Onko miehesi tehnyt sinulle koskaan mitään niin tylyä, mitä et voi kertoa kenellekään läheisille?
Kommentit (59)
ja tekee sitä kohtalaisen jatkuvasti. Olen hänelle sanonut, etten voi kuunnella tietynlaisia loukkauksia, käyttää hän tätä tietoa hyväkseen ja ja haavoittaa sillä eniten.
Pahimpia ovat olleet kuitenkin se, että sylkäisi päälleni lapsen nähden ja on ilmoittanut, ettei ole koskaan rakastanut minua, vaan on vain ollut kanssani kun ei muutakaan ollut.
Nii-in. Tiedän mitä tämä kuulostaa. Tarvitsisin jostain voimaa lähtemiseen, minulla ei vain ole sitä.
raskaustestini ja olin aivan sekaisin onnesta. Mies oli jo lähtenyt aamulla töihin, joten jätin testin hänen kotityöpöydälleen.
Olin koko päivän tulisilla hiilillä töissä ja vatsassa kihelmöi, että illalla juhlitaan. Kun tulin kotiin, niin mies oli käynyt kotona mutta lähtenyt johonkin (ajattelin että ehkä kukkia hakemaan), mutta tulikin vihaisena ja naama rutussa kotiin, eikä osannut sanoa mitään kivaa. Mutisi jotakin että siinä meni opiskelut ja elämä pilalle....
Muistan tämän ikuisesti, nimittäin putosin korkealta ja kovaa ja tuntui kuin joku olisi lyönyt ilmat pihalle keuhkoistani. Räjähdin itkuun ja kutsuin miestäni psykopaatiksi. Lepytteli minua ja selitteli, ettei nyt ihan tarkoittanut yms. Mutta mulla meni fiilikset ja jotenkin koko ilta pilalle. Oltiin siis yhdessä sovittu, että tätä lasta yritetään, etten siis todellakaan ollut juoninut mitään ja silti tällainen kohtelu.
Seuraava lapsi olikin sitten miehen omasta aloitteesta ja tilanne oli jo toinen. Mies ehkä panikoi tai jotakin mutta, koskaan en sitä unohda, vaikka kaikki onkin ollut ihan hyvin sen jälkeen. Hui, puistattaa vieläkin.
toilailut eteenpäin, mutta sitä en ole kehdannut kertoa, että pakottaa mut katselemaan kun se tekee "helikopteria". Saan siitä painajaisia.
mut ei sentään pakota katsomaan.
Voimia kaikille, jotka yrittävät lähteä vaikeasta suhteesta. Itse keräsin aikoinani kaksi vuotta voimia lähteä ja en ole katunut päivääkään. Nyt olen onnellinen tuon "helikopteri-miehen" kanssa.
Voimahalit!!
toilailut eteenpäin, mutta sitä en ole kehdannut kertoa, että pakottaa mut katselemaan kun se tekee "helikopteria". Saan siitä painajaisia.
Oikein sillain kuin lapsi kärttää huomiota: " kato, "äiti", kato, kato mitä mä osaan", "näinkin mä osaan, kato".
Niin raivostuttavaa!!
Olimme juuri menneet naimisiin ja saaneet lapsen. (mikä ei todellakaan tehnyt asiaa helpommaksi!) Olin niin sekaisin, etten oikein osannut ajatella mitä tehdä. Sitten puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin, tulevasta ja menneestä ja kaikesta. Luottamuksesta. Ja siitä mikä on oikeasti pettämistä ja mikä ei. Mitä minä saan tehdä ja mitä mies saa tehdä. Kyllähän minä pitkään pohdin ja punnitsin vaakakuppeja. Sitten jäin. Nyt on vuosia kulunut, onnellinen olen päällisin puolin ja tyytyväinen elämääni. Ja suhteeseenkin. Mutta onhan se loukkaus edelleen ihon alla, mitä sitä valehtelemaan...
Jäi kiinni "rysän päältä" kun eli kaksoiselämää hyvin seksuaalisissa merkeissä ollessani vauvan kanssa kotona. Olin typertynyt, loukkaantunut, hämmästynyt, erittäin pahasti haavoitettu. Siitä on jo aikaa, yhteiselämämme jatkui, mutta seksielämä ja luottamus ei palaa koskaan entiselle tolalle. Niin petetyksi tunsin itseni. Koskaan en ole kertonut kenellekään, enkä varmaan kerrokaan. Olisi varmaan pitänyt, että pääsisin jutusta irti.
Ei hän oikein osaisikaan varmaan; hänellä ei ole kymmenen vuoden avioliiton aikana tullut esiin sellaisia taipumuksia.
Yksi existäni oli sellainen, että hautoi kuukausitolkulla sopivia täsmäloukkauksia ja lateli niitä sitten sopivassa tilanteessa. Tarvittaessa hän osasi ilmaista sadismiaan myös spontaanimmin, esim. minun kipuni oli "performanssi" ...
on teillä rankkoja juttuja..itselläni ei oikein ole, mieheni ei ole koskaan minua haukkunut..ainakaan ulkonäköön liittyen, mikä on mielestäni pahinta!
Mikä tuo helikoperi-juttu on, en ole koskaan kuullutkaan :)?
on teillä rankkoja juttuja..itselläni ei oikein ole, mieheni ei ole koskaan minua haukkunut..ainakaan ulkonäköön liittyen, mikä on mielestäni pahinta!
Mikä tuo helikoperi-juttu on, en ole koskaan kuullutkaan :)?
kun mies pyörittää kikkeliään, on helikopteri ;)
(ainakin meillä :) ) on sitä, että mies pyörittää ja heiluttaa sukuelintään ympäri koskematta siihen.
En tiiä sit, mitä se "oikeesti" on. :D
Mut just samaa meillä, et "hei kato, kato kato"! :) Sit mä sanon, et "ai, ku sä osaat hienosti!" :D
Kuulostaa sairaalta, mutta ihan selväpäisiä me ollaan. ;)
haistatti vitut, huusi että ei jaksa enää kattella minua ja töni minut ulos meidän kämpästä.. Pitkän aikaa uikutin ovella että mikä ihme sulle tuli ja mies vaa huusi törkeyksiä mulle. Kyllästyin siihen lopulta ja soitin poliisit jokka haki miehen putkaan. Seuraavana päivänä mies tuli hämmästyneenä kotiin kun ei se muistanut yhtään mitään ja kun oli kuullut mitä oli tehnyt ni itki iha polvillaan että antaisin sille anteeksi..ja annoinhan minä, mutta ei vieläkään ole osannut kertoa syytä käytökselleen, kun normaalisti tuo on niin iha nalle karhu (:
haistatti vitut, huusi että ei jaksa enää kattella minua ja töni minut ulos meidän kämpästä.. Pitkän aikaa uikutin ovella että mikä ihme sulle tuli ja mies vaa huusi törkeyksiä mulle. Kyllästyin siihen lopulta ja soitin poliisit jokka haki miehen putkaan. Seuraavana päivänä mies tuli hämmästyneenä kotiin kun ei se muistanut yhtään mitään ja kun oli kuullut mitä oli tehnyt ni itki iha polvillaan että antaisin sille anteeksi..ja annoinhan minä, mutta ei vieläkään ole osannut kertoa syytä käytökselleen, kun normaalisti tuo on niin ihana nalle karhu (:
Paitsi ettei ollut fyysistä pettämistä (tietääkseni), mutta seksiviestien lähettämistä toiselle. Ja mun mielestä se ON pettämistä. Ja elämäni toistaiseksi pahin loukkaus. Unohtaa ja luottaa (täysin) ei voi, vaikka itse teko on käsitelty ja anteeksi annettu.
Olimme juuri menneet naimisiin ja saaneet lapsen. (mikä ei todellakaan tehnyt asiaa helpommaksi!) Olin niin sekaisin, etten oikein osannut ajatella mitä tehdä. Sitten puhuttiin, puhuttiin ja puhuttiin, tulevasta ja menneestä ja kaikesta. Luottamuksesta. Ja siitä mikä on oikeasti pettämistä ja mikä ei. Mitä minä saan tehdä ja mitä mies saa tehdä. Kyllähän minä pitkään pohdin ja punnitsin vaakakuppeja. Sitten jäin. Nyt on vuosia kulunut, onnellinen olen päällisin puolin ja tyytyväinen elämääni. Ja suhteeseenkin. Mutta onhan se loukkaus edelleen ihon alla, mitä sitä valehtelemaan...
(ainakin meillä :) ) on sitä, että mies pyörittää ja heiluttaa sukuelintään ympäri koskematta siihen.
En tiiä sit, mitä se "oikeesti" on. :D
Mut just samaa meillä, et "hei kato, kato kato"! :) Sit mä sanon, et "ai, ku sä osaat hienosti!" :D
Kuulostaa sairaalta, mutta ihan selväpäisiä me ollaan. ;)
Riitojen yhteydessä mies on sanonu todella rumia juttuja ja mm. matkinut minua (sellaisella kimeällä äänellä tai lässyttäen). Muistan nuo loukkaukset ikuisesti. Lisäksi on riitojen yhteydessä sanonut, että olen ihan kuin äitini. Äidilläni on mielenterveysongelma ja se on minulle tosi arka aihe, sillä kärsin siitä lapsena tosi paljon.
ja hulluksi. Viittasi, että olet kuin äitisi. Joka on kärsinyt mielenterveysongelmista. Käski hakeutumaan hoitoon jne. On entinen.
hääyönämme hän katsoi jalkapalloa televisiosta :) Olin kyllä itse jo nukkumassa silloin.
Onhan niitä pahempiakin juttuja, mitä toisille on tapahtunut, mutta osaa se minunkin mieheni olla tyly, tosin ihan ajattelemattomuuttaan.
Mä olin juuri muutama minuutti aikaisemmin puskenut maailmaan kuopuksemme, ja miehelle ihastelin että "katso nyt, miten ihanan pojan sait". Mies totesi tähän, että "onhan se joo, mut ens kerralla saat kyllä sitte tulla tänne yksin. Mä en taho enempää lapsia ja otan eron jos niitä tulee."
Olihan se kiva, että tämän kertoi mullekin, mutta olisi tietysti voinut valita paikkansa vähän paremmin, sekä sanansa. Mä olen vielä nuori, kuulemma erittäin hedelmällisessä iässä, ja kaiketi mulla on myös "sukurasitusta" tulla helposti raskaaksi. Ehkäisy on hoidettu kyllä, mutta eihän mikään ehkäisy selibaattia ja kohdunpoistoa lukuunottamatta ole sataprosenttinen. Entä jos tulenkin vahingossa raskaaksi? No, ei varmaan ole ihme, ettei meidän seksielämä oikein tahdo toipua tästä edellisestä synnytyksestä, vaikka siitä onkin jo 8kk.