Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?

Vierailija
06.01.2009 |

nyt salaisuudet julki!

Kommentit (288)

Vierailija
261/288 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini määräsi minut kerran ulkoiluttamaan naapurinrouvan isovillakoiraa kun olin murrosiässä ja himot olivat huipussaan.

Poikana minua suoraan sanoen hävetti näyttäytyä moisen puudelin kanssa ja teimme pikän kävelylenkin metsäpolkuja myöten, jotta tuttuja ei tulisi vastaan. Minulle tuli kuitenkin mieleen tarkistaa, minkälainen pillu puudelilla oikein on ja ujutin varovasti jopa syljellä kastelemani sormen sisään eikä puudeli ollut millänsäkään.

No kaikki arvaavat, mitä sitten seurasi: Kävelimme pois polulta tiheikköön, jossa kaivoin seisovan kikkelini ulos, hieroin sen syljellä liukkaaksi ja aloin sovittaa sitä naapurin puudelin perään. Pillu oli tiukka ja kikkelini, joka ei ollut vielä kasvanut lopulliseen mittaansa seisoi kuin naula ja painui vähitellen puudelin pilluun, joka tuntui valtavan hyvältä. Minulla ei ollut tuolloin vielä kokemuksia tytöistä ja ajattelin, että tätäkö tämä nyt on!

Ehdin työntää vain kuutaman kerran, kun jo laukesin puudelin pilluun ruiskien sinne suuren lastin. Yritin jatkaa nussimista spermani liukastaessa puudelin pillua entisestään, litisten kirnutessani sitä ja valuessa ulos pillusta shortseilleni. Laukesin uudestaan ja puudelin nuoltua pillunsa puhtaaksi jatkoimme kävelyä, kunnes minulla alkoi taas seisoa liian häiritsevästi ja toistimme temput.

Tuo kerta jäi naapurin puudelin kanssa ainoaksi.

Pitääkö tätä hävetä vielä?  

Puuderi menetti puperteettipoikaneitsyyden🥰

Onko koirilla immenkalvo?

Teoriassa kaikilla nisäkkäillä on se. En tosin tunne asiaa tarkemmin.

Vierailija
262/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin salaisinta on se, että pikkutyttönä vehtasin veljien kanssa. Välillä isoveljen ja välillä pikkuveljen. (Pieniä oltiin kuiteni kaikki) Isoveljen kanssa pussailtiin ja joskus se hinkkasi itseään mua vasten (vaattet päällä) ja se kertoi miltä nykivä pippeli tuntuu. En silloin saanut orkusta kiinni, ihaninta oli pussailu.

Pikkuveljen kanssa minä olinkin se päähinkkaaja ja sain pikkuorkkuja. 

Että tämmöinen salaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti likaisin tai sotkuisin oli ilta täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevan tytön ja kaverini kanssa. Tytön ehdotuksesta varvit vedettiin paljaalla ja sai laueta sisään. Kaveri nuorempana miehenä jaksoi neljä kertaa ja itseltäni loppui kunto kolmen panon jälkeen. Sellaisilla liukkailla en ole ollut sitä ennen enkä sen jälkeen. Pimpsasta valui spermaa reisille, lakanoille ja pöydälle tasaisena virtana ja pumpatessa mäihä vaahdottui kauniisti. Aamulla lähdin kotiin ja nuoret jatkoivat vielä temmeltämistä. 

Vierailija
264/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini määräsi minut kerran ulkoiluttamaan naapurinrouvan isovillakoiraa kun olin murrosiässä ja himot olivat huipussaan.

Poikana minua suoraan sanoen hävetti näyttäytyä moisen puudelin kanssa ja teimme pikän kävelylenkin metsäpolkuja myöten, jotta tuttuja ei tulisi vastaan. Minulle tuli kuitenkin mieleen tarkistaa, minkälainen pillu puudelilla oikein on ja ujutin varovasti jopa syljellä kastelemani sormen sisään eikä puudeli ollut millänsäkään.

No kaikki arvaavat, mitä sitten seurasi: Kävelimme pois polulta tiheikköön, jossa kaivoin seisovan kikkelini ulos, hieroin sen syljellä liukkaaksi ja aloin sovittaa sitä naapurin puudelin perään. Pillu oli tiukka ja kikkelini, joka ei ollut vielä kasvanut lopulliseen mittaansa seisoi kuin naula ja painui vähitellen puudelin pilluun, joka tuntui valtavan hyvältä. Minulla ei ollut tuolloin vielä kokemuksia tytöistä ja ajattelin, että tätäkö tämä nyt on!

Ehdin työntää vain kuutaman kerran, kun jo laukesin puudelin pilluun ruiskien sinne suuren lastin. Yritin jatkaa nussimista spermani liukastaessa puudelin pillua entisestään, litisten kirnutessani sitä ja valuessa ulos pillusta shortseilleni. Laukesin uudestaan ja puudelin nuoltua pillunsa puhtaaksi jatkoimme kävelyä, kunnes minulla alkoi taas seisoa liian häiritsevästi ja toistimme temput.

Puuderi menetti puperteettipoikaneitsyyden🥰

Onko koirilla immenkalvo?

Kuulemma ainakin vasikoilla on.

Vierailija
265/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin salaisinta on se, että pikkutyttönä vehtasin veljien kanssa. Välillä isoveljen ja välillä pikkuveljen. (Pieniä oltiin kuiteni kaikki) Isoveljen kanssa pussailtiin ja joskus se hinkkasi itseään mua vasten (vaattet päällä) ja se kertoi miltä nykivä pippeli tuntuu. En silloin saanut orkusta kiinni, ihaninta oli pussailu.

Nykyään tuollaisesta toiminnasta käytetään nimitystä Lapdance eli Lapintanssi.

Vierailija
266/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tuollaisesta toiminnasta käytetään nimitystä Lapdance eli Lapintanssi.

Mukavaa oli lapintanssi veljien kanssa. Vähän kun isommiksi kasvettiin, hinkkailut jäi. Taisi siis olla ikäkaudelle tyypillistä oman kehon tutkimista sisarusten kesken. Luonto ajoi siinä mielessä puuhun, että omaa sisarusta alkoi vierastamaan seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
267/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaista ja ehkä hiukan noloa, mutta kuitenkin kiihottavaa oli ostaa kaupan vihanneshyllyn isoimmat porkkanat. Pesin porkkanan ja laitoin tipan öljyä ja sain porkkanadildolla mahtavia orkkuja. Porkkanapussista riitti usemapaan sessioon ja hiukan ohuempaa innostuin testaamaan myös pehvaan. Se tuntui hyvältä, mutta tässä se nolo hetki: peräsuoli imaisi porkkanan sisäänsä ja oli täysi työ saada se 'äkistettyä' ulos. 

Nykyään mulla on arsenaali dildoja ja muutama anustappi.

Vierailija
268/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaista ja ehkä hiukan noloa, mutta kuitenkin kiihottavaa oli ostaa kaupan vihanneshyllyn isoimmat porkkanat. Pesin porkkanan ja laitoin tipan öljyä ja sain porkkanadildolla mahtavia orkkuja. Porkkanapussista riitti usemapaan sessioon ja hiukan ohuempaa innostuin testaamaan myös pehvaan. Se tuntui hyvältä, mutta tässä se nolo hetki: peräsuoli imaisi porkkanan sisäänsä ja oli täysi työ saada se 'äkistettyä' ulos. 

"Nautitaan suun kautta"

Nyt mä tiedän, minkä takia tuo ohje on lääkepurkissa!

Vierailija
269/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teksti poistettiin :(

Tottakai se oli likainen, salainen ja nolo, mutta eihän tällä koko aiheella ole mitään virkaa, jos aiheen mukainen teksti poistetaan? Eli nyt pistää miettimään, kuinka monta muuta oikeasti likaista salaista ja noloa tekstiä on poistettu ja sitten jäljellä on tämä vanilja-reginapalsta-osasto...

Samoin minun tekstini poistettiin.

Täällä riehuu taas joku ilkeä kiusantekijämamma häiriköimässä, joka saa seksuaalista tyydytystä sabotoidessaan palstan toimintaa.

Sellaisiahan täällä riittää aina.

Joku vtun häirikköpervo mellastaa tällä paskasivustolla taas! Täältä katoilee viestejä!

Vierailija
270/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
271/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin kolmetoistavuotiaana pikkusiskoani kerran kokeeksi. 

Panetti vaan niin saatanasti ja sisko oli siinä lähellä. Vähän halailtiin ja kutiteltiin ja suukoteltiin ja näytin seisovan kikkelini ja pyysin siskoa koskemaan sitä ja liikuttamaan esinahkaa edestakaisin samalla kun mä sormeilin sitä ja työntelin sormeani sen liukkaaseen pilluun. Vein sen sänkyyni ja sovitin varovasti kivikovan kullini siskon märkään,  karvattomaan pilluun ja aloin painaa sisälle. Multa pääsi vielä sen sisäänkin vahingossa kaks kertaa ja lakanakin vereenty kun se oli tietenkin neitsyt. 

Ei sisko siitä huonoa tykännyt mutta mua hävetti niin helvetisti jälkeenpäin että se jäi ainoaksi kerraksi.

Ettekö muka kokeilleet koskaan uudelleen?

Vierailija
272/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nautitaan suun kautta"

Nyt mä tiedän, minkä takia tuo ohje on lääkepurkissa!

;) niin mäkin! Pieni irstastailu porkkanoiden kanssa teki kuitenkin hyvää. 

Nyt olen palannut taas perinteiseen, eli porkkanat nautitaan suun kautta. Hihii.

Vierailija
273/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se oli likainen, salainen ja nolo, mutta eihän tällä koko aiheella ole mitään virkaa, jos aiheen mukainen teksti poistetaan? Eli nyt pistää miettimään, kuinka monta muuta oikeasti likaista salaista ja noloa tekstiä on poistettu ja sitten jäljellä on tämä vanilja-reginapalsta-osasto...

Täällä riehuu taas joku ilkeä kiusantekijämamma häiriköimässä, joka saa seksuaalista tyydytystä sabotoidessaan palstan toimintaa.

Joku vtun häirikköpervo mellastaa tällä paskasivustolla taas! Täältä katoilee viestejä!

Poistuisikin oikeasti nuo sairaat eläin ja sisarus pervoilut, mutta ei! Niitä saa mättää joka sivun täydeltä, mutta oikeita aikuisten juttuja ei sitten huolita. Ehkäpä se kertoo modeista jotain. Kohta tämäkin sivusto on Suomi24 tasoa..

Vierailija
274/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja pääsin puolitutun tyypin alivuokralaiseksi, äijä oli päälle viidenkymmenen ja lihavahko, jotenkin oudon oloinen mutta porukat oli sopineet että mä saan asua siellä. 

Mulla oli oma huone, mutta WC/kylpyhuone oli yhteinen ja tällä tyypillä oli tapana tulla "kuselle" tai "ajamaan partaansa" melkein aina kun mä olin suihkussa ja jäädä sinne höpöttelemään tyhjiä.

Jonkin ajan kuluttua sen jutut alko muuttua oudommiks ja pervommiks, kunnes se erään kerran ilmotti suoraan että mikäli mä haluun yhä asuu siellä, ni mun täytyy alistuu sille seksuaalisesti. Jos mä kieltäydyn tai häivyn niin se kertoo mun porukoille, että mä oon käyttäytyny sopimattomasti ja yrittänyt varastaa siltä.  Mun oli pakko suostuu...

porukat olis vetäny herneet nenäänsä, eikä ne olis uskonu mua vaan "Olli-serkkuu, joka on aina niin kiltti ja kultanen eikä voi tehdä kenellekään mitään pahaa"

Mun piti olla kämpässä ollessani aina täysin alasti ja suostuu kaikkeen mitä se keksikin. Siinä kuvitelmat omasta miehisyydestä murenee aika totaalisesti, kun oot kontillas olohuoneen lattialla ja läski äijä nussii perseeseen parin samanlaisen kattellessa naureskellen vierestä.

m21

Vierailija
275/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistuisikin oikeasti nuo sairaat eläin ja sisarus pervoilut, mutta ei! Niitä saa mättää joka sivun täydeltä, mutta oikeita aikuisten juttuja ei sitten huolita. Ehkäpä se kertoo modeista jotain. Kohta tämäkin sivusto on Suomi24 tasoa..

No eihän sun niitä tartte lukea jos et haluu!

Enemmän mua ihottaa noi homot ja lespot!

