Onko muita "35 ja ikäloppu" olotilassa??
Kuinka tästä olosta pääsisi?? Lapset on pieniä, 3v ja 5v, omaa aikaa ei käytännössä paljon mitään. Itsestäni en ole huolehtinut aikoihin ja pienillä tuloilla mihinkään ihmeisiin ei ois varaakaan. Ex-miehellä on nätti 24-vuotias tyttöystävä, jo pari vuotta sitten tulin jätetyksi. Oikeastaan siitä saakka on ollut sellainen olo että olen ikäloppu ja kulahtanut eikä miehet enää kiinnosta. En osaa lopettaa asian suremista. Ylipainoa ei ole mutta iho on väsynyt, näytän surulliselta, aneemiselta.
Kommentit (8)
kyllä mä olen muuten huomannut että monilla on pikkulapsiaikana juuri tuollainen fiilis että on kulahtanut ja räjähtänyt ja väsynyt ja hautaan valmis aina. Mutta sitten ne samat ihmiset ovat nousseet siitä kuopastaan kun oma elämä vähän helpottaa ja lapset kasvaa.
Aikasi tulee vielä :)
Nyt 38-vuotias ja elämä hymyilee taas. :)
kun lapset olivat pieniä ja jäin yh:ksi, ikää oli tuolloin 33-v.
Kyllä se ap siitä pikku hiljaa alkaa sujumaan ja jonain päivänä näät taas peilistä sen todellisen minäsi. Eron jälkeiset vuodet ovat sumuisia, kaikki energia menee vaan siihen arjen pyörittämiseen...
Nyt olen 38-v ja oikeasti paremmassa kunnossa kuin ikinä. Olen saanut oikeasti ns. uuden elämän :), kun lapset ovat jo koulaisia ja omaa aikaa jää enemmän.
Koita ap saada omaa aikaa ja varaa se siihen, mistä nautit eniten. Itse kävin aina jumpissa kuin mahdollista ja tulosta on tullut :DD.
Tsemppiä!!!
mene kuule laivalle ja hanki jo oma elämä vittuakos murehdit äijääs! näytä helvetti sille miten kaunis ja hauska tyyppi oletkaan! niskasta kiinni ja bailaamaan =) kyl joku lapsia voi hoitaa välillä eiks niin!!!!!!!!!!!¨
olet paras!!!!!!!!!!!!!!!!
ja käy ostamassa rautaa apteekista =) ja vitamiineja! arvaa onko sun lapsilla kivaaa kattoo väsynyttä äitiä sun pitää näyttää niille esimerkkiä että vaikka käykin välillä elämässä huonosti ni ei saa jäädä murehtimaan vaan pitää elää =)
Jotain liikuntaa: tanssia, jumppaa, kuntosalia tms. eli jotain, mihin lähdet todella mielelläsi. Hanki lapsille hoitaja siksi aikaa...
Käy kampaajalla, osta vähän uusia vaatteita.
Olen itse 35 ja tunnen oloni nuoremmaksi. Vaikka 40 v. tuntuu olevan jo aivan liian lähellä, niin ikä on kuitenkin korvien välissä.
Et ole mikään ikäloppu ja vaikka et haluaisi uutta miestä elämääsi, niin käy ihmeessä tuulettumassa ystäviesi kanssa, elokuvissa jne.
Kai exäsi kuitenkin joskus niitä lapsiakin ottaa luokseen, niin saat vapaata...