Kuinka moni vuokralla Helsingissä asuva
suostuu maksamaan kaupungin kämpästä(uudesta)n.1000 euron vuokraa?siis neliöhinta on n.11 euroa
Kommentit (13)
neliöhinta, jos asunto on vielä uusikin.
Aika moni varmaan HALUAISI tuonhintaisen asunnon, mutta kun ei pääse kaupungin vuokra-asuntoon niin maksaa HUOMATTAVASTI kovempaa hintaa asumisestaan.
Me asumme Meikussa ja vuokra on 16,5€/neliö. Ja meillä on nykyään halpa vuokra! Missä on tuon hintaisia vuokra-asuntoja?
itse maksan kaupungin kämpässä n.8e/neliö..olen asunut myös SATOlla jossa neliövuokra oli jotain 12-13 euroa.ap.
Espoonkruunun vuokra-asunnoissa on keskineliövuokra vuoden alusta n.11 euroa, nyt n. 10,5.
Monilla alueilla on todella vaillinainen julkinen liikenne, peruskorjaukset asunnoissa puutteellisia ja esim. meillä katto vuotaa, kun pari päivää sataa, tihkuu makuuhuoneen katosta vettä.
Niin joo vastaus: kyllä suostuisin tuon maksamaan, erittäin edullisena pitäisin.
ja maksan yli 13 e. Muuttasin innolla
No tuo mun neliöhinta on nimenomaan Saton kämpässä... taitaa olla sulla vanhoja tietoja tai vanhoista taloista.
mutta 89 neliöinen asuntomme maksoi 939e(nykyään enemmän)ap
Minä vuonna ja miten uudesta talosta?
rakennusvuosi talossa 1975,ei talon peruskorjauksia tehty.
neliö hinta. Moni tosiaan maksaa paljon enemmän. Itse asun myös kaupungin asunnossa, euron halvempi neliöhinta ja maksamme hyvin mielellämme näin halpaa vuokraa
suostuu maksamaan kaupungin kämpästä(uudesta)n.1000 euron vuokraa?siis neliöhinta on n.11 euroa
Asun pohjois-Helsingissä ja neliöhinta on sama.
olen maksanut saman erään pikkukaupungin opiskelija-asuntosäätiön yksiöstä.
Onko tuo paljonkaan? Me maksetaan noin 15,6 euroa vuokraa neliöltä nyt Espoossa.