Ja kaikkein eniten mua inhottaa se, että joku katsoo oikeudekseen häiriköidä hävittämällä muiden  kommentteja omien perversioidensa mukaisesti! Vaikka mä inhoonkin noita homoja, niin enhän mä nyt mene poistelemaan edes niidenkään saastaa täältä!

Ja mitä Suomi24:ään tulee on tämä sivusto kyllä paljon sen alapuolella.

Vierailija
276/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisit meille kaikille palveluksen, jos vain pysyisit poissa täältä.

Silloin sinun ei tarvitsisi kärsiä muiden kommenteista eikä meidän muiden tarvitsisi lukea sinun käninääsi ja ruikutustasi.

Alan epäillä, että JUURI SINÄ olet se palstaa riivannut ja keskustelua sabotoinut PERVOHÄIRIKKÖ!

Osuinko oikeaan?

Vierailija
277/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kerran ulkomaista transua. Näytti toki naiselta, mutta kyllähän minä sen kikkelin näin ja olisin toki voinut jättää silloin homman kesken.

Oli vain niin hyvännäköinen naamaltaan, tisseiltään ja perseeltään, että tuli sitten kerran elämässä varttihomosteltua.

Vierailija
278/288 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja pääsin puolitutun tyypin alivuokralaiseksi, äijä oli päälle viidenkymmenen ja lihavahko, jotenkin oudon oloinen mutta porukat oli sopineet että mä saan asua siellä. 

Mulla oli oma huone, mutta WC/kylpyhuone oli yhteinen ja tällä tyypillä oli tapana tulla "kuselle" tai "ajamaan partaansa" melkein aina kun mä olin suihkussa ja jäädä sinne höpöttelemään tyhjiä.

Jonkin ajan kuluttua sen jutut alko muuttua oudommiks ja pervommiks, kunnes se erään kerran ilmotti suoraan että mikäli mä haluun yhä asuu siellä, ni mun täytyy alistuu sille seksuaalisesti. Jos mä kieltäydyn tai häivyn niin se kertoo mun porukoille, että mä oon käyttäytyny sopimattomasti ja yrittänyt varastaa siltä.  Mun oli pakko suostuu...

porukat olis vetäny herneet nenäänsä, eikä ne olis uskonu mua vaan "Olli-serkkuu, joka on aina niin kiltti ja kultanen eikä voi tehdä kenellekään mitään pahaa"

Mun piti olla kämpässä ollessani aina täysin alasti ja suostuu kaikkeen mitä se keksikin. Siinä kuvitelmat omasta miehisyydestä murenee aika totaalisesti, kun oot kontillas olohuoneen lattialla ja läski äijä nussii perseeseen parin samanlaisen kattellessa naureskellen vierestä.

m21

Ihan varmasti totta. Vaikuttaa jonkun raivofeministinaisen kirjoittamalta vihafantasialta.

Vierailija
279/288 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin melko kaatokännissä kun yksi vanhempi mies iski mut baarista hotellihuoneesensa. Mies halusi nuolla mua vaikka sanoin, että mulla on ihan hirvee hätä. Kun hän vain jatkoi nuolemista, ja en pystynyt pidättelemään, vaan pissasin hänen suuhun. Mies ei edes heti tajunnut, että pissasin, vaan painoi suutaan vaan tiukemmin pilluani vasten ja yritti myös niellä. Tajusi kyllä jossain vaiheessa, että kun sitä pissaa vain tulee ja tulee, niin se ei olekaan orgasmini, vaan pissaa. Ihmeen nopeasti sain vedettyä pikkarit ja farkut jalkaan ja mitään sanomatta lähdin. Tästä jo vuosia, ja nykyään huvittaa enemmän kuin nolottaa. 

Ihana nainen! Olisin kyllä itse juonut joka pisaran ja sen jälkeen nainut kunnolla. 

Suuttuiko mies siis pissaamisesta ja leikki loppui siihen vai miten hommat eteni?

Vierailija
280/288 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m21

Ihan varmasti totta. Vaikuttaa jonkun raivofeministinaisen kirjoittamalta vihafantasialta.

Ja sitten ne ihmettelee, että "mistä naisviha johtuu" ja että mikseivät miehet halua enää etsiä naisseuraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan