likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (288)
En pidä seksiä likaisena tai nolona. Toki yksityisasiana, eli en esiinny naapureille tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juostiin suoraan mökkirannasta järveen ja siellä muka ihan salaa veden alla vielä pikapanot. Mutta eipäs tajuttu, että vesi kantaa niin hyvin äänet... Tuli mökkinaapureille ihan varmasti selväksi, mitä uudet naapurit juoksivat ensimmäisniä tekemään "ihan salaa". * häve *
Hyi olkoon, merivettä toosaan??
Järvestä merivettä toosaan. Aika mielenkiintoista ja vähän omituistakin.
Vierailija kirjoitti:
Noloin kokemus on ollut aikuisena miehenä laueta 23 -vuotiaan seksikumppanin kanssa suurin piirtein kahden työnnön jälkeen. Varvi vedettiin kuitenkin paljaalla ja cialiksen ansiosta stondis pysyi orgasmista huolimatta. Jatkettiin toinen setti ilman taukoa. Herkästi laukeaa ikämieskin. M55
Minulla kävi joskus viiskymppisenä niin, että olimme kolmen lapsen ja vaimon kanssa kuukauden rundilla asuntoautolla euroopassa ja noin kolmen viikon kohdalla selibaatin jälkeen (kun lasten autossa ollessa ei seksiä ollut harrastettu ja itsetyydytystäkään en ollut ilennyt toimittaa) yöllä halut kasvoi kestämättömiksi. Sain puhuttua vaimolle,että tyydytetään toisemme peiton alla hissun kissun ja kömpisin peiton alle nuolemaan vaimoni aarretta. En ole varma oliko vaimon orgasmi tiukassa vai halusiko saada toisenkin, mutta kun toimitus kesti suht kauan niin vatsallani maatessa pillun tuoksu sekoittuneena järjettömään kiimani sai lakanaa vasten hankaavan kullini laukeamaan. Oli noloa kun vaimoni orgasmin saatuaan alkoi menemään vuorostaan peiton alle jouduin kuiskaamaan ettei tarvitse enään tulin jo.
Kerran oli salasuhde työkaverin kanssa. Emme oikein voineet tapailla kuin julkisilla paikoilla. Sormetin tätä naista jossain syrjäisen puiston penkillä. Huomasin, että kihlasormus irtosi ja jäi pilluun. Oli kiva kalastella sitä,.kun ohikulkijoitakin riitti. Luojan kiitos huomasin, että se puuttuu. En tiedä, olisiko nainen sitä huomannut ennen kuin hänen uskonsa olisi tökki yt häntä.
Vierailija kirjoitti:
Muutin peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja pääsin puolitutun tyypin alivuokralaiseksi, äijä oli päälle viidenkymmenen ja lihavahko, jotenkin oudon oloinen mutta porukat oli sopineet että mä saan asua siellä.
Mulla oli oma huone, mutta WC/kylpyhuone oli yhteinen ja tällä tyypillä oli tapana tulla "kuselle" tai "ajamaan partaansa" melkein aina kun mä olin suihkussa ja jäädä sinne höpöttelemään tyhjiä.
Jonkin ajan kuluttua sen jutut alko muuttua oudommiks ja pervommