Esikoinen tulossa ja mies säikähti ja lähti kävelemään...
Meille on tulossa esikoinen. Raskaus ei ollut mitenkään suunniteltu vaan ehkäisy petti ja mies säikähti todella pahasti kun kerroin raskaudesta ja nyt sitten sanoi, ettei hänestä ole isäksi vielä. Yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta ja aina on puhuttu, että perustetaan perhe vähän myöhemmin. Tämä tuli kyllä vähän kun salama kirkkaalta taivaalta, tilanne on kaikkea muuta kun hyvä, mutta toisaalta ei se huonoin mahdollinenkaan. Pelottaa vaan, että jos mies nyt oikeasti ei aio ottaa vastuuta ja suhteemme oli tässä niin pärjäänkö yksin. Tukiverkkoja ei ihan kauheasti välttämättä ole, äitini oli kauhuissaan kun kerroin raskaudesta, hän on sitä mieltä, että lapset pitäis tehä vasta lähempänä 30v ikää ja olen kuulemma liian nuori äidiksi jne.
Kommentit (44)
Miksi kotimaassani on iniseviä veronmaksajia? Eikö työnteko olekkaan mukavaa? Miksi pitää valittaa ja hammasta purren tehdä duunia? Ei ole pakko, tuollainen inisijä ansaitsee mennä vaihtopenkille. Jos ei kiinnosta niin sossuntuelle vaan niin kyllä "me" "ruokatuntilaiset" tehdään hommia ihan mielellään.
Saatanan valittaja. Tälläsiä valittajia koko maa täynnä. Minä maksan veroja yhyy. Ei jumalauta kyllä veteraanit kääntyy haudoissaan.
Minäkin lähtisin miehenä lätkimään ettet vaan tehnyt tätä tahallasi, jos äitisikin on saanut lapsen 16-vuotiaana. Nämä teiniraskaukset ja liki sellaiset ovat sukuvika.
Kaikille ei ehkä henkisesti, eikä kaikki ole soveltuvia koskaan. Oletko katkera "mummoäiti"? ;)
En ole katkera mummoäiti, vaan... tyhmyys sapettaa, kun tällaisset 'pamot' kaaatuvat minun niskaan veronmaksanaja. Että sileen.
raskaus oli varmasti hänellekin iso yllätys
Olen tehnyt töitä ensin ns. osa-aikaisena kaks viimeistä opiskeluvuottani ja sen jälkeen sain samasta paikasta vakituisen paikan ja siellä olen ollut tähän asti. Miettisit vähän mitä sanot.
ap
Minäkin lähtisin miehenä lätkimään ettet vaan tehnyt tätä tahallasi, jos äitisikin on saanut lapsen 16-vuotiaana. Nämä teiniraskaukset ja liki sellaiset ovat sukuvika.
Kaikille ei ehkä henkisesti, eikä kaikki ole soveltuvia koskaan. Oletko katkera "mummoäiti"? ;)
tyhmyys sapettaa, kun tällaisset 'pamot' kaaatuvat minun niskaan veronmaksanaja. Että sileen.
Vaikutat fiksulta nuorelta naiselta, etkä todellakaan ole liian nuori. Outoa, että äitisi ajattelee niin, jos on itse ollut teiniäiti. Olet kuitenkin selkeästi vanhempi. Toivottavasti isäkin tokenee ajan kanssa. Kaikkea hyvää sinulle!