Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoan! pojallani 22 v on 35 vuotias "tyttö"ystävä!

Vierailija
09.12.2009 |

Nyt ne kuulopuheet sit vihdoin tuli julki kun ihan tivaamalla tivasin molempia jouluksi kylään. Sanoin kyllä heti että anna olla kyläilyt tältä joululta, mä en tähän näin pian sopeudu, voi prkl prkl että harmittaa pahoittaa pojan mieli. Mitä sen päässä liikkuu!! Mulla ikää 42 v joten perusteluja hermoromahdukselleni on turha kysellä tai arvostella.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on isää 12 v vanhempi. Äiti on aina ollut hoikka ja nuorekas, isä jotenkin ikäistään vanhemman oloinen. Ovat aina näyttäneet suunnilleen samanikäisiltä, mutta nyt kun isä on sairas, hän näyttää jo äitiä vanhemmalta.

Ikinä en ole ajatellut, että vanhempieni liitto olisi jotenkin epänormaali! Meidän koti oli oikein hyvä ja vanhemmista näkyi miten he toisiaan rakastivat ja toki rakastavat edelleenkin. Naimisiin menneessään äitini oli 37 ja isäni 25 v ja olivat olleet pari vuotta yhdessä. Lapsiakin ehti syntyä kolme.

Mitä järkyttävää tuossa on? Itse en ainakaan järkyttyisi jos oma poikani esittelisi itseään reilusti vanhemman tyttöystävän.

Vierailija
42/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaessaan seurustella 35v. kolmen lapsen yh:n kanssa. Kyllä oli sulattelemista minulla ja meidän äidilläkin, isästa puhumattakaan.

Tapasinkin tuon naisen muutaman kerran ja niin oli sivistymätön että ihan hävetti! Ei minkäänlaisia käyttäytymistapoja, mm. kikatteli kuin pienet tytöt.

Onneksi suhde lopahti muutaman vuoden jälkeen. Kesti siis yllättävän pitkään. Suhteen loppumisen syy oli tämän keskenkasvuisen naisen menohalut.

Kun suhde alkoi, niin lasten isä oli vielä mukana kuvioissa. Minua järkytti suuresti tämän naisen käytös. Esitellä nyt heti eron jälkeen lapsille moinen pojan kloppi. Yritinkin puhua järkeä veljelleni ettei nyt liikaa kiintyisi lapsiin.

Onneksi tuo kaikki on nyt historiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n pojalla olisi 14v tyttöystävä. Se kuulostaisi todella sairaalta. Eikö ole parempi kypsä nainen jonka kanssa voi harrastaa seksiäkin.

Vierailija
44/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAISELLA on oikeus rakastaa ja oikeus tulla rakastetuksi. Sen parempaa asiaa ei ole, eikä muulla ole väliä. Menehän nyt itseesi.

Vierailija
45/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt turhia stressaa, hyvä jos poikasi on onnellinen.

Vierailija
46/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin osapuoli suhteessa on aikuinen, sinä ap et sille mitään voi, et vaikka kuinka haluisit.

Mutta minä samanikäisenä naisena ihmettelen kovasti, mitä ihmettä nainen näkee pojanklopissa.... en voisi edes unta nähdä noin nuoresta pojasta.

Vierailija
47/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo kestä koska 22 v kasvaa ja haluaa elämältään enemmän.

Vierailija
48/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias ei ole vielä mitenkään vanha.

Vierailija
49/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 14v kun rupesin seurustelee mieheni kanssa.hän oli sillon 27v.

olemme edelleen yhdessä.mieheni täyttää 41 ja minä olen 28v.meillä on 5 ihanaa lasta ja kuudetta haaveilemme.

eikä tuo ikäero ole mikään seurustelulle.

olet julma poikaasi kohtaan enkä ihmettele jos pilaat välisi poikaa lopullisesti:(

Nyt ne kuulopuheet sit vihdoin tuli julki kun ihan tivaamalla tivasin molempia jouluksi kylään. Sanoin kyllä heti että anna olla kyläilyt tältä joululta, mä en tähän näin pian sopeudu, voi prkl prkl että harmittaa pahoittaa pojan mieli. Mitä sen päässä liikkuu!! Mulla ikää 42 v joten perusteluja hermoromahdukselleni on turha kysellä tai arvostella.

Vierailija
50/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "tehnyt" lapset nuorena. Saattaa tyttöystävät olla itsesi ikäisiä. Anna pojallesi lupa olla onnellinen. Varmasti on kiihkeä ja intohimoinen suhde kun edes ympäristön paine ei saa luopumaan siitä. Ole onnellinen että pojallasi on varmasti intohimoa ja seksiä suhteessaan, sitä mies kuitenkin tarvitsee. Aikuinenhan tuo jo on, niin miehistyy vaan.

Vierailija
51/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan tuosta pitäisi

Vierailija
52/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "tehnyt" lapset nuorena. Saattaa tyttöystävät olla itsesi ikäisiä. Anna pojallesi lupa olla onnellinen. Varmasti on kiihkeä ja intohimoinen suhde kun edes ympäristön paine ei saa luopumaan siitä. Ole onnellinen että pojallasi on varmasti intohimoa ja seksiä suhteessaan, sitä mies kuitenkin tarvitsee. Aikuinenhan tuo jo on, niin miehistyy vaan.

Vierailija
53/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 ja rakastajani 20. Kyse ei ole mistään parisuhteesta vaan puhtaasti seksistä tosin.

Saas nähdä miten sitä itse asiaa ajattelee äitinä kun poikani tuosta vähän kasvaa... Ei se silti nyt tunteita ja halua muuta miksikään, elämästä pitää nauttia eikä sitten vaan kiikkustuolissa valittaa kun ei tullut elettyä.

Vierailija
54/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet aviossa jo 10. vuotta ja 3 lasta. Heillä on onnellinen liitto, mutta sen onnistuminen johtunee että kumpikin on todella sitoutunut suhteeseen ja heillä on samanlaiset, selkeät arvot, ihan sama asiahan se on vaikka olisi samanikäistäkin kyse.

Vierailija
55/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä, joka on alkanut vikitellä täyttä lasta. Mitähän miehesi itse ajattelisi lähes kolmekymppisestä miehestä, joka alkaisi haikailla 14-vuotiaan tyttönne perään. Terve mies ei toteuta halujaan, vaikka ne heräisivätkin, jos lapsi kyseessä. Kuvottavaa.

Vierailija
56/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin normaalia. Nykyään iäkkäämmätkin naiset näyttää parikymppisiltä. Ei sitä ikää tajua ellei kysy henkkareita. Joskus parikymppinen mies näyttää ihan nelikymppiselle. Paha mennä sanomaan toisen iästä. Luultavasti aika nuoren näköinen ap:n pojan tuleva vaimoke.

Vierailija
57/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tosi hyvää seksiä heillä. Käy kateeksi tuota naista. Saisimpa itsekin nuoren ja notkean rakastajan. 18-22v miehet on juuri namuja.

Vierailija
58/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö. Eiköhän henkisen puolen ja muun kehitysasteen sekä elämäntilanteen erilaisuus tässä niitä oleellisia pointteja ole eikä se, minkä ikäiseltä kukakin näyttää. Dorka!

Vierailija
59/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,

Aikuisia he ovat, ja jos he rakastavat toisiaan niin ole onnellinen heidän puolestaan.

Ja jos eivät rakasta, ja jos ikäero käy liian vaikeaksi, niin kyllä tiet eroavat pian.

Monet kolmevitoset sitä paitsi näyttävät paljon nuoremmilta. Itseltäni kyseltiin vielä papereita baareissa ja alkossa ;-)

Puuma-meininkiä...

Vierailija
60/68 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma-meininkiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi