likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (245)
Pari kertaa pyykkituvalla on ollut valkoiset naisten sukat unohtuneena joltain. Siinä sitten oon ajatellut että muna sukkaan ja runkkaus. Mällit sukkaan ja jätän odottamaan jos omistaja hakisi ne. Joskus on ollut mielessä jos omistaja yllättäisi minut ja suuttuessaan pakottaisi panemaan tai veisi minut kotiinsa panoleluksi.
Seksi veljen kaverin kanssa olisi voinut jäädä väliin. Halusin kokeilla muutakin kuin vaniljaseksiä ja kokemus oli villi ja aiempiin reaktioihini nähden erittäin orgastinen. Mies käy meillä aika usein veljeni kanssa ja vaikka hän käyttäytyy ihan hyvin, miehen näkeminen saa nolostumaan. Mitään romanttista en hänen kanssaan halua. Vuoden kuluttua pääsen onneksi muuttamaan pois omaan asuntoon ja toiselle paikkakunnalle. N19
Salaisin. Kävin panemassa vanhaa n.50-vuotiasta naista mopoikäisestä aina armeijan loppuun. Nainen oli naimisissa mutta parilla oli kai joku fetissi nuorempiin miehiin. En ollut kylän ainoa joka kävi panemassa heillä he kertoivat. No, sainpahan pussit tyhjäksi ja ei mitään traumojakaan jäänyt mutta jo silloin ja nykyäänkin nolottaa tuo mutta mitäpä ei nuorena kiimaisena tullut tehtyä jos pillua sai.
Vierailija kirjoitti:
Seksi veljen kaverin kanssa olisi voinut jäädä väliin. Halusin kokeilla muutakin kuin vaniljaseksiä ja kokemus oli villi ja aiempiin reaktioihini nähden erittäin orgastinen. Mies käy meillä aika usein veljeni kanssa ja vaikka hän käyttäytyy ihan hyvin, miehen näkeminen saa nolostumaan. Mitään romanttista en hänen kanssaan halua. Vuoden kuluttua pääsen onneksi muuttamaan pois omaan asuntoon ja toiselle paikkakunnalle. N19
Rakasteliko hän sinua pyllyyn?
silloinen poikaystäväni ruinasi kovasti kakkosta, en suostunut. kerran kapakasta tulon jälkeen päätin näyttää hänelle , pyysin pyllistämäään sen jälkeen yritin työntää dildon hänen hanuriin, osittain onnistuin
Seksi sisaren parhaan ystävän miehen kanssa oli paljon riettaampaa ja monipuolisempaa kuin olisi voinut kiltinoloisesta miehestä kuvitella. Eronneena olin vähän puutteessa, mutta se ei selitä kaikkea. Eikä edes jäänyt yhteen kertaan. Nyt yritän vältellä tilanteita, joissa voitaisiin joutua samaan paikkaan.
Kun olin myöhäis-teini-iässä, olin kaverin luona yökylässä. Kaverin isäpuolella ja äitillä oli jokin tappelu. Olivat molemmat humalassa. Kaverin isäpuoli lähti kävelemään yöhön ja sittemmin tuon tappelun siivittämänä erosivat.
Kuitenkin tuon yön aikana juttelin ja lohduttelin pitkään keittiön pöydän äärellä kaverin surullisen äitin kanssa (siinä vielä hieman kuppia kaatui myös). Kaveri itse oli kyllästynyt ja mennyt jo nukkumaan omaan huoneeseensa. Minä päädyin kaverin äitin makuuhuoneeseen "jatkamaan lohdutusta". "Lohdutuksen" myötä 9 kk myöhemmin minusta tuli isä sekä sen myötä kaverista tuli minun poikapuoli, pojan velipuoli ja jonkin ajan kuluttua minusta tuli hänen isäpuoli....
Kaveri ei kyllä hirveästi asiasta tykännyt, että tuli tällainen outo käänne ja kommuuni...
että sillai...
Likaisinta on varmasti ollut festareilla telppapanot.. onneksi ei enää pysty muistamaan kovin tarkasti.
Tunsin parikymppisenä kummaa vetoa vähän rumaan ikäiseeni mieheen, jonka hygieniassakin oli toivomisen varaa. Hampaatkin oli huonot jo siihen aikaan. Kerran hän haisi niin pahalle, että jouduin nätisti sanomaan, että menisikö käymään suihkussa. Seksiä kuitenkin harrastettiin monta kertaa ja otin häneltä suihin. Aina vierailujensa jälkeen pesin aivan kaikki petivaatteet päiväpeitosta lähtien, kun tuli niin likainen olo. Silti viehätyin hänestä kovasti ja halusin häntä.
Panin naapurin rouvaa. Olin alussa 22 ja hän 56. Tapamiset kesti 4 vuotta. Hän naimisissa ja minä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Panin naapurin rouvaa. Olin alussa 22 ja hän 56. Tapamiset kesti 4 vuotta. Hän naimisissa ja minä sinkku.
Hieman vastaava. 18 vuotiaana kiimaisena kollina tuli pantua erästä varattua 52v lihavahkoa rouvaa parin vuoden ajan. Ei siis ollenkaan sellainen nainen ulkonäöllisesti mistä pidän mutta nuorena riitti kun sai pillua. Ihan mukava pano ei siinä mitään ja hän opetti paljon seksistä yms.
Aivan liian nuorena houkuttelin huomattavasti vanhemman miehen useamman kerran antamaan minulle suuseksiä. Olikin niin taitava, että seuraavan kerran sain yhtä hyvää kielihoitoa vasta seurustelusuhteessa. Miestä en ole tavannut enää sen jälkeen ja emme asu lähimainkaan samoilla seuduilla. Kokemus oli sekä kiihottavin että noloin. Noloin siksi, että siinä iässä ei vielä ujostutellut tippaakaan omia reaktioita. Sitä vaan antoi palaa kun tuntui hyvältä. N 24
Olin kaverini luona nuorukaisena kosteissa illanistujaisissa ja lopulta jäin kaverini äidin kanssa kahden kun muut lähtivät baariin jatkoille mutta jatkoimme mukavissa merkeissä kaverin äidin kanssa iltaa ja mukana oli pikkutuhmaa flirttiäkin minusta.
Lopulta kaverin äitin kunto loppui ja ilmoitti että menee nukkumaan ja meni makuuhuoneeseen ja olin hiukan pettynyt kunnes huomasin ovenraosta että kaverin äitillä ei ollut aamutakin alla paitaa tai liivejä joten rinnat olivat lähes paljaat.
En voinut vastustaa kiusausta hiipiä katselemaan lähemmäksi ihastelemaan niitä ja samalla tyydytin itseäni...En ollut täysin varma nukkuiko kaverini äiti koko aikaa.
Jotenkin sen tilanteen tuhmuus kiihotti ja toki jännitys lisäsivät kiihotusta koska ei hyväksyttävää toimintaa mutta jäänyt mieleen vaikka aikaa kulunut jo yli parikymmentä vuotta.
No olisko vaikka se ku pentuna broidi piti mua sen panoleluna. Olen siis mies. Varmaan paskinta oli se kun hommasi itselleen tyttöystävän ni olin sille tytölle kateellinen...
FML
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverini luona nuorukaisena kosteissa illanistujaisissa ja lopulta jäin kaverini äidin kanssa kahden kun muut lähtivät baariin jatkoille mutta jatkoimme mukavissa merkeissä kaverin äidin kanssa iltaa ja mukana oli pikkutuhmaa flirttiäkin minusta.
Lopulta kaverin äitin kunto loppui ja ilmoitti että menee nukkumaan ja meni makuuhuoneeseen ja olin hiukan pettynyt kunnes huomasin ovenraosta että kaverin äitillä ei ollut aamutakin alla paitaa tai liivejä joten rinnat olivat lähes paljaat.
En voinut vastustaa kiusausta hiipiä katselemaan lähemmäksi ihastelemaan niitä ja samalla tyydytin itseäni...En ollut täysin varma nukkuiko kaverini äiti koko aikaa.
Jotenkin sen tilanteen tuhmuus kiihotti ja toki jännitys lisäsivät kiihotusta koska ei hyväksyttävää toimintaa mutta jäänyt mieleen vaikka aikaa kulunut jo yli parikymmentä vuotta.
Tyydytitkö loppuun asti ja minne laukesit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydytitkö loppuun asti ja minne laukesit?
No harvempi sitä osaa lopettaa kesken kun hormoonit hyrrää ja kaunis puolialaston nainen siinä mitä katsella (En ollut kovin kokenut siihen aikaan)
Myöskään ei oikein osannut ajatella järkevästi minne laukeaa vasta kuin paniikki tuli sit laukeamisen jälkeen kun en ollut varautunut paperilla yms...Oli kuitenkin sponttaani tilanne joka tarjoutui vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaverisi äiti suhtautui sen jälkeen sinuun?
Vähän yli 50V olin täysin vapaalla jalalla ja lähibaarissa ja muuallakin naiset tuli seuraan muutaman kaljan jälkeen. Oli pakko lopettaa ja siirtyä muualle kun helpot naiset olivat jo kaikki ainakin ottaneet suihin ja olin tullut liian monelle liian tutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaverisi äiti suhtautui sen jälkeen sinuun?
No menin tapahtuman jälkeen kotiin mut tiesin että jälkeenpäin kuuluu ja tuli seuraavana päivänä vihainen soitto siihen aikaa vielä lankapuhelimesta käydä selvittämässä asiaa ja toki sen jälkeen en ollut tervetullut vieras heille. Tässähän kysyttiin juuri salaisinta/likaisinta/nolointa seksikokemusta eikä parasta.
En voinut vastustaa naistani, vaikka tuli naituna mällit sisällä kotiin, vaan panin hurjsssa kiimasssa lisää mälliä tötteröön. Sitten tulikin morkkis ja vititus....tämä tapahtuu aina uudelleen. Toinen nolo kun 20v sitten oli kaverin äiti nii herkku jota ihailin, nii nyt ei oo enää niin viehättävä, mut ku se on eronnnu, nii kän sitä kiimoissani panemassa ja morkkis aina sen jälkeen.