Kuka ihmeessä voi tykätä Klamydiasta?
Kommentit (24)
samaa ihmettelen.Mulla nousee aina kauheet aggressiot kun joudun kuuntelemaan miten ukko paukuttaa moista shittiä.Tän vois lisätä siihen ketjuun: "mistä tunnistat white trashin"... :D
että et voi ymmärtää jos joku näkee jotain hyvää tai hauskaa jossakin mitä itse et ymmärrä?
toisaalta Klamydialla on myös joitakin vakavasti otettavia, erittäinkin asiallisia biisejä.
joissakin kappaleissa on raskaskin sanoma. itse tykkään juuri niistä.
toisaalta Klamydialla on myös joitakin vakavasti otettavia, erittäinkin asiallisia biisejä.
Miten jonkun musiikkimaku häiritsee niin että pitää tulla tekemään av:lle aloitus...
kyllä tykkään kovasti muutamista. Ei ole sellaisia, että kotona jaksaisin kuunnella, mutta baarissa tai radiossa ihan kivoja. Ja sanoituksissa on tosiaan usein asiaa, kannattaa kuunnella sanoja niin aukee paremmin heidän musiikki. Vaasalaisena myös Klamydia kuuluu nuoruuteen, joten senkin vuoksi tykkään musasta - ei voi olla hymyilemättä kun tulee muistot mieleen. :)
klamydiasta tykkää +30
jos ei tykkää nii tunnistaa pennut t
: punkkari äiti
33-vuotias Klamydia-fani. Olen ihan tavallinen keskiluokkainen perheenäiti! :D Revi siitä ap!
nimetty Simppa Turnipsiksi ;-DDDD
Täällä 22 vuotias joka aloittanut kuuntelun jo 8 vuotiaana partioleireillä :D
että katsantokantasi tuntuu melkoisen suppealta, tyyliin mitä SINÄ et ymmärrä, ei voi olla hyvää. Tuntuu myös, että biisien sanoma ei ole kohdannut sinua. Okei, onhan siellä ties mitä hassunhauskaa tai vähemmän hauskaa sanoitusta, mutta esim. narkkarirakkautta tai sotaveteraanin viime taipaleesta kertovat biisit ovat oikeasti puhuttelevia. JOS niitä vaivautuu kuuntelemaan. Kaikkea hyvää ap, korvat auki, niin voit aina oppia jotain uutta.
että kyllä se ap:n sivistystaso tuntuu häviävän näille Klamydiadiggareille. Mitähän musaa ap itse kuuntelee, olisi mielenkiintoista kuulla. Kertoisitko?
nimetty Simppa Turnipsiksi ;-DDDD
Ja kaikki tunnistaa ;)
sitten aloin kuuntelemaan musiikkia. =)
huonosti tehtyä lakeuden junttimusaa itäkeskuksen läskeille takatukkalinnun perse mammoille.
aika monikin.