likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (245)
Kyläkaupan myyjäpoika oli vastustamaton suklaasilmä ja onneksi yhtä valmis seksisuhteeseen kuin minäkin, tuore aviovaimo. Aluksi naitiin kaupassa, autossa ja jopa ulkona. Lopulta tapailtiin meidän kesämökillä kun mies oli poissa. Likaiseksi salasuhde meni, kun mökkinaapuri näki pojan lähtevän kotiinsa mökiltä varhain kesäaamuna. Suhde loppui kesän päätyttyä kun palasin töihin kaupunkiin ja poika kouluun. N31
Ajauduin seksisuhteeseen itseäni puolta nuoremman kauniin, mutta ujon naisen kanssa. Olin 48 ja hän 26. Hänellä pienet lapset ja yh-koti. Itsellä huono parisuhde ja jo melkein aikuiset lapset.
Nussimme noin kolme vuotta aika säännöllisesti ja nainen piti kaikenlaisesta sekistä. Siis ihan kaikenlaisesta ja aika paljon myös häntä alistavasta. Panin häntä usein peppuun ja pilluun vuorotellen. Haukuin lutkaksi ja vedin tukasta. Nainen tuli monta kertaa ja oli aivan rakastunut. Monesti jutteli, kuinka olisimme jonain päivänä perhe ja hän haluaisi tyydyttää minut silloinkin päivittäin.
Sitten lopulta ajauduin tilanteeseen, jossa olisi pitänyt tehdä jo ratkaisu ja lopettaa tuo suhde. Se lopettaminen kesti puolisen vuotta ja niin se aika vielä pantiin vaikka kuinka ja miten ja missä. Nainen ei lopulta ymmärtänyt millään, etten enää halua jatkaa suohdetta. Ihanat muistot jäi kuitenkin irstailuistamme.
Tämä ei ole likainen, ei kovin nolokaan, eikä varsinkaan salaisin, mutta yksi kihelmöivimmistä. Olimme erään akateemisen tuttavaperheen luona viettämässä juhannusta. ja juhannuspäivän illan päätteeksi päätettiin vielä lämmittää sauna. Lapset olivat nukahtaneet siskonpetiinsä, ja myös isäntäperheen rouvalta ja mieheltäni niin sanotusti loppui pensa. Hereille jäätiin kahdestaan isännän kanssa. No, mies sanoi, olisihan se sauna saunottava kun sitä on koko ilta lämmitetty. Minä en osannut sanoa siihen mitään, ja niin siitä tuli myöntyvyyden merkki. Kahdestaan mentiin saunalle, ja kohta istuttiin vierekkäin lauteilla. Minun täytyy tunnustaa, että olen aina ollut hirveän ujo, ja se tilanne tosiaan hämmensi. Että onko tämä tottakaan. Ja kohta oli käsi lanteilla. Arvasinhan minä. Siitä se lähti. Käytiin välillä uimassa, ja todettiin että rauhallista on, tunnelmallista. Sitten oltiin jo rohkeampia, minäkin, ja tiesin että kohta mies ehdottaa naimista. Niin kuin teki. Minä sanoin, että en voi kumminkaan tällaisessa tilanteessa rentoutua. Vaikka haluaisinkin. Yritin päästä kohteliaasti tilanteesta yli, ja niin me lopuksi vain saunoimme. - Luojan kiitos, ajattelin kun mieheni seuraavana päivänä illan tapahtumista tenttasi. Kaiken kerroin, minä olen luonteeltani sellainen etten osaa valehdella, ja hieman pelkäsin mieheni reaktiota. Hieman hän taisi närkästyä, oli tyytymätön. Hänen mielestään meidän olisi ilman muuta pitänyt naida.
Ensimmäinen pano kaverin pikkusiskon kanssa kaverin luona. Oltiin juuri juhlittu tytön ajokorttia ja yön tunteina juttelu lipsahti tuijotteluksi ja lopulta panemiseksi. Turhaan yritettiin hoitaa homma hiljaa. Pano ei jäänyt viimeiseksi. M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tyttönä oltiin kesällä bilettämässä joskus 70-luvulla. Ei ollut yöllä rahaa taksiin ja illalla/yöllä busat liikkuivat harvoin. Ajattelin että kävelen aina busapysäkki kerrallaan kotiinpäin, samalla selviän vähän ja loppumatkasta otan kohdalle tulevan busan. No niin kävi että väsähdin kävelemisestä (tai sammahdin) erääseen katokseen. Havahduin mielihyvän tunteeseen ja herättyäni säikähdin kun huomasin että joku pultsari oli riisunut hameeni slta pikkarit ja alkanut nuolemaan minua pimsastani. Olin juuri saamassa kun havahduin huomaamaan millainen likainen ukko sitä teki. Jälkikäteen joskus mietin että olidimpa edes ehtinyt saamaan orkut ennenkuin avasin silmäni mutta nyt se jäi saamatta ja tilalle tuli pitkäksi aikaa aika puistattava tunne ja kieltäytyminen viinaksista.
Anita 67
Sammuneen henkilön r
Onko se raiskaus, jos nainen ei kokenut sitä raiskaukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla tutustuin mieheen, joka sai pikkuhousuihin jännää sykettä. Olin kertonut mm. sen, että en ole koskaan saanut orgasmia muuten kuin omin sormin ja leluilla. Jälkeenpäin hävetti hirveästi, kun sain hänen kanssaan ensimmäisen jo suuseksin aikana. Eikä se tosiaankaan jäänyt ainoaksi. Erityisesti nolotti se, että mies tiesi mun seurustelevan ikäiseni miehen kanssa. N23
Mulla on samantyyppinen kokemus. Vanhempi ja kokenut mies sai mut laukeilemaan ihan miten vaan ja missä vaan ja hiukkasen sellainen hävetti kun oman miehen kanssa orkku jäi saamatta. Vieraan miehen jälkeen aloin saada orgasmeita myös kotona ja ihan pelkästä yhdynnästäkin. Taisi olla vaan hyvä käydä opettelemassa vieraan kanssa. N 27
Olen 52v mies ja nain 46v naimisissa olevaa 2 lapsen äitiä. Salasuhde kestänyt nyt 4 vuotta ja seksi parasta mitä olen koskaan saannut. Nainen haluaa usein että nuolen hänen pillua ja peräaukkoa kun hän on kontillaan sängyllä. Meinaan seota, kun hän on niin viattoman ja kiltin näköinen ja katsoo suoraan silmiin kauniilla ruskeilla silmillä ja sanoo, että satuta minua. Sitten piiskaan käsillä rintoja ja pakaroita niin kovaa, että ne helottaa punaisina. Eläimellisen rajua panemista takaapäin ja laukeamisia suuhun, jonka päätteeksi ihanaa suutelua. Kerran pantiin päivällä 4 kertaa ja illalla mentiin taidenäyttelyyn, johon hänen mies myös tuli, siis tiedän miehen kyllä. Tulin heidän kyydillä sitten kotiin. Molemmilla huono omatunto toiminnasta ja itse rakastunut tuohon jättirintaiseen ja uskomattoman perseen omaavaan kaunottareen. Voi kuulostaa ihanalta, mutta olen henkisesti aika loppu ja yritän lopettaa tapailun, mutta hankalaa, kun päähän tulee mielikuvat tuosta naisesta, joka on täydellinen sekoitus viattomuutta ja naista joka on kuin tehty naitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXX
XXXX
XXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
PERVO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXX
XXXX
XXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXPERVO!
MESTARI!!!
Naisystävän kanssa baarista hänen luo. Ollaan yhdessä vessassa pisulla ja pesulla ja yritetään olla herättämättä lapsenvahtia ja lasta. Tilanne etenee suihinottoon. Ovi aukeaa ja lapsenvahti tulee sisään. Kaikki hätkähtävät ja itse tuijotan muna pystyssä naiseni 21-vuotiasta serkkua joka silmät häikäistyneenä sanoo vain "ai tekö vaan". Lapsenvahti hilaa yöpaitaansa ylös ja pyllistyy pytylle. Vasta sitten tajuaa mitä olimme tekemäsä. Hymyilee ja katselee munaani. Naiseni käsi puristaa yhä sitä. Tyttö siirtää jalkaansa niin että näen tussun. Kusi alkaa liristä pyttyyn. Tuijotan nuoren tytön kusevaa pillua. Otan munan omaan käteeni ja runkkaan. Tyttö pyyhkii näytösluontoisesti pillunsa. Mälli lentää naiseni hiuksiin. Tilanne ohi. Naiseni toteaa että josminua pissaava nainen noin kiihottaa hän kyllä pissaa koska vaan minulle.
Tapailin 25 -vuotiaana opiskelijana puolet vanhempaa miestä sponsoroinnin merkeissä. Tarkoitus ei ollut kiihottua seksistä hänen kanssaan, mutta mies oli miellyttävä, kestävä ja kohtuullisen hyvin varusteltukin. Toisella tapaamiskerralla sain hänen kanssaan jo orkkuja ja niitä riitti, sillä mies otti minut aina kolme tuntia kerrallaan. Vaikka tapailun motiivi oli taloudellinen, mies on vieläkin läsnä fantasioissani panemassa parastaan kun otan itselleni aikaa omaan kivaan. N30
Scanian kanssa reissatessa näkee kaikenlaista...
Olen syönyt hyvin hiljaisella 24h-huoltoasemalla, käynyt tarpeillani siisteissä tiloissa, ja valmiina jatkamaan taas matkaani, kunnes pysähdyn syvennyksessä. Aahh, kuulen, kuinka naisen kimeä ääni huokaa. Tarkemmin kuultuna ääni tuntuu tulevan invavessan suunnalta. Uteliaana siirryn lähemmäs, tartun kahvaan ja raotan varovasti viereisen invawc:n ovea, jota ei kumma kyllä ole lukittu. Näen, kuinka nuori nainen nojaa selkäänsä lavuaariin ja taivuttaa päätään taaksepäin samalla, kun hänen kaulaansa suudellaan ja näykitään tosissaan, rastatukkainen jätkä käy todella kuumana. Ei ihme, sillä tyttö näyttää tosi nuorelta ja nätiltä. Mies koskettelee tytön sievää vartaloa kaikkialta, avaa nopeasti tämän tiukat farkut. Linneaaahhhh, kuulen miten jätkä huohottaa suudellessaan ja he pyörähtävät ympäri miehen ohjaamana hänen nojatessaan nyt altaaseen.
Haluutsä panna mua?, tyttö kysyy tietäen epäilemättä vastauksen miehen vaativien suudelmien lomassa. Tyttö hymyilee ja jatkaa kiusoittelua. Jätkä huokaa ja alkaa työntää vartalollaan tyttöä selälleen lavuaarin eteen. Tyttö ei sano enää mitään, vaan kietoutuu tiukasti miehen niskaan. Katselen kivikovana, miten he laskeutuvat makaamaan päällekkäin Nuori tyttö makaa kaakelilattialla polvet koukussa. Hän näyttää niin suloiselta hapuillessaan käsillään miehen hiuksia samalla, kun mies suutelee syvän suudelman ja perääntyy. Hän vetää tytön farkut alas, riuhtaisee ne pois vasemman tennarin lävitse ja pitsireunaiset pikkuhousut roikkuvat mukana tytön nilkassa.
Mies seisoo polvillaan tytön jalkojen välissä, hän katselee tätä silmät lasittuneena ja alkaa laskea omia housujaan hätäisesti vyönsolki kilahdellen. Boksereiden teltan alta paljastuu suonikas penis, joka seisoo uljaana aivan suoraan ylöspäin. Housuissani puristaa, kun katselen jätkän kiimaista toimintaa, miten tyttö yrittää vähän kohottautua, mutta mies ojentautuu nopeasti makaamaan hänen päälleen koko vartalollaan, eikä anna tytölle mahdollisuutta nousta. Tyttö nojaa selkäänsä ja päätään kovaan kaakeliin, hän yrittää levittää jalkojaan enemmän ja sulkee silmänsä. Hän makoilisi miehen alla epäilemättä mieluummin pehmoisessa sängyssä, mutta näyttää silti nauttivan tämän kiihkeistä otteista. Jätkä suutelee tyttöä janoten ja ahnehtien. Hän tarttuu tämän olkapäihin ja kokenein, varmoin ottein liukuu voimakkaasti eteenpäin ja syvälle ihanaan pimpsaan.
Kimeät ynähdykset seuraavat toisiaan, kun mies alkaa nussia heti nopeasti. Huokaan syvään. Nuori nainen levittelee jalkojaan ja sulkee silmänsä. Hän kietoutuu miehen niskaan ja puree huultaan, ettei voihkisi ääneen, kun samalla työnnöt kiihtyvät nopeista vielä nopeammiksi. Heidän kiivas rakastelunsa on äärimmäisen kiihottavaa katsella. Kateellisena ja kulli kipeän kovana avaan vetoketjuni ja murahdan hiljaa ruiskiessani parilla kevyellä vedolla valtavan spermalastin edessäni olevaan valkoiseen oveen samaan aikaan, kun toisella puolella rastapää saa nautintonsa tytön sisällä En ihmettelisi, vaikka tyttö tulisi pian raskaaksi, sen verran kauan mies työntelee satsiaan ulos ja voihkii. Mietin vain mikä kumma noissa renttumaisissa hipeissä aina viehättää? Suljen nolostuneena tahmaisen sepalukseni ja jätän pariskunnan huohottamaan lattialle autuaan tietämättömäksi pikku tirkistelystäni. Jatkaessani matkaani yritän epätoivoisesti peitellä puoliseisokkiani epäilemättä erittäin huonolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin 25 -vuotiaana opiskelijana puolet vanhempaa miestä sponsoroinnin merkeissä. Tarkoitus ei ollut kiihottua seksistä hänen kanssaan, mutta mies oli miellyttävä, kestävä ja kohtuullisen hyvin varusteltukin. Toisella tapaamiskerralla sain hänen kanssaan jo orkkuja ja niitä riitti, sillä mies otti minut aina kolme tuntia kerrallaan. Vaikka tapailun motiivi oli taloudellinen, mies on vieläkin läsnä fantasioissani panemassa parastaan kun otan itselleni aikaa omaan kivaan. N30
Tuo minullekin kipeitä, kiihottavia muistoja. Kun nykyisen vaimoni kanssa oli seurustelu edennyt vakavaksi, hän teki tunnustuksen. Asia tulisi kumminkin ilmi, hän sanoi, ja voi olla, että pahastut ja tämä meidän juttumme tähän päättyy. Hän kävi siivoomassa eräälle varakkaalle liikemiehelle. Mies oli ostanut hänelle kalliita alusvaatteita, varsinaisia hepeneitä, jotka yllään hän siivouksen suoritti. Seuraavassa vaiheessa, palkan noustessa, hän siivosi miehen luona kerran viikossa ilkosillaan, miehen katsellessa. Vaimo on verevä, tumma kaunotar, johon olin korvia myöten rakastunut, joten kyllähän se tarina säväytti. Ja samalla kiihotti, täytyy myöntää, sydän alkoi hakata tuhatta ja sataa. Asiaa sulateltuani ehdotin, että tyttöystäväni jatkaisi siivoamista, kävisi torstaisin niin kuin ennenkin. Ja tulihan niistä torstaista sitten oma meillekin oma juttunsa. Ja niin sitä jatkui vuoden loppuun saakka.
Teinipoikana otin suihin kaverilta ja hän minulta. Kännissä. Kiihotti siinä kohtaa kun hän laukesi, runkkasin hänen isohkoa kullia. En ottanut spermaa suuhun eikä hän minulta. Kiihotti laueta suihinoton jälkeen hänen käsilleen. Jälkikäteen hävetti...
Olimme vuokramökkibileissä joissa oli niin paljon porukkaa, että jengi nukahteli mihin vain mahtui. Löysin tilaa isosta parisängystä vaimoni kanssa. Vaimo oli niin kännissä, että halusi munaa vaikka porukkaa meni ja tuli. Sänkyyn ahtautui toinen tuttavapariskunta kun olin vaimoni päällä. Käännyin pois päältä ja aloin sormettamaan, mutta känninen vaimo nukahti kesken sormetuksen. Nuhahdin itsekin. Käänsin kylkeä ja vieressä oli vain tuttavapariskunnan rouva. Äijä oli näköjään häipynyt johonkin muualle paremman tilan toivossa. Otin naisen kädestä kiinni ja vein sen seisovalle kalulleni. Nainen runkkasi vähän aikaa minua, otti pikkuhousunsa pois ja käänsi pienen peppunsa minua vasten. Hyväilin vähän aikaa märkää pillua. Sovitin kalun sisään ja naitiin hitaasti ja pitkään. Nainen sai ilmeisesti useita hiljaisia orgasmeja, mutta ei antanut minun tulla sisään. Myöhemmin nainen pienen viestittelyn jälkeen järjesti itsensä työmatkalle kotikaupunkiimme, ilmoittautui sovittuna päivänä sairaaksi ja antoi mihun naida itseään hotellissa koko työpäivän. Sain tehdä mitä halusin, joten jostain syystä käyttäydyin hieman kusipäisesti. Esimerkiksi, laitoin naisen imemään munaani, kun luin lehtiä ja katselin telkkaria. Nainen oli kontallaan sängyllä ja levitti minulle pillunsa ja peräreikänsä kun istuin nojatuolissa takana katsomassa ja runkkasin. Laitoin naisen sängylle odottamaan, lukemaan lehtiä ja somettamaan jalat levällään, kun kävin monta kertaa päällä mitään kyselemättä nussimassa. Jos ei seisonut just silloin, niin imetin ensin itseni kovaksi ja nussin sitten. Päivän lopuksi nuolin naiselle pitkän orgasmin ja käänsin hänet vatsalleen sängylle tyyny lantion alla. Nain lastin täysin voipuneen naisen takapuoleen.
varakas liikemies maksoi siitä että teen hänen vaimonsa kanssa naisten välisiä juttuja. olen tottunut siihen että saan asiakkailta huomiota, mutta oli jotenkin noloa kun mies katseli kun tuotin nautintoa hänen vaimolleen-
Parit nolot jutut on, jotka haluaisin unohtaa.
17 vuotiaana junassa nukahdin ja tuli erektio. Jalassa oli ihan riittävän pitkät shortsit, mutta olin valunut penkillä niin, että oli puolet kyrvästä näkyvillä ohi käveleville. Sitten yksi nainen herätti minut siitä ja pyysi suojaamaan. Vielä oli tunti matkaa ja ei muuten nukuttanut enään.
Toinen oli isolla kaverporukalla mökkibileissä ja olin ihastunut erääseen naiseen ja yritin juoda fiksusti mokaamatta. Minuun oli sitten ihastunut rääväsuu siideri valas, joka ei antanut hetken rauhaa ja oli tunkemassa saunaan ja kaikkialle perään. Menin sitten pikkutunneilla nukkumaan ja heräsin tämä valas päällä ratsastamassa muun väen tuijottaessa ovella. Tähän muuhun väkeen kuului tämä ihastukseni, jonka sain sit unohtaa. Pyngersin tyttösen alta pois ja kahdella jalalla sain työnnettyä sen pois rätisevän pierun saattelemana. Muilla oli ikimuistoisen hauska mökki viikonloppu ja minulla paska reissu.
Vierailija kirjoitti:
Eräs juhannusyö vielä nuorina ja reippaina rakastavaisina päätimme mieheni kanssa lempiä yöttömässä yössä. Jostain syystä päädyimme keskelle kaurapeltoa, joka oli ihan kyseisen kesäkaupungin keskustan vieressä. Ajattelimme kai, että etäisyys suojaa, näkösuojaa siinä ei ainakaan totisesti ollut.
Noh, kuitenkin siinä makoilin onnellisena ja ilkialastomana (heinä pisteli niin, että oli pakko laittaa kaikki vaatteet selän alle) selälläni, ja mieheni antoi minulle suuhoitoa, kun yllemme kumartui joku ylimääräinen. Kas, koiranulkoiluttaja oli ollut yksinäisellä tuulella, ja tuli pellon poikki turisemaan kanssamme niitä näitä. Juttelimme hetkisen sitten, mutta tunnelma oli pilalla. Sen kruunasi ilmeisesti pellon omistaja, joka ilmestyi jostain karjumaan "saatana hukkakauraako siellä tehdään".
Koirankusettajien tyypillistä toimintaa. Kusettavat rakkejaan toisten kaurapelloilla. Koiravero 2000e/v.
No näitähän riittää, mutta panin toista naista intohimoisesti takaapäin samalla, kun oma silloinen tyttöystävä soitteli ovikelloa oven takana. Tilanteen jännitys aiheutti melko järisyttävän kliimaksin. Good times.
Kauan sitten tulin nuorena miehenä bussilla Turusta Tampereelle. Bussi oli aluksi täysi, joten istuin itseäni muutamaa vuotta vanhemman naishenkilön viereen. Bussi tyhjeni matkan varrella, tilaa olisi ollut siirtyä väljemmin, mutta olimme rouvan kanssa (hän oli naimisissa) päässeet keveään jutusteluun ja kontaktiin, jossa jalkani oli koskettanut rouvan lyhyen kesähameen verhoavaa jalkaa. Jalka ei vetäytynyt kosketuksesta, vaan päinvastoin vastasi. Se oli kuin sähköisku, Koko loppumatkaksi vajosin kuin transsiin, ja luulen että rouvakin, sillä mitä muuta se jalkojen toisiinsa painautuminen oli kuin silkkaa naintia bussissa, maisemien vaihtuessa, muiden matkustajien tietämättä lainkaan millaisia viidakon orgioita me rouvan kanssa koimme. Tampereella oli sitten haikeat jäähyväiset. Varmaan aviomies sentään yllättyi iloisesti rouvan saapuessa kotiin märkänä ja liukkaana, valmiina miehelleen.