Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi tehnyt sinulle koskaan mitään niin tylyä, mitä et voi kertoa kenellekään läheisille?

Vierailija
11.12.2009 |

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten helikopterimiehiä. Kiva tietää. :D Mutta piereskeleekö teidän miehet tahallaan äänekkäästi?

Vierailija
2/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt, sitä en ole kertonut kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pannut minua kun olen nukkunut. Käytän satunnaisesti voimakkaita lääkkeitä joiden vaikutuksen alla nukun sikeästi enkä herää. Mies tietää syvän uneni ja on käyttänyt sitä hyödykseen. Aamulla olen huomannut tapahtuneen.

Vierailija
4/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis raiskannut sinut.. Huh!

Vierailija
5/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi helikopterijutut on vastenmielisiä, aivan kuin jotain puoliapinoiden touhuja.

Vierailija
6/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nämä ovat kaikki olleet asioita joista on haluttu vaieta. Tosi kurjaa että teitä on kohdeltu noin :((

Vierailija
7/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella kaverilla kokemuksia narsistimiehestä ja ne ei ole mitään hyviä kokemuksia vaan todella sairaita ja käsittämättömiä.

Uskon että olet paljon onnellisempi lapsen kanssa kaksin ilman sitä miestä.

Mun mies joskus suuttuu kunnolla ja nimittelee jollain laimeammilla sanoilla (kuten mäkin häntä) mutta siinäpä se oikeastaan on. Ja helikopteri on meilläkin tuttu :DD

Vierailija
8/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä ei ole mitään sairasta, se on meidän välistä huumoria, liimaa, joka pitää meidät yhdessä. Likainen huumori siis. Osaamme nauraa samoille asioille. NÄmä jutut tapahtuu siis meidän kahden kesken, silloin ei ole muita paikalla paheksumassa.

Vierailija
9/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiennyt että jotkut esittelee vielä vaimoilleenkin... Tai ehkä jollain on teinimies ;)

Vierailija
10/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on ihmeellisiä jurokkeja. Senpä vuoksi etsin itselleni täydellisen ulkomaalaisen. :-D

Vierailija
11/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat henkisesti häiriintynyttä sakkia. Noi helikopterijutut on vastenmielisiä, aivan kuin jotain puoliapinoiden touhuja.

Jos et itse tykkää alapäähuumorista, niin fine, mutta älä nyt sentään kikkelinpyöritystä sairaaksi haukua! Ei sun tarvitse sellaiseen osallistua, joten vähän suvaitsevampaa asennetta kiitos! Maailmassa on paljon sairasta ja pahaa, mutta helikopterilla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.

Minä taas vonkaan mieheltäni helikopteria, mutta hän ei suostu sitä tekemään, koska pelkää, että se sattuu. Tanssii kyllä minulle alasti kaikenlaisia hassuja tansseja. Onko tämäkin nyt sitten sairasta? Pitäiskö mun hakeutua esim. suljetulle osastolle?

Vierailija
12/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seksiä ei ollut siis lainkaan. Eipä huvita paljoa huudella.

Vierailija
13/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään syynään viikottain miehen puhelimen, meilit jne. koska en osaa enää luottaa, vaikka pettämisestä on vuosia :(. Hyvä mies ja isä muuten mutta ajaudun raivon partaalle kun näen hänen tekevän jotain mielestäni "homomaista".

Vierailija
14/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota en ole kertonut kun yhdelle ystävälleni.

Siitä aikaa kuitenkin jo 3v, asiasta selvitty. menneen talven lumia :)

Vierailija
15/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla miehelläni voi olla poikien kaljailtoja joskus turhankin tiuhaan, mutta harmiton kaveri juopuneenakin.

Nämä helikopteri- ja vapautuneesti piereskelevät-puhumattakaan puolihomomiehet säikäyttivät kyllä perinpohjin!

Vierailija
16/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetti yhtäkkiä touhut seinään ja lähti tupakalle..

Se viilsi ja syvältä, vaikka pieneltä jutulta voi kuulostaa.

Sen jälkeen en enää pystynyt suhtautumaan seksielämäämme rennosti. Osasyy siihen miks suhde lopahti aika lyhyeen.

Vierailija
17/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ainakin meillä :) ) on sitä, että mies pyörittää ja heiluttaa sukuelintään ympäri koskematta siihen.

En tiiä sit, mitä se "oikeesti" on. :D

Mut just samaa meillä, et "hei kato, kato kato"! :) Sit mä sanon, et "ai, ku sä osaat hienosti!" :D

Kuulostaa sairaalta, mutta ihan selväpäisiä me ollaan. ;)

Meillä ei ole tota harrastettu mutta en kyllä osaisi ajatella että se painii samassa kauhusarjassa pettämisen kanssa.

Vierailija
18/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kehtaa kylillä huudella.

Pahinta on, että se alkoholi vaikuttaa meidän seksielämään kielteisesti. Sillä ei seiso.

Vierailija
19/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies menisi ulkoruokintaan enkä tasan tarkaan suostuisi tappamaan lastani hänen takia!

pakotti ja kiristi aborttiin.

Tollaset miehet pitäis lähettää johonkin siperiaan 50 vuodeksi. Oikeesti, miten tollasen miehen kanssa voi elää?

Vierailija
20/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta, että "sunlaisia on maailma täynnä, mutta et tuu koskaan tapaamaan ketään toista sellaista kuin mä". Kuulostaa ihan uskomattomalta. Olen jälkeenpäin yrittänyt kysellä mitä hän tarkoitti, mutta ei osaa kertoa. On siis kerta kaikkiaan ihana mies ollut tuota yhtä juttua lukuunottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän