö?! Jos tämä on mielestänne sopivaa niin kommentoikaa, muuten ei liity ketjuun mitenkään!

Vierailija
31/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytäänkö nyt siihen, vai ketjun tarkoitukseen? Olen pahoillani että opit V-sanan.

Vierailija
32/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskotteluahan se on. Jos nyt lasta syötät, leikit ja ulkoilutat. Teet sapuskat ja vähän siivoat, niin ei se kovin rankkaakaan ole, jos ei laiskotteluakaan. Tosin ainakin AV-mammoilla riittää HELVETISTI aikaa laiskotteluun, ainakin koneelle.

Ja kyllä, kotona oleva tekee kotityöt, töissäkäyvä voi sitten leikkiä lasten kanssa iltasella niin, että kotona olija pääsee vähän tuulettumaan...ja tietysti työssä käyvälläkin on oikeus tuulettua. Ei se työssä käyminen mitään tuulettumista ole.

Vierailija
33/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole tuloja joita tuuletella?!

Vierailija
34/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ihana:)

Mutta tämä ketju sai minut arvostamaan yhä enemmän miestäni, joka arvostaa työtäni kotona ja jakaa kanssani kotona vietetyn ajan, eli myös ne kotityöt!

Kysyin häneltä äsken mielipidettä ja ei ensiksi uskonut että jotkut miehet ovat tuota mieltä:)

Sanoi: "Sellasia saamattomia velliperseitä. Äipät kasvattanu kotona jossa naiset paaponu kaiken nokan eteen. Hävettäisi olla noin avuton...Miksi pitää sitten lapsia tehdä jos ei ole valmis vielä?"

Ton jälkeen halasin häntä ja sanoin että olen tosi ylpeä susta.

Siihen mies sanoi että: "ei tarvitse, sehän KUULUU mun hommiin myös, muistaakseni tehtiin nuo pienet YHDESÄ ja yhteen muutettiin YHDESSÄ hehehe!"

Vierailija
35/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehen työ ainakaan ole niin rankkaa etteikö voisi kotona tehdä osaansa.

En sitten tiedä eikö miehesi kestä työtään, säälittävää...

Mutta hyvä että edes joku tyytyy häneen:)

Saa nuokin lisääntyä..

Vierailija
36/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mites ne pienet liittyy esim. imuroimiseen jne. Jos sun mies on niin huippuisä, niin silloinhan varmaan haluaa viettää iltansa lasten kanssa eikä sun tekemättömiä kotitöitä tehden, vai?

Ja edelliselle...mene vaikka lenkille, ei vaadi tuloja. Ja toisaalta, eiks se mies elätä, mene nettibaariin AV-palstalle.

Vierailija
37/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkeekin, tiesitkö?

Ja ei joudu mitään "tekemättömiä" tekemään, vaan jos on esim seuraava pyykki menossa voi laittaa sen, tai jos ruosta tulee tiskiä, sekään ei ole vain minun velvollisuus.

Eikä se kotitöiden tekeminen poista sitä, että lasten kanssa voi olla:D

Olen pahoillani että sua ärsyttää, mutta ansaitsisit itsekkin parempaa.

Vierailija
38/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ymmärrä, kuinka te nykyajan naiset oikeasti KEHTAATTE??? En lainkaan ihmettele niitä arvosteluja, joita osaksenne saatte.

Jos mä olisin mies, en katselisi moisia laiskaperseitä pätkääkään. En tosin katselisi tollaista äijääkään.

Kertokaapa muuten vielä kerran. Jos te kävisitte töissä, johon matkoineen kuluisi 9-10 tuntia päivästä. Ihanko tosissanne alkaisitte ruokaa tekemään ja siivoamaan innoissanne, vaikka äijä ollut kotona KOKO päivän? Älkää edes väittäkö, en usko.

Vierailija
39/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen pahoillani että sua ärsyttää, mutta ansaitsisit itsekkin parempaa. "

Kyllä. Miehellä vapaata paljon enemmän ja silti kotonaolija jättää meikäläiselle hommia työpäivän päätteeksi. Todellakin ärsyttää. Siksi ymmärrän hyvinkin miesten yleisen kannan asiaan.

Vierailija
40/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itse olet ihan TOSISSASI sitä mieltä että mies voi vaikka koko loppuillan maata sohvalla kun minä juoksen koliikkivauvan "asioilla"?

Ihan vaan sen takia että on käynyt töissä?

Sorry mutta kyllä mä sillon tarvitsen apua.

Ja kyllä olen ollutkin kotona KOKO päivän, mutta sotkua tms voi tulla myös sen jälkeen, ja äijäkö maikaisi vaan sohvalla? TOSISSASIKO?!;)