Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sun viikkosiivoukseen kuuluu?

Vierailija
10.12.2009 |

Teetkö muuta kuin imuroit, luuttuat ja peset vessat? Mikä päivä teillä on siivouspäivä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölyt, vuodevaatteiden vaihto, vessan ja kylppärin kuuraus. Torstaisin, jos saadaan aikaiseksi - yleensä valitettavasti lauantaisin.

Vierailija
2/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä vien vähäksi aikaa petivaatteet ulos tuulettumaan ja keskiviikkoisin vaihdan lakanat.

Ei erikseen pyyhitä pölyjä jne. vain jos ns tarvetta on, ennalta ehkäisevää siivousta ei meillä tunneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään joka pvä! wc:t käydään läpi päivittäin, lastenhuoneet siivotaan joka ilta, keittiötä pestään joka pvä, matot imuroidaan joka toinen pvä, ulos matot lähtevät kerran viikossa, lattiat pestään kahden viikon välein, pyykkiä pestään 5-6 kertaa viikossa, pölyjä pyyhin kerran viikossa.

Eteisen lattian pesen joka ilta.

ilmanvaihtoventtiilit, kylpyhuoneet (viemärit,ym. lattia huudellaan useamman kerran viikossa), kodinhoitohuoneet ja vaatehuoneet pestään ja käydään läpi vähintään kerran kuukaudessa

Vierailija
4/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy joka toinen viikko siivooja, joka siis imuroinnin lisäksi pesee lattiat ja vessat.

Itse pyyhin väliviikolla (tai tarpeen mukaan) pahimpia pölyjä ja imuroin lähinnä eteistä ja pahiten kuraantuvia alueita, pyyhin keittiön työtasot ja lieden jne aina kun laitan ruokaa. Vuodevaatteita meillä ei kyllä joka viikko vaihdeta, pikemminkin kerran kuussa...

Vierailija
5/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivous on minun harteilla kun mies tekee pitkiä päiviä töissä ja harrastaa iltaisin.

En valita, olen vain tyytyväinen. Valitettavasti meillä matot on niin äärettömän raskaita (ja minä raskaana) että matot tuulettuu kerran parissa kuukaudessa.

Viikkosiivous:

-imurointi

-lattioiden pesu

-petivaatteiden tuuletus

-wc:n siivous

-pölyt

-tavaroiden järjestely