Mielestäni hyvä kroppa ei ole yhtä, kuin hoikka. Tunnen monia hoikkia jotka ovat ruman luisevia
Hyvässä kropassa on sopivasti lihasmassaa, sopivasti pyöreyttä olkapäissä ja selässä. Mikään laiha tikku pituus -110 ei automaattisesti ole hyvännäköinen, jopa kauniimmalta näyttää jos on vähän ylipainoa jos ei ole lihaksia treenannut.
Tämä on mun mielipide.
Kommentit (17)
Samaa mieltä, ylipainoinenkin voi olla hyväkroppainen ja päinvastoin. On kiinni paljon muustakin kuin kiloista.
Mä olen hoikka ja ruma ja aina ollut, riippumatta siitä syönkö paljon vai vähän, käynkö salilla vai juoksulenkillä vai makaanko sohvalla. Geenit kun on mitkä on. Mitä sitten?
Lihakset on kaukana naisellisuudesta, hyi...
Sisäisesti ruma ap ei voi olla kaunis...
Paksut käsivarret naisella on karseet, oli sitten ihraa tai lihasta.
Oon samaa mieltä, yleensä naisen kroppa on kivemman näköinen, kun se on normaalipainon ylärajalla mieluiten. Mutta siinä painossa taas kasvot eivät ole enää niin hyvät. Ainakin itselläni näin, kasvoihin tulee kaksoisleukaa, ja muutenkin läskiä kaulaa ja muutenkin näyttää ihan taikinanaamalta ja päät ei enää käänny.
Sitten taas kevyempänä kasvot näyttää paremmalta, mutta kroppa ei oo enää niin kiva.
Ainakin mua katsotaan ja kehutaan enemmän kun painan vähemmän. Mitä enemmän painan ja tykkään kurveistani, sitä vähemmän mua oikeasti katsotaan ja muutun jopa näkymättömäksi.
Aina luisevakin lihavan voittaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Mites luihu peppu ja maratoonarin reidet?
Miten se kehorauha ja kehopositiivisuus menikään? En näe sitä tässä
Mulla ei kyllä ollut alipainoisena lainkaan vientiä. Olin silloin 171cm ja 48 kg. Kun lihoin 10 kg, niin johan alkoi tapahtua. Onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kehorauha ja kehopositiivisuus menikään? En näe sitä tässä
Koskee vain ylipainoisia. Hoikat on vapaata, harvinaista riistaa.
Oon samaa mieltä ite. Laihuus ei tarkoita automaattisesti hyvää kuntoa taikka hyvää lihaskuntoa. Kuka vaan voi olla laiha, toiseen tarvitaan työtä.
Mun yks kaveri on laiha, se syö pelkkiä roiskeläppä pizzoja tms päivittäin. Näyttää ihan haamulta. Se ei vaan ylitä omia kaloritarpeitaan, joten laihana pysyyy vaikka ruokavalio on ihan päin mettiä. Ei se ole hienoa
Huhhuh miksi pitää arvostella ja arvioida muiden kehoja? Maailma olisi parempi paikka jos kaikki keskittyisivät oman ruumiinsa kunnossa pitämiseen ja jättäisivät muiden vartalot rauhaan.
Ei ole mutta yleensä nainen näyttää paremmalta laihempana, kun selvillä ylikiloilla, jos siis tarkoitetaan normaali hoikkuutta.