Kiina on alkanut leikata kansalaisten passeja
Kommentit (20)
Vad skulle de behöva resedokumenten för? Kina är ett fint område med sin egen kultur. Här finns ingenting för dem.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako ne karata sieltä vai?
Etkö itse karkaisi sellaisesta kehitysmaasta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vähän aikaa kun selaat twitteriä niin löydät videoita kiinalaisilta lentokentiltä missä ihmisiä otetaan kiinni ja raahataan jonnekkin.
Samaten rajoille on asennettu piikkilankaa etteivät pakene maitse naapurimaihin.
Ostakaa lisää kiinalaista tavaraa ja tukekaa tällaista toimintaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suomen kansaankin uppoaa ylen propaganda ja täällä pysyvät vaikka länsi eurooppa ja usa ovat paljon parempia paikkoja.
Meillä ei estetä katselemasta netistä muitakin kanavia kuin yle. Meillä saa vapaasti hakea sen tiedon mitä haluaa. Mieti sitä.
Kiina on vihonviimeinen kansalaisiaan alistava diktatuuri. Paljon yhtymäpintaa Venäjään. Viheliäisiä maita molemmat.
Voitaisko jo palauttaa ne pandat? Olen ihan varma, että ne on sopimattomia tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kiina on vihonviimeinen kansalaisiaan alistava diktatuuri. Paljon yhtymäpintaa Venäjään. Viheliäisiä maita molemmat.
Oikeastaan Venäjä oli ennen tätä nykyistä "operaatiotaan" ennen paljonkin vapaampi maa kuin Kiina. Nyt vaan ovat ottaneet aimo askeleen kohti samanlaista kansalaisten pimennossa pitämistä kuin Kiina.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko jo palauttaa ne pandat? Olen ihan varma, että ne on sopimattomia tänne.
Palauttaa viattomia luontokappaleita tuollaisten perseiden armoille? Ennemmin sitten vaikka lopetetaan ne mutta noille ihmispaskoille niitä ei pidä enää kidutettavaksi palauttaa.
Maailma pärjää hyvin ilman huonotapaisia manner-kiinalaisia.
Älkää unohtako että covid lähti sieltä. Pysyisikin kaikki kiinalaiset vaan Kiinassa.
Amerikkalaismies Venäjällä:
Russia Introduced QR Codes?! My Thoughts
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitää leikata? Sen kun vaan hallitus on päästämättä niitä rajan yli.
Ilman passia ne ei pääse muiden maiden rajojen yli jos vaikka karkaavatkin jotain kautta pois kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vad skulle de behöva resedokumenten för? Kina är ett fint område med sin egen kultur. Här finns ingenting för dem.
Ruotsinkielihullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suomen kansaankin uppoaa ylen propaganda ja täällä pysyvät vaikka länsi eurooppa ja usa ovat paljon parempia paikkoja.
Meillä ei estetä katselemasta netistä muitakin kanavia kuin yle. Meillä saa vapaasti hakea sen tiedon mitä haluaa. Mieti sitä.
Olet yksinkertaisesti väärässä. Meillä on estetty pääsy venäläisille sivustoille. Euroopan Unioni ja Suomi rajoittaa tiedonlevitystä, tiedonsaantia, ja sananvapautta lukuisilla tavoilla. Valtio esimerkiksi pakottaa poistamaan tietoa samalla tavalla kuin Putinkin koska "vihapuhe", "disinformaatio", jne. Yle myös itse todennäköisesti rikkoo kansainvälisiä kilpailulakeja Euroopassa. Täällä voi alkaa nyt jopa saamaan vankilatuomioita ulkomaalaisista raískaajista puhuttaessa. Näistä on jo saatu kovempia sakkotuomioita kuin vauvan pahoinpitelijä.
Kiina sulkeutuu
Ihmiset hitsataan taloihin sisään
Kukaan ei tuo niille ruokaa- nälkäkuolemia
Shanghai on teljetty jättivankilaksi
Ja jokainen joka voi lähtisi
Vaan ei päästetä
Ei niitä tarvitse leikata.
Kiina on myöntänyt viisumeita normikansalaisille viimeksi joulukuussa 2019. Ennen kuin korona alkoi. Sen jälkeen ei ole antanut lupaa matkustaa ellei sitten ole ennen koronan alkamista hankittuja viisumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana. Vertaat Yleä ja Kiinan valtiota toisiinsa? 😂
Kiina suunnittelee jotain ikävää. Twitterissä oli juttua teloitetuista armeijan kenraaleista ja sodan valmistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kiina sulkeutuu
Ihmiset hitsataan taloihin sisään
Kukaan ei tuo niille ruokaa- nälkäkuolemia
Shanghai on teljetty jättivankilaksi
Ja jokainen joka voi lähtisi
Vaan ei päästetä
Kiina on sulkeutunut jo.
Ihmiset on teljetty koteihinsa ja avaimet viety pois. Lapsia erotettu vanhemmista eristyksen takia ja porukkaa hyppii ikkunoista kuolemaan kun ulos ei pääse. Osa kuolee nälkään.
Asun Kiinassa ja olen valitettavasti todistanut tätä kaikkea.
Miksi ne pitää leikata? Sen kun vaan hallitus on päästämättä niitä rajan yli.