Sekoan! pojallani 22 v on 35 vuotias "tyttö"ystävä!
Nyt ne kuulopuheet sit vihdoin tuli julki kun ihan tivaamalla tivasin molempia jouluksi kylään. Sanoin kyllä heti että anna olla kyläilyt tältä joululta, mä en tähän näin pian sopeudu, voi prkl prkl että harmittaa pahoittaa pojan mieli. Mitä sen päässä liikkuu!! Mulla ikää 42 v joten perusteluja hermoromahdukselleni on turha kysellä tai arvostella.
Kommentit (68)
olen 51v. ja menin buissiin ja tuli liiputarkastajat. No hän katsoi lippuni ja kiitti. Tuli sitten vähän päästä takaisin ja kysyi että saanko nähdä lipun uudestaan, annoin sen hänelle ja hän kysyi että onko tämä sinun oma lippusi. Sanoin että kyllä on, kysyi sitten että milloinka olet syntynyt, kerroin tietty ja sos.tunnuksenkin annoin kuin sitä kysyi. No sitten hän sanoi että pakko minun on uskoa että tämä on teidän lippunne, näytätte vain niin nuorelta että pidin teitä ihan nuorena tyttönä.
:D
Minun salaisuus on urheilu (koko iän olen urheillut todella paljon) pari pistosta botoxia ja hyvä ihon hoito.
Mieheni on minua 11v. nuorempi.
Tämä ei ole sinun asiasi, vaan toisten ihmisten. Asenteellasi vaikutat omaan elämääsi, kannattaa yrittää hyväksyä asia.
Suhde on ohi alta vuodessa viimeistään ja poikasi on yhtä kokemusta viisaampi. Ei kannata alkaa tutustumaan.
meillä minä olen 33 ja mieheni 25.
Edellisestä liitosta mulla on kaksi lasta.
Ei meillä huomata ikäeroa mitenkään, eikä kukaan ole koskaan tuominnut suhdettamme.
Mieheni vanhemmat hyväksyvät minut ja lapseni.
Ei rakkaus aina katso ikää..
vuosi sitten tapasin myös nuoren hieman yli parikymppisen pojan ja en olisi voinut kuvitella seurustelevani hänen kanssaan ikävä kyllä. Poika olisi kovasti halunnut jatkaa yhden illan suhdetta seurusteluna mutta olenko sitten vanhanaikainen vai muuta en olisi siihen kyennyt. Tietty samanikäisissäkin eroa mutta usein miehet kypsyvät "henkisesti" hitaammin ja olisi tuntunut että molempien elämäntilanne ja tavat oli aivan erilaiset. Itsellä pari lasta, olisi ollut tähän elämään vaikea kuvitella niin nuorta miestä esitellä vaikkapa lapsille äidin poikakaverina ;) ja kahlita parasta menoikää menevää ihmistä lapsiperhe arkeen ja eipä tuskin olisi hänkään loppujen lopuksi siinä viihtynyt. Mutta ihmisen sisimmästä ja elämänkokemuksestahan tuo on kiinni enemmän kun ulkonäostä itseäni ei kukaan usko vieläkään yli 28v.
meidän kylässä tiedän ainakin kolme kohta nelikymppistä naista joilla on edellisistä suhteista jo teini-ikäiset lapset ja ovat sit eronneet ja löytäneet uudet miehet ikähaarukalta 22-25vuotiaita, ja jokainen pyöräyttäny muksun melkein heti!
Omassa päässäs ei taida liikkua yhtään mitään.
Mika sina olet? Ei muita saa sanoa dorkaksi. Uskallatko sanoa kasvotusten dorkaksi? Nimittain silloin sinun on oltava valmis kaksintaisteluun, vaikka mutapainiin. Olet loukannut nro 34:n kunniaa voin toimia tarvittaessa erotuomarina.