Sekoan! pojallani 22 v on 35 vuotias "tyttö"ystävä!
Nyt ne kuulopuheet sit vihdoin tuli julki kun ihan tivaamalla tivasin molempia jouluksi kylään. Sanoin kyllä heti että anna olla kyläilyt tältä joululta, mä en tähän näin pian sopeudu, voi prkl prkl että harmittaa pahoittaa pojan mieli. Mitä sen päässä liikkuu!! Mulla ikää 42 v joten perusteluja hermoromahdukselleni on turha kysellä tai arvostella.
Kommentit (68)
ja mies 35.
On sitä kovasti ihmetelty, sillä mies on lapsirakas. Mutta ei kai muita sitten saanut. Jotain vikaa täytyy miehessä olla jos täytyy tyytyä johonkin vanhempaan naiseen.
Taidat olla n.20v, jolla elämänkokemus vielä puuttuu. Minun mieheni on 10v nuorempi kuin minä, hyvännäköinen mies, jolla ottajia olisi riittänyt. En ole itsekään ollenkaan hullumman näköinen, mutta ennenkaikkea luonteemme sopivat hyvin yhteen. Vuosia on avioliittoa takana ja kaksi lasta
Mulla itsellä kolme poikaa enkä kyllä toivoisi heidän alkavan suhteeseen noin nuorena itseään paljon vanhemman naisen kanssa.
Oli omalla äidillänikin miettimistä kun veljeni 32v toi näytille 19v tyttöystävän jolla pieni vauva :)
Kun ihmettelin asiaa, poika itse sanoi, että äitihahmoa kai oon vailla. Äitinsä kuoli pojan ollessa taaperoikäinen. Ymmärrän tavallaan poikaa, mutta tuota naista ihmettelen kovasti....
kait se auta kun sopeutua, tsemppiä!
ehkä parempi saat aikaa sopeutua ettekä ihan joulunpyhinä tapaa, voi mennä joulu ilkeäksi kettuiluksi ja laatikot väärään kurkkuun
aatteleen selkeesti. Itkettää ja sit jo olenkin hetken pojan puolesta onnellinen ja sit taas itkettää. En voi sille mitään että inhoan naista jo valmiiksi. Oisin jotenki sietänyt ikäeron jos tyttöni 20v ois tuonut näytille 33v miehen mut en tiedä mikä just tässä yhtälössä on niin helvetin mahdotonta! Mullahan on ton naisen ikäsiä ystäviäkin! ap
Ehkä tyttöystävä on onnenpotku pojallesi :).
Varmasti shokki, mutta pääset siitä yli. Mulla on paljon itseäni vanhempia ystäviä, tuota ikäluokkaa. Nuorekkaita ja ihan nuoriakin suurin osa.
Siis se ois kelvannu, että tytöllä ois vanhempi, mut pojalla ei saa olla itseään vanhempaa naista!?
Mene ittees ja herää nykyaikaan!
Ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta tämä on mielipiteeni :)
aatteleen selkeesti. Itkettää ja sit jo olenkin hetken pojan puolesta onnellinen ja sit taas itkettää. En voi sille mitään että inhoan naista jo valmiiksi. Oisin jotenki sietänyt ikäeron jos tyttöni 20v ois tuonut näytille 33v miehen mut en tiedä mikä just tässä yhtälössä on niin helvetin mahdotonta! Mullahan on ton naisen ikäsiä ystäviäkin! ap
Mutta kuten tiedetään, nainen on seksuaalisesti aktiivisimmaan noin nelikymppisenä ja mies taas "parhaimmillaan" alle 30 v, niin siltä kantilta tuo ihan normaalia. Muutenkin seksuaalisessa mielessä sopivat yhteen, nuori mies ja keski-ikäinen nainen kiihottuu yleensä molemmat nopeasti ja saavat nopeasti orgasmin.
No, eihän suhde tietenkään pelkkää seksiä oo...ehkä vaan sattuivat rakastumaan eikä silloin iällä oo kauheesti väliä. Ja eihän tuo ikäero oo mitenkään paha, ajattele jos sitä oli 30 vuotta...
Onhan poikasikin (ainakin fyysisesti) ihan aikuinen ihminen. Voisi olla omia lapsia ynnä muuta. Koita nyt tajuta, ettei ole enää lapsi.
Mukana nuori kloppi, jonka luulin olevan äidin murkkuikäinen lapsi edellisestä suhteesta. Paljastuikin, että tämä 15 v nuorempi hemmo oli vauvan isä. Onneksi en nolannut itseäni möläyttelemällä mitään =)
Kato kun av-mammoissakin nelikymppiset ovat aina niitä hehkeämpiä ja sun nuori poikasihan on ihan miehen iässä, pitäähän heti täysi-ikäisestä asti elää kuin AIKUINEN jne.
teki kaksi lasta 15 vuotta vanhemman naisen kanssa. Yhtä tappelua oli koko suhde eli naisella liikaa miehiä, lapsia ja historiaa takana. Veljeni taas ei osannut kasvaa isäpuoleksi monelle lapselle, kun muutti suoraan oman äidin helmoista vanhemman naisen luokse.
itselläni oli suhde vanhempaan naiseen parikymppisenä. Ei siitä mitään tullut, sain kyllä lapsenkin hänen kanssaan(ihana lapsi onkin). Ikäeroa oli liikaa!
Mutta en voi sanoa kuin oman juttuni puolesta, tietysti.
Vaatiihan perheenjäsenen uusi suhde aina totellua ajatukseen. Isäni on 60, hänen naisystävänsä 35...en tärise järkytyksestä. Itse olen 33.
Poika on täysi-ikäinen, 35-vuotias nainen ei ole vanha lainkaan.
eronnut työkaverini on 34v ja kahden lapsen äiti. Miesystävä on 22v. Työkaverini elää jotain ihme nuoruuttaan nyt takaisin ja meno on aika karmeaa katseltavaa näin sivusta eli aivan kuin hän haluaisi taantua uudestaan teini-ikään.
Kertoilee töissä, miten on juuri pannut koko yön ja nukkunut huonosti...etc. Kateudesta ei ole kyse, vaan kaikkia jutuja ei tarvitse esim. työpaikalla kertoa, sillä oikeasti ei kiinnosta.
13-16v tytöistä kuten on normaalisti tapana.
Tai ehkä poikaasi ei kiinnosta epäkypsä seura vaan haluaa kumppanin jonka kanssa voi keskustella älykkäästi samalla kun harrastaa seksiä.