Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset on kyllä outoja. Alkon oven takana ollut Espoossa jo avaamisaikaan porukkaa.

Vierailija
05.07.2026 |

Kun onhan se niin valtavan hienoa ja ihmeellistä että voi ostaa viinaa sunnuntaina. Ohhoh, huhhuh. Niin tottahan sitä nyt sitten ryntää oikein jonottamaan. Ehti hän siinä sentään mennä joku 15 tuntia kun edellisen kerran pääsi viinakauppaan. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa?

Vierailija
2/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on mennyt vähän ohi, miksi tää on nyt sitten niin hienoa. Ilmeisesti jostain periaatteellisista syistä lähinnä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, outoa on. Yleensä sunnuntai on täällä rauhallinen päivä. Nyt on jo aamusta asti kuulunut remuamista. Kyllä oli parempi ilman sunnuntaiaukioloja.

Vierailija
4/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalle oli ehtinyt keskisuomalainen mies, joka kertoi olevansa lomalla ja haluavansa päästä myymälään ensimmäisenä.

– Minä sanoin, että olet mistä tahansa, niin naiset ensin. Sitten minä vain menin, Tuula kuvaa tilannetta.

Vierailija
5/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, outoa on. Yleensä sunnuntai on täällä rauhallinen päivä. Nyt on jo aamusta asti kuulunut remuamista. Kyllä oli parempi ilman sunnuntaiaukioloja.

Höpö höpö, tuskin siellä remutaan. Vastutat vain aukioloja ja keksit tämän tarinan.

Vierailija
6/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä luki niin oli mentävä. Kukaan ei tiedä miksi. Kukaan ei tiedä miksi ei voinut hakea eilen pulloa tällekkin päivälle jos sitä tarvitsi. Lehdessä luki, oli mentävä. 

Vierailija
7/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivä ikinä, kun alko on auki sunnuntaisin.

Ehkä sille on joillakin merkkipäivän tuntua.

Vierailija
8/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa on mennyt vähän ohi, miksi tää on nyt sitten niin hienoa. Ilmeisesti jostain periaatteellisista syistä lähinnä. 

Holhous suomessa pitää ostaa alkoholi alkosta. Keski ja etelä euroopassa saa jokaisesta lähimarketista viinit ja konjakit.

Vierailija
9/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan myyjiä oven takana.

Siis jos ajat auton oven kohdalle niin ajat oven eteen, jos samassa paikassa seisoo ihmisiä, he ovat oven takana? WTF?????? DAAA

Vierailija
10/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Holhous suomessa pitää ostaa alkoholi alkosta. Keski ja etelä euroopassa saa jokaisesta lähimarketista viinit ja konjakit.

Niin sen takia sitten pitää mennä ostamaan viinaa sunnuntaina klo 12? En valitettavasti edelleenkään ymmärrä. 

Vierailija
11/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök suomalainen.

Igor

Vierailija
12/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että alkoholilla on niin suuri merkitys monille. 

Vierailija
13/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huvin vuoksi, kun ensimmäistä kertaa sunnuntaina auki. Älä ole tosikko.

Vierailija
14/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes tiennyt että alko on ollut sunnuntaisin kiinni. 

Vierailija
15/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikalle oli ehtinyt keskisuomalainen mies, joka kertoi olevansa lomalla ja haluavansa päästä myymälään ensimmäisenä.

– Minä sanoin, että olet mistä tahansa, niin naiset ensin. Sitten minä vain menin, Tuula kuvaa tilannetta.

Tää muija kuulosti kyllä niin ärsyttävältä. Eikä edes ostanut mitään.

Vierailija
16/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketä kiinnostaa?

No ainakin yksi vihreiden kansanedustaja oli ekana ryysimässä sisään ostoksille.

Vierailija
17/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen ihan tuulettaa kuvassa,kun on eka alkon asiakas sunnuntaina🤣🤣🤣Noloa!

Ja ihan oli iltalehdessä livelähetys🤣

Vierailija
18/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole edes tiennyt että alko on ollut sunnuntaisin kiinni. 

Hei...mitä välii? Ei vaikuta elämääni yhtään mitenkään. Olen "tarvinnut" Alkon palveluksia viime lokakuussa, sitä edellinen kerta oli yli 12 vuotta sitten, mitä järkee ostaa järkyttävän yli hintaista käynyttä rypälemehua jota myös viiniksi kutsutaan. Tai viinaa jonka verotus politiikka on täysin teennäinen, mitä enemmän "voltteja" sitä enemmän veroa...Turun paappa ei juurikaan tartte, ja vaikka se viina flinda maksais vitosen, en silti hakis!

Vierailija
19/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuremuaminen johtui jostain muusta kuin Alkon sunnuntaiaukiolosta. Alko aukesi klo 12. 

Vierailija
20/30 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen ihan tuulettaa kuvassa,kun on eka alkon asiakas sunnuntaina🤣🤣🤣Noloa!

Ja ihan oli iltalehdessä livelähetys🤣

Niin oli ja vihreiden Hyrkköhän se ryysäsi ekojen joukossa sellon alkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan