Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?

Vierailija
06.01.2009 |

nyt salaisuudet julki!

Kommentit (245)

Vierailija
201/245 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uusi sohva. Sain orgasmin ja kostuin niin, että sohvaan jäi märkä läiskä. Poitsu sitä haistelemaan että olenko pissannut hänen uudelle sohvalleen (en ollut). Tästä nolostuin niin, etten ole enää orgasmia yhdynnässä saanut. Ja tästä on yli 15 vuotta ja esto häiritsee avioelämääni kovasti. Taidan olla psykiatrin tarpeessa.

Kuulostaa naisen ejakulaatiolta! Et olisi ainoa ruikauttanut nainen, joka (tai jonka kumppani) ihmettelee, onko kyseessä virtsa. Ei ole; joidenkin naisten emättimestä vain suihkaisee nestettä kun saa oikein kunnolla. Monille miehille se on hirmu kiihottava ajatus.

Luulen muuten että seksologille juttelemalla pääsisit varmaan aika helpostikin eroon orgasmittomuudestasi, kun se on kerta aiemmin onnistunut ja vain tuo yksi harmillinen kokemus on jäänyt ihan aiheetta vaivaamaan.

Itselläni ei ole muuta tunnustettavaa,kuin että aviomiehen kanssa pantiin alkuun k

Virtsaa se on, se on ihan laboratoriotutkimuksissa varmistettu.

Vierailija
202/245 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sinäkin tiedät. Surullista. Sääliksi käy vaimoasi, jos sinulla sellainen on, epäilen vahvasti että ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/245 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin äitini kaveria. 24-vuotta itseäni vanhempaa naista. Pari kertaa ollaan ensimmäisen kerran jälkeen käyty pitkällä risteilyllä. Himottaa niin maan perusteellisesti. 

Vierailija
204/245 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin silloisen tyttöystävän (tai naisystävän) kanssa kylpylässä. Kun altaassa halut alkoivat kohota, niin päätettiin mennä höyrysaunaan, joka oli tarkoitettu sekä miehille että naisille (ja sinne piti mennä alasti). Hakeuduimme höyryn keskellä toistemme luo ja istahdin kalu kovana lauteille. Naiseni tuli istumaan syliini antaen kaluni upota sisäänsä. Siinä höyryssä muiden ihmisten seassa hän ratsasteli rauhassa päälläni niin pitkään, että kaukesin hänen sisäänsä. Se oli todella mahtavaa ja kiihottavaa.

Vierailija
205/245 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmeempiä. Kaverin saunassa panin tyttistäni. Ilman kumia tietenkin. Spermaa oli ainakin lattialla. Samoin yksissä toisissa juhlissa panin vessassa tyttistä ja spermaa oli lattiallakin. Joskus panimme kyläpaikassa sängyssä, kun toinen vieras nukkui muutaman metrin päässä.

Joskus humalassa kaivoin vehkeen esiin ei niin hämärässä baarissa ja tyttis antoi pikaiset imut, en lauennut. En tiedä hoksasiko kukaan. 

Pari kertaa kävin toisen tyttiksen kanssa Lapissa ja sain luontopolun varrella sekä käsi- että suuhoidot, loppuun saakka.

Likaisia kokemuksia varmaan tyttiksien nuolemiset. Toisinaan hyvin likaista pimppaa ja toisinaan suihkunraikasta anusta, kun kiima vienyt mennessään. Joskus nuolin myös spermaista pimppaa, jossa kuitenkin omat lastini. Tyttis suuteli toisinaan suulleni sen jälkeen kun olin lauennut suuhunsa.

Vierailija
206/245 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Olin noin 17 v. ja innokas seksin harrastaja silloisen poikaystävän kanssa. Poika asui onnettomassa murjussa perheineen ja vanhempien makuuhuoneeseen oli näköyhteys, jonka esteenä oli vain verho. Kovin lähelläkin se vanhempien sänky oli ja sieltä suora sihti pojan sänkyyn. No, kerran keskiyön kuumina tunteina pistettiin peiton alla menemään oikein kunnolla. Homman jälkeen pohdin leikilläni, josko mamma olikin ollut hereillä ja nähnyt touhumme. Poikaystävä siihen ihan vakavana, että kyllä se mamma oli hereillä.... Ainoa lohtu oli se, että koska homma tehtiin nätisti peiton alla ei mitään "paljasta" näkynyt, mutta äänistä kyllä selvisi että minäkin sain osani ;)

2) Sain parvekkeella kunnon suuseksiä ja päälle vielä napsakat panot. Jälkikäteen hokasin, että parvekkeelle oli yllättävän hyvät näkymät pihalta...

Kerrasta ei sitten opittu varmistamaan katseilta suojattua paikkaa. :D

Vierailija
207/245 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmeempiä. Kaverin saunassa panin tyttistäni. Ilman kumia tietenkin. Spermaa oli ainakin lattialla. Samoin yksissä toisissa juhlissa panin vessassa tyttistä ja spermaa oli lattiallakin. Joskus panimme kyläpaikassa sängyssä, kun toinen vieras nukkui muutaman metrin päässä.

Joskus humalassa kaivoin vehkeen esiin ei niin hämärässä baarissa ja tyttis antoi pikaiset imut, en lauennut. En tiedä hoksasiko kukaan. 

Pari kertaa kävin toisen tyttiksen kanssa Lapissa ja sain luontopolun varrella sekä käsi- että suuhoidot, loppuun saakka.

Likaisia kokemuksia varmaan tyttiksien nuolemiset. Toisinaan hyvin likaista pimppaa ja toisinaan suihkunraikasta anusta, kun kiima vienyt mennessään. Joskus nuolin myös spermaista pimppaa, jossa kuitenkin omat lastini. Tyttis suuteli toisinaan suulleni sen jälkeen kun olin lauennut suuhunsa.

Kiinnostaa vähän, minkälainen on "hyvin likainen pimppa"? Jonkun intin 10 päivän sissileirin jälkeen ehkä, joo. Mutta 32 vuoden parisuhdekokemuksella en ole sellaiseen vielä törmännyt. Yleensä jo 8h pesuista on johtanut sellaiseen " No et kyllä varmana mee sinne"- tyylisiin reaktioihin, jos olen yrittänyt nuolla.

Vierailija
208/245 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13 v. Eno raiskasi minut. Onneksi on kuollut nykyään. Trauma jäi.

Vierailija
209/245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Laitoin vaimon dildon peppuun kun runkkasin. Ei tuntunut yhtään hyvältä. Desifioin ja pesin kolmeen kertaan dildon sen jälkeen.

No et varmaan laittanut, jos olisit niin tietäisit että se tuntuu hyvältä

tää ole mitään, minä laitoin teininä, olin varmaan 15v, äidin tekopeniksen anukseen ja runkkasin. Ja sain siitä ihan jäätävän orkun, kuvittelin että tää dildo on tuottanut äidille useita orkkuja. Ja, kyllä - pesin sen käytön jälkeen kyllä

Vierailija
210/245 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena tyttöystävä joka oli oikea teeseri. Jotta pääsi paneman niin se oli aina kauhean työn ja tuskan takana. Tämään kaunotaren bravuri oli koulussa kiusoitella ja tietysti nuorella miehellä seiso kun rautakanki. Tätä kun jatkui aina joka välituynnilla niin pienikin hyväily sai jo laukeamaan. Ja tytön silmät loistamaan. Ylensä mentin johonkin vessan suuteleman ja tyttö jossain vaihessa avasi farkut tai ujutti käden housuhin ja runkasi hitastin niin että lauksesin housuhin. Sitten käsi pois ja housut kiinni missän nimessä ei saanut puhdista mitenkään.  Kiihoitui juurikin tuosta että oli saanut minut laukeman housuhin siinä sitten housut märkänä seuravalle tunnille. Vilkuili sitten hymyili koska tiesi että istun siinä lasti housuissa. Nuoruden inolla tuo tyhjenys onnistui kyllä usemman kerran päivässä. Nolotti ja kiihoti aivan sairasti ja luokassa oli aina pelko että tuoksuko jokin.

Vierailija
211/245 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan ihana kokemus

Vierailija
212/245 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä palstoilla usein kysellään nolojen salaisuuksien perään, mutta täytyisi ehkä ymmärtää ettei kukaan nykyisessä tuomitsevaisessa ja moralisoivassa maailmassa niitä halua enää jakaa. Lopulta kuulemme pikkutuhmia viattomia tarinoita mahdollisimman helposti hyväksyttävistä seksikokemuksista. Näin on mennyt puritaaniksi tämä maailma.

Naapurin rouva vahingossa näki kun pyyhkeeni tipahti. Hups.

Vierailija
213/245 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren nsisen pillu haisi kuselta. Nuolin ahnaasti silti, salaa nautin siitä.

Vierailija
214/245 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren nsisen pillu haisi kuselta. Nuolin ahnaasti silti, salaa nautin siitä.

Mikäs sen kiihottavampaa! 😋

Vierailija
215/245 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja toistaiseksi vika facial. Vetelin opiskelijatyttöä kiihkeästi lähetyssaarnaajassa tytön jalat olkapäillä. Naitiin ilman kondomia ja hän halusi lastin suuhun. Palleissa alkoi tuntua painetta ja asennon vuoksi lähtö konttaukseen lähemmäs suuta myöhästyi. Spermat roiskahti hiuksiin, kasvoille ja kaulalle. Seuraavalla kerralla olisin valmis tekemään saman tahallani. M41

Vierailija
216/245 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisin kokemus.

Panin tätini kanssa yhden kesän ajan vuonna -87. Olin silloin 17v ja tätini kesän mökillä. Kesäloman vietin mökillä ja asiat vaan  eni niin, että aloimme panemaan.

Vierailija
217/245 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka ja toistaiseksi vika facial. Vetelin opiskelijatyttöä kiihkeästi lähetyssaarnaajassa tytön jalat olkapäillä. Naitiin ilman kondomia ja hän halusi lastin suuhun. Palleissa alkoi tuntua painetta ja asennon vuoksi lähtö konttaukseen lähemmäs suuta myöhästyi. Spermat roiskahti hiuksiin, kasvoille ja kaulalle. Seuraavalla kerralla olisin valmis tekemään saman tahallani. M41

Tahallaan teit.        

-Jenna-

Vierailija
218/245 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä harrastettiin seksiä hyvän ystävän luona, kokeiltiin hänen äidin dildoja toisiimme. Oli jotenkin kiihottavaa harrastaa tyttöjen kesken seksiä.

Aliina 42 

Vierailija
219/245 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisin kokemus.

Panin tätini kanssa yhden kesän ajan vuonna -87. Olin silloin 17v ja tätini kesän mökillä. Kesäloman vietin mökillä ja asiat vaan  eni niin, että aloimme panemaan.

Sama mut serkku ja mä pantiin. Mä 17 serkkutyttö 28. Eka pilluni.

Vierailija
220/245 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oon ottanu sugar daddylta suoraan perseestä suuhun. Ja kaikki siis paljaalla. Mulkku haisi ja maistui ihan järkyttävältä. Samalle sugar daddylle myös rimjobin antaminen ällöttävää 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi