likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (245)
2000 luvulla Setan bileissä bi- ja lesbonaisten porukassa esitin olevani homomies, ja kerroin kuinka en ikinä voisi kiihottua, jos nainen ottaisi minulta suihin. Seurauksena tästä oli se, että yksi bi-nainen halusi testata minua ottamalla suihin. Ehkä vähän törkeää, mutta sikäli win-win tilanne, että minä laukesin ihanasti, suuhun ja bi-nainen sai todistettua kuinka hän saa naisenna jopa homomiehen orgasmiin.
Setan bileet olivat muutenkin hyviä paikkoja hakea seksiä. Siellä oli paljon niin hetero maailmanparantajatyttöjä kuin vapaamielisiä bi-naisia.
Noloin on ollut eräs yö. Kotona ei voinut olla silleen ja niin edelleen. Yritettiin panna nopeaa oudossa paikassa housut jaloissamme, niin että poikaystäväni työntyy pelkästään farkkujen vetskareita avaamalla. Se päättyi siten, että kalu hankautui vetoketjun hampaisiin ja siihen tuli verinaarmuja. Hän ei malttanut millään keskeyttää ja loppuun asti mentiin vieläpä ihan lopussa kiihdyttäen työntöjä valtavasti. Siinä menikin sitten pitkä aika parannellessa ja seksitaukoa tuli. Lääkäri oli kuulemma neuvonut, ettei saisi kiihottua niin että tulee erektio. Yritin hoitaa kalua levittämällä siihen voidetta ja se nousi kunnolla. Hoidin sitten loppuun asti ja se oli pojalle tuskaista, mutta hän väitti että nautti myös paljon, koska emme olleet rakastelleet moneen päivään ja häntä himotti koko ajan.
Olin saattamassa tyttöystävää opiskelupaikalle ja hyvänyön suukot riistäytyivät hallinnasta iltamyöhään kerrostalon rappukäytävässä. Makasimme päällekkäin ja talven toppavaatteet kahisivat yrittäessämme avata niitä sen verran, että lähetyssaarnaaja onnistuisi. Onnistuihan se ja tajuton nautinto oli lopputuloksena sekä tyttiksen märät paikat mun tuotoksistani. Vielä parit suudelmat ennen lähtöä asunnon ovella ja käännyin ympäri vain kohdatakseni talonmiehen. Hän kertoi nähneensä kaiken. Tuon jälkeen oli aika vaivaantunut olo. En sanonut mitään ja kävelin vain poispäin. Siitä eteenpäin pantiin aina kämpän oven toisella puolella =)
Oltiin miehen kaa yhteismökillä peseytymässä tynnyrisaunalla. Rupesin siinä pesun yhteydessä hyväileen penistä kunnolla ja olin hyvässä vauhdissa mies laukeamassa ja miehen sisko miehensä kaa on yhtäkkiä meidän takana. Käännyin sit miehen eteen niin että hän laukesi mun selkään pökkien ja kateltiin suu auki toisiamme hetken. Revettiin nauruun ja me jatkettiin vielä pesua ja toiset meni odotteleen mökkiin sisälle.
Eka loma kahdestaan mieheni kans.
Mökki vuokralla ja mulla se aika ettei mikään riitä.
Kapakkaan ja tanssimaan.. muutamat siiderit ja ajatukset laukkasivat.
Olin silloin kolmekymppinen ,siis vielä naama ei suojannut ja vartalo sai jopa nuoret miehet kiinnostumaan.
Kuiskuttelin miehelle että ihan hirveät himot ja tuolla ja tuolla seisoi kun se tanssitti mua.
Eteenkin kaksi nuorta jotka oli hiton hyvän näköisiä sai mut hulluksi.
Mieheni että anna niille pillua,olin vaan niin ujo niissä hommissa joten mies vaan pyysi ne meidän mökille jatkoille.
Pojathan kun pääsivät jatkoille alkoivat suutelemaan ja menipä jopa hameen alle kädet.
Mua alkoi hävettään ja pojat vaan menivät vaativammaksi.
Pikkuhousut lähti palasina ja hame ja paita oli päällä kun toinen vei minut makkariin ja nousi mun päälle ja teki loppuun asti,ja toinen jatkoi mihin toinen lopetti.
Olin äänekäs ja voihkin ja vikisin,eka kertaa Kastellin vuoteen kun räjähdin sen toisen kaverin käsittelyyn.
Käytiin saunassa ja mies oli pedannut vuoteen uudestaan.
Mut laitettiin toisen miehen päälle ja keinuin siinä hetkisen ,kun mieheni alkoi rasvata pyllyä liukkarilla . Kiljuin että ei pyllyyn.
Mua pidettiin kiinni ja olin sen alla olevan otteessa,ja muna pysyi pillussa.
Mieskin piti mua siinä kun se toinen alkoi työntämään mun pyllyyn.
Olin aivan kiimassa seivästettynä siinä.
Pojat tekivät mitä halusivat. Taas oli vuode sotkettu..oli jopa mun suklaassa.
Ja mua vaan haluttiin,ja olipa itselläkin kiima päällä.
Aamulla herättiin nolona,ja noustiin kahville .
Pojilla temmit pystyssä ja taas mua otettiin molempiin reikiin ,nyt jo alistuin himosta.
Nuorena reilu parikymppisenä miehenalkuna yritin noin puolen vuoden ajan seurustella nuoren naisen kanssa, jonka suku kuului uskonnolliseen herätysliikkeeseen ja joka oli lapsena ja nuorena joutunut isänsä seksuaalisesti hyväksikäyttämäksi. Siinä suhteessa tuli sitten harrastettua sitä intiimimpääkin kanssakäymistä.
Tuo seurusteluyritys on jäänyt ainoaksi tähänastisessa elämässä ja seksiäkään en ole harrastanut sen jälkeen.
m36
Itseltä pääsi kerran märkä pieru kesken panohommien. Ei siinä coolisti jatkoin hommat loppuun ja menin sitten vessaan peseen perseen. Ei nähnyt sitä kun paskat valui reisiä pitkin mutta varmasti haistoi.
Minä kerra bussista lähtiessä kosketin stop nappia painessa nuoren naisen kättä. Meinasin tulla saman tien housuihini mutta onneksi ehdi pois bussista ja kulman taakse ettei nainen nähnyt mitä minulle tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Minä kerra bussista lähtiessä kosketin stop nappia painessa nuoren naisen kättä. Meinasin tulla saman tien housuihini mutta onneksi ehdi pois bussista ja kulman taakse ettei nainen nähnyt mitä minulle tapahtui
Nyt on kuuma tarina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuuma tarina
Niinpä. Mieti sitä nuoren naisen kiihotusta tuossa tilanteessa. Melko varmasti sekin tuli jo ennen bussista poistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuuma tarina
Niinpä. Mieti sitä nuoren naisen kiihotusta tuossa tilanteessa. Melko varmasti sekin tuli jo ennen bussista poistumista.
Varmaa tilannutta vierestä seurannut kanssamatkustajaki kiihtyi sen verran että kotona repi puolisolta vaatteet päältä.
Abikeväänä kirjoitusten jälkeen silloisen poikaystävän kanssa Lapissa hiihtämässä. Päivät hiihdettiin, illat bailattiin ja yöt harrastettiin villiä seksiä vaihtelevissa kokoonpanoissa. Sillä reissulla tuli kokemusta kahdesta miehestä, pariskunnasta, ikäisestäni naisesta kolmantena ja huomattavasti vanhemmasta miehestä. Kaikki kokemukset oli tavallaan ihania, mutta ehkä siinä oli vähän liikaa kokeiluja niin lyhyelle ajalle ja hieman se jälkikäteen hävettää. Ainakaan tietoisesti kukaan silloisista uusista tuttavuuksista ei ole myöhemmin tullut vastaan. N51
Vierailija kirjoitti:
Noloin on ollut eräs yö. Kotona ei voinut olla silleen ja niin edelleen. Yritettiin panna nopeaa oudossa paikassa housut jaloissamme, niin että poikaystäväni työntyy pelkästään farkkujen vetskareita avaamalla. Se päättyi siten, että kalu hankautui vetoketjun hampaisiin ja siihen tuli verinaarmuja. Hän ei malttanut millään keskeyttää ja loppuun asti mentiin vieläpä ihan lopussa kiihdyttäen työntöjä valtavasti. Siinä menikin sitten pitkä aika parannellessa ja seksitaukoa tuli. Lääkäri oli kuulemma neuvonut, ettei saisi kiihottua niin että tulee erektio. Yritin hoitaa kalua levittämällä siihen voidetta ja se nousi kunnolla. Hoidin sitten loppuun asti ja se oli pojalle tuskaista, mutta hän väitti että nautti myös paljon, koska emme olleet rakastelleet moneen päivään ja häntä himotti koko ajan.
Olipa tarina. Me nussittiin kovaa joskus niin monta kertaa, että mulla oli pimppi kipeänä ja poikaystävää sattui käydä kusella. Olin mieluusti "hoitsuna" sitä kipeää kalua hoivaamassa. Tuo johti siihen, että päätettiin yrittää yhdyntää vielä kerran, mutta se sattui aivan helvetisti. Silti mentiin loppuun asti. Nuoruus...
Salaisimmat seksikokemukset on yli viisikymppisen miehen kanssa. Mies ei ole mikään komistus, mutta innokas ja taitava seksikumppani. Pelkkä suiseksikin riittäisi ummistamaan silmät ikäerolta. N23
Salaisin kokemus nuorena viisikymppisen parin kanssa. Tapailu alkoi kun olin 15v ja jatkui viitisen vuotta. Salainen siksi että parista liikkui pienessä kaupungissa puheita. Nainen oli ollut mielisairaalassa hoidossa nuorempana ja mies kiinnostunut myös miehistä. Itse sain naiselta tosi hyvää seksiä ja siedin kyllä miehen halun imeä minua sekä muutaman muunkin erikoisuuden.
Eka facial. Se ruiskahti vahingossa, mutta näkymä roiskituista kasvoista nosti temmin uudelleen pystyyn ennätysnopeasti. M37
Likaisin, salaisin, noloin sekä bonuksena vielä kaduttavinkin seksikertani oli se kun kännipäissään lipsahdin panemaan sukulaisnaisen kanssa. Vaikka siitä ei mitään seuraamuksia tullut ja molemmat silloin olivat ehkä panon tarpeessakin, niin silti on 30 vuoden jälkeenkin kaikista seksikerroista edelleen ihan omassa sarjassaan noilla mittareilla mitattuna.
Enkä likaisin ja samalla noloin oli laukeaminen tyttöystävän suuhun 69:ssä. Olimme harrastaneet esileikkinä ennenkin suuseksiä 69:ssä ja nyt olimme kyljittäin kun siinä molemmat sai paremmin keskityttyä itse asiaan. Tyttöystävä ja tai silloin jo kihlattu ei ollut koskaan ottanut vielä suihin loppuun asti, enkä ollut edes pyytänyt. No nyt se vain tuntui niin pirun hyvältä ja voi olla, että tyttis oli jo oppinut paremmin imuttamaan. Niin siinä sitten kävi, että kuti lähti vahingossa suuhun ja tyttis suuttui. Harmitti toki itseäkin, että meni naimiset pilalle. Mutta jälkeen päin miettinyt, ettei ollut olleenkaan huono juttu. Tyttis otti sen jälkeen ihan vapaaehtoisesti suihin purkaakseen liikoja paineitani.
Kymmeniä vuosia sitten mutta vieläkin mielessä lämpimiä muistoja:
- Interrail-matkaajana tyttöystäväni kanssa saavuimme Roomaan leirintäalueelle, teltta pystyyn ja rakastelemaan
- koulun jälkeen kotiin kahville, kaksikerroksisen rivarin sisäportaiden yläpäässä rakastelu
- pitkä viikonloppu pääsiäisenä kaveriporukan kanssa, illalla valojen sammuttamisen jälkeen, tyttöystäväni hivuttautui alemmassa jalkopäähän ja antoi suuseksiä. Muulle porukalle ei liene jäänyt äänistä epäselväksi mitä meidän peiton alla tapautui
Voi ziisus miten vieläkin muistelen lämmöllä tuota tyttöä
Pitäähän se kalkkuna olla pöydällä joulun aikaan.
keittiönpöytä on varmaan yleisin panopaikka talossa, meillä myös rouva tykkää katsoa kun laukean pöydälle. Siitä ne on helppo siivota pois.
toki ei kaikilla useampaa naista samalla pöydällä ole, toinen pantavana ja toinen tekee ruoat, ei huono.