Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tanja karpelan tissit TURSUSI NOLOSTI......

Vierailija
06.12.2009 |

siis oumaigaaaaaad.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, että tissit tursuivat puvusta ulos.

Get it?

Mut ymmärtäähän sen jos ei osata ees ketjua lukea, saati kuvaa katsoa.

Vierailija
42/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimpia kuin nämä rouvamalli vartalot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä pinkeitä maitorintoja näkynyt. Hyvät liivit olisivat helpottaneet asiaa, samoin istuva, hyvin työstetty puvun yläosa. Muuten, Tanjalla ei ollut noin isot rinnat missiaikoinaan. Liekö täytellyt rintoja ensimmäisten lasten jälkeen?

Vierailija
44/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituisen tiukkaan ahdetulta. Kataisen vaimon rinnat olivat luonnollisemmin tyköistuvassa puvussaan.

Vierailija
46/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nuo tissit minun silmiini pistäneet, rouva Salovaaran olisi kyllä kannattanut katsoa peiliin ennen lähtöä: OMG!

http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat/salovaara2MN_lj.jpg

Vierailija
47/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähikuvassa ne varatissi putoaa yli laidan....

Vierailija
48/55 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta taalla joku valopaa on haukkumassa Tanja Karpelaa ;-)

Kuinkahan moni tallakin palstalla Tanjaa kritisoiva olisi samassa tilanteessa nayttanyt paremmalta.....

Huoh....

Vierailija
49/55 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku pilasi tanjuskan tissit. Tursusi yli yläosasto ja litisti tissien alaosan ikäänkun vyötärölle. Ei noin tissejä korosteta.

Vierailija
50/55 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puvussa näkyi myös maitotahroja puvun hopeisen kuvioinnin lisäksi. Noloo...

Vierailija
51/55 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella palstalla ihmetellään sitä miksi vuosi vuoden jälkeen tuodaan tämä karpela aina esiin vaikka juhlissa on kymmenittäin kauniimpia naisia.

johtuuko siitä, että karpela itse aloittaa mainosspekulaationsa linnan juhliin osallistumisesta ja juhlapuvustaan aina hyvissä ajoin?

toiset kun vaan tulevat juhliin mainostamatta sitä etukäteen. ihme symbioosi keltaisella lehdistöllä ja karpelalla. karpela syöttää juttua vaikka sukistaan ja sitten ne lukevat lööpeissä...

Vierailija
52/55 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se a) rintaliivien pulleaa,röpelöistä pitsiä? b)liivinsuoja mytyssä? c) läpivalunutta tissimaitoa?

Ällön näköstä, jak. Mutta se Erjola on niin syötävän söde. En tiedä miksi olen aina ihan liikuttunut, kun näen sen vaix se on jonkin verran mua vanhempi enkä yleensä ole kiinnostunut noin "vanhoista". Siinä vain on jotain!

Vierailija
53/55 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä pinkeitä maitorintoja näkynyt. Hyvät liivit olisivat helpottaneet asiaa, samoin istuva, hyvin työstetty puvun yläosa. Muuten, Tanjalla ei ollut noin isot rinnat missiaikoinaan. Liekö täytellyt rintoja ensimmäisten lasten jälkeen?

Huhujen mukaan on täytettä ja reilusti, siitä kai johtuikin outo muoto, kun etumus alkoi vyötäröltä ja ylettyi leuan alle. Mutta taas on Tanja uutisoinut päivän polttavia asioita: hän aloittaa kuntokuurin... kaikkea sitä pitää tiedottaa jotta pysyisi lööpeissä :D

Vierailija
54/55 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein juuri tuossa vaiheessa, siis vauvan ollessa 2kk, maidontuotanto on äidillä runsasta. Narikkaan ja kättelyyn jonottaessa ei ole varmaan päässyt väillä vessaan ylimääräisiä maitoja puristelemaan. Tunne voi olla että rinnat räjähtää maidosta, siis kovin eri tilanne kuin pukua sovittaessa. Itse olen ollut juhlissa (en linnan) muutaman kk ikäisen vauvani kanssa ja välillä myös imetin, mutta harvemmin kuin kotona. Tuntui että kuppikoko kasvoi yhden illan aikana. Saas nähdä kasvaako Tanjan kuppikoko vielä illan aikana?;)

Vai vuoden aikanako tarkoitit? Meinaan lapsi on nyt 1v2kk ja vaikka imetys jatkuisi ei enää nosta paljoa maitoa rintoihin. Edelleen kasvaneet? Vai täytettä? Vaiko ihme: laihtuessa läski siirtyy ja keskittyy kahteen kohtaan vartaloa?

Hei kamoon. Siis tää on jo surkuhupaisaa. Millaisiin mittoihin kasvu loppuu vai loppuuko koskaan?

Vierailija
55/55 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut edelleen väittävät, että sillä on ihan luomurinnat eivätkä ole mitenkään kasvaneet. Täytyy olla todella sokea, jos ei näe kokoeroa entiseen.

Mulla ei ole mitään itse Karpelaa vastaan, mutta en mä nyt niin sokea ole, ettenkö näkisi sen rintojen suurentuneen vuosien aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän