Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi sitä mieltä

Vierailija
11.12.2009 |

ettei hänen tarvitse tehdä kotitöitä koska tuo sinulle rahaa?! ..totuuden hetkestä..

Olin ihan järkyttynyt siitä miten helpoksi miehet kuvittelevat lastenhoidon, luulevat että ollaan lomalla?!:D Kiitos kunnioituksesta. Ehkä en tuo rahaa nyt kotiin, koska hoidan hänen siittämäänsä muksua kukkuu:D

Mieheni kommentti oli hauska: Oho mikä suomi-sika!

ONNEKSI mulla on käynyt paremmin:) muilla?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässähän ei EDELLEENKÄÄN ollut siitä kyse että kukaan kellekkään JÄTTÄÄ kotitöitä, vaan ettei kotona olijan tarvitsisi tehdä MITÄÄN kun on ollut töisä.

uaaaaahhh! MENEE HERMOT KUN ETTE YMMÄRRÄ!!:D

Vierailija
42/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissäkäyvä voi sitten leikkiä lasten kanssa iltasella

kasvatuksellinen asia. Mitä roolimallia näyttää isä joka iltasella leikkii lasten kanssa..?! Ja muutenkaan tuo kuvio? Raha raha raha.

Kelakin maksaa vanhemmalle siitä, että hän hoitaa kotona. Ei siitä, että hän hoitaa kotia. Onneksi miehenikin on aikuinen ja tämän ymmärtää. Hän myös arvostaa sitä, että lapset saavat olla kotona ja saavat laadukasta hoitoa omalta äidiltään.

Moniko veisi lapsiaan pph:lle joka TIETENKIN päivällä lasten hoidon lomassa tekisi KAIKKI kotityöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskat AV-mammat tajua mitään. Kukaan ei edelleenkään ole vastannut, että itsekö työpäivän päätteeksi riemusta kiljuen tekisitte ne kotityötkin työpäivän päätteeksi, vaikka miehellä ollut koko päivä aikaa ne hoitaa...ETTE todellakaan. Leikkisitte ennemmin vaikka lasten kanssa...tai no jos rehellisiä ollaan, roikkuisitte AV-palstalla :)

Joo joo, ja koliikki kestää KOOOKO elämän ja aamusta iltaan...niivvarmaa :)

Vierailija
44/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ymmärrä, kuinka te nykyajan naiset oikeasti KEHTAATTE??? En lainkaan ihmettele niitä arvosteluja, joita osaksenne saatte.

Jos mä olisin mies, en katselisi moisia laiskaperseitä pätkääkään. En tosin katselisi tollaista äijääkään.

Kertokaapa muuten vielä kerran. Jos te kävisitte töissä, johon matkoineen kuluisi 9-10 tuntia päivästä. Ihanko tosissanne alkaisitte ruokaa tekemään ja siivoamaan innoissanne, vaikka äijä ollut kotona KOKO päivän? Älkää edes väittäkö, en usko.

nykyään, eli 9h päivän pois kotoa, ja sen päälle ruuan ja siivouksen YHDESSÄ mieheni kanssa. Ja kyllä, tämä on lomaa kotivuosien jälkeen. =)

Silloin kun olin kotona hoidin lapset ja siivosin jälkeni. Vapaa-ajalla hoidimme yhdessä kotia. Mieheni ei ollut niin pikkumainen kakara, että hän olisi laittanut oman "tuon rahaa joten saan maata sohvalla" ajattelunsa lasten hoidon edelle. Mielummin olin läsnä lapsille kuin siivosin, yhteisestä päätöksestä.

Ja kyllä, kehtaan erittäin hyvin laittaa lasteni hyvinvoinnin miehen palvonnan edelle. Laiskapersehommiksi lastenhoitoa sanovat eivät ole sitä TYÖTÄ tehneet päivääkään. Lapsiakin voi HOITAA ja "hoitaa" (eli jos asenne on se, että siinä ne menee sivussa).

Vierailija
45/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemusta kiljuen? Eli mies ei voi tehdä kotitöitä lainkaan, koska ei riemusta kiljuen tee sitä!? HAHAHHAA:D

Vierailija
46/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei edelleenkään ole vastannut, että itsekö työpäivän päätteeksi riemusta kiljuen tekisitte ne kotityötkin työpäivän päätteeksi

kun tästä on nyt väännetty jo sen verran monta viestiä ettei enää jaksa vääntää rautalankaa...

TEKISIN. Ihan todellakin tekisin. Ja olen tehnyt. En tietenkään ilolla 100% joka päivä, mutta ei tässäkään ollut kyse, että kotona oleva JÄTTÄISI tahallaan kaikki kotityöt joka kerta toiselle. Ja kyllä vain olen päässyt niiiiin helpolla niinä päivinä kun mies on ollut kotona ja minä töissä. Ei viemisiä/hakemisia päiväkotiin ja tärkeimpänä tieto siitä, että lapset ovat viettäneet ihanan kiireettömän päivän kotona.

Vierailija
47/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, nautin siitä. Silti lastenhoito on ykkösjuttu. Hoidan päivittäin päidäkotiryhmän verran lapsia ja illalla kolmea omaa. Lisäksi harrastan säännöllisesti pari kertaa viikossa ja liikun muutenkin halujeni mukaan eri kulttuuririennoissa, niin ja hoidan sen kodin (mielelläni). Mies mahdollistaa tämän auttamalla lastenhoidossa ja mikä tärkeintä tuo sitä rahaa perheelle, sitä arvostan suunnattomasti.

Vierailija
48/48 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämäkään liittyy nyt ketjuun... huon menen nukkumaan en jaksa enää vastailla:D