Inhottavaa kun vihaamasi henkilö käy hakemassa valokuvaamosta kuvasi ja sisustaa niillä kotiaan
Kommentit (19)
Miten joku voi hakea sinun kuvasi?
Valokuvaamot eivät niitä jakele, jotta muulla tavoin päätynyt kopioitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen elokuva One Hour Photo.
Sehän ei ollut lopulta mitenkään karsea tyyppi ja tarina. Se vain antoi olettaa niin hyvin pitkälti.
Valokuvaaja omistaa oikeudet kuvaan ja myy niitä saadakseen rahaa.
Sitä kutsutaan äidiksi. Esimerkiksi jos on hankalaluonteinen äiti. Hakevatko muutkin kehystettyjä kuvia kuin perheenjäsen?
Höpö, höpö, valokuvaamo ei kuvia jakele kelle tahansa, ei edes isosta rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö, valokuvaamo ei kuvia jakele kelle tahansa, ei edes isosta rahasta.
Niin tekivät.
Vihaan häntä niin että tärisen. Ei saanut kuvaa pyydettynä joten haki sen sitten väkisin ilman mitään oikeutta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on yhdentekevää.
Yhdentekevää ettei päätöksilläsi ole merkitystä. Tekevät juuri niin kuin itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää ettei päätöksilläsi ole merkitystä. Tekevät juuri niin kuin itse haluavat.
Juuri näin. Sinun päätöksillä ei ole mitään merkitystä muiden elämään, vaan jokainen tekee juuri kuten itse haluaa. Hienoa että ymmärsit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sinun päätöksillä ei ole mitään merkitystä muiden elämään, vaan jokainen tekee juuri kuten itse haluaa. Hienoa että ymmärsit!
Rajattomat ja mielisairaat etenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajattomat ja mielisairaat etenkin!
No ei, vaan ihan joka ikinen. Sinäkin. En usko että elät elämääsi minun päätösten mukaan.
Mulle tulee mieleen elokuva One Hour Photo.