Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi tehnyt sinulle koskaan mitään niin tylyä, mitä et voi kertoa kenellekään läheisille?

Vierailija
11.12.2009 |

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kertomaan kenellekään. Eikä monikaan uskois.

Vierailija
22/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee sitä kohtalaisen jatkuvasti. Olen hänelle sanonut, etten voi kuunnella tietynlaisia loukkauksia, käyttää hän tätä tietoa hyväkseen ja ja haavoittaa sillä eniten.

Pahimpia ovat olleet kuitenkin se, että sylkäisi päälleni lapsen nähden ja on ilmoittanut, ettei ole koskaan rakastanut minua, vaan on vain ollut kanssani kun ei muutakaan ollut.

Nii-in. Tiedän mitä tämä kuulostaa. Tarvitsisin jostain voimaa lähtemiseen, minulla ei vain ole sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan edelleen yhdessä :(.

Vierailija
24/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näköjään tässä ketjussa vielä lyödään lyötyä.

Jätä se sika ei aina ole oikea neuvo, kun joku purkaa sydäntään, vähän empatiaa kehiin arvon naiset!

Vierailija
25/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme oli 6 kk, isä oli luistanut kaikesta vastuusta vauvan hoidossa, minä olin sairas ja väsynyt. Hän alkoi vaatia minulta toista lasta. Kun ilmoitin, että en jaksa enkä halua, hän ilmoitti tekevänsä lapsen sitten jonkun muun kanssa. Nyt olemme eronneet ja hän etsii kaistapäisesti naista, joka tekisi hänelle lapsen...olen oikeastaan aika vahingoniloinen, kun sellaista ei tunnu löytyvän. Edelleenkään ei osaa hoitaa edes tätä ensimmäistäkään.

Vierailija
26/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aborttiin pakottaa, kyllä sinne on itse mentävä ja se sallittava.

pakotti ja kiristi aborttiin.

Tollaset miehet pitäis lähettää johonkin siperiaan 50 vuodeksi. Oikeesti, miten tollasen miehen kanssa voi elää?

Vierailija
27/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te itkette jostain helikopterista kun ukko haluaa heppinsä käsittelytaitojaan esitellä iliman käsiä? tiedoksi vain, että ei se ole teinipoikien hommaa. itse opin tälle tavalle vasta töissä kun työpaikan saunaillassa alettiin kisaileen kenellä on paras helikopteri. sellasta se meno teidänkin ukon saunaillassa. hihii.

t. sun ukkos

Vierailija
28/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se helikopteri-juttu on taatusti pahinta ja järkyttävintä, mitä mies voi naiselle tehdä!

Täällä nyt aina sattuu pyöriin noita mammoja, joiden nuttura on turhan kireellä.

Elämä on niin paljon helpompaa, kun uskaltaa hieman hullutella ja nauraa. Kokeilkaapa joskus!!!!

Vierailija
29/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, ja jos olis niin se mies olis jo mennyttä kauraa.

Vierailija
31/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri menneet naimisiin ja olin työreissulla yhden yön. Mies oli sillä välin mennyt lavatansseihin yksin kun meillä oli seurusteluaikana tapana käydä lavatansseissa. Mielestäni tämä oli ihan kauhean noloa ja melkein pettämistä minua kohtaan.

Vierailija
32/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli, kun sanoi pikkujoulukauden lähestyessä ettei aio vähentää "ulkona" käymistä (ja erityisesti siellä humaltumista kun on tapana ottaa kunnolla, kun ottaa), vaikka olen viimeisilläni raskaana. Mulla oli tämä toive, sillä en halua miehen tulevan kännissä/krapulassa synnytykseen enkä ensisynnyttäjänä voi yhtään tietää miten synnytys menee.

Tai ei tuo siis niin paha ole, mutta lisäsi että jos lapsi rajoittaa hänen menemisiään hän alkaa vihata sitä ja sitä paitsi minä kuulemma tämän lapsen halusin, eikä hän. Kiva kuulla pitkien lapsettomuushoitojen jälkeen, ettei mies oikeastaan lasta edes halunnut.

Tämä oli minusta niin julmasti sanottu, etten ole kehdannut asiasta sanoa kenellekään. Miehessä on muutenkin narsistisia piirteitä, ja minun ongelmani on että olen halunnut pitää "kulissia" yllä, enkä oikein kellekään ole niistä kertonut.

Vierailija
33/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna hänen kohdella itseäsi noin. Anna hänelle vapaus lähteä, jos tuolla tavalla uhkailee ja kiristää; parempi sinulle ja lapselle.

Vierailija
34/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen riidellessä aika paha suustani, joten siinä mielessä tasa-arvoisia ollaan :( En siis halausi muiden korviin omiakaan sanomisiani.

Vierailija
35/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuili koko raskausajan ja laitoksella soitteli salista työpuheluita eikä tuonut mulle kukkia sinne kun ei kuulemma ollut rahaa ( kuin 200 eur tilillä)

Kahden ekan kohdalla oli ihan huolehtivainen ja kiltti, tuli tämäkin pimeämpi puoli hänestä täysin yllätyksenä.

No, vuosi kulunut synnytyksestä ja on ihan myyty kuopuksesta. Suhteemme on hyvä, mutta unohtaa en voi koskaan tuota aikaa.

Vierailija
36/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset miehet pitäis lähettää johonkin siperiaan 50 vuodeksi. Oikeesti, miten tollasen miehen kanssa voi elää?

Vierailija
37/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olemmekin vielä yhdessä. Ex-liittoni jäljiltä tunnistan huonojen parisuhdetaitojen merkit entistäkin paremmin. Silä sehän ei ole olennaisinta, millainen mies on. Tärkeintä on, miten hän osaa olla parisuhteessa.

Vierailija
38/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olemmekin vielä yhdessä. Ex-liittoni jäljiltä tunnistan huonojen parisuhdetaitojen merkit entistäkin paremmin. Silä sehän ei ole olennaisinta, millainen mies on. Tärkeintä on, miten hän osaa olla parisuhteessa.

nimimerkillä: kokemusta on.

Vierailija
39/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni "rysän päältä" kun eli kaksoiselämää hyvin seksuaalisissa merkeissä ollessani vauvan kanssa kotona. Olin typertynyt, loukkaantunut, hämmästynyt, erittäin pahasti haavoitettu. Siitä on jo aikaa, yhteiselämämme jatkui, mutta seksielämä ja luottamus ei palaa koskaan entiselle tolalle. Niin petetyksi tunsin itseni.

Koskaan en ole kertonut kenellekään, enkä varmaan kerrokaan. Olisi varmaan pitänyt, että pääsisin jutusta irti.

Vierailija
40/59 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni "rysän päältä" kun eli kaksoiselämää hyvin seksuaalisissa merkeissä ollessani vauvan kanssa kotona. Olin typertynyt, loukkaantunut, hämmästynyt, erittäin pahasti haavoitettu. Siitä on jo aikaa, yhteiselämämme jatkui, mutta seksielämä ja luottamus ei palaa koskaan entiselle tolalle. Niin petetyksi tunsin itseni. Koskaan en ole kertonut kenellekään, enkä varmaan kerrokaan. Olisi varmaan pitänyt, että pääsisin jutusta irti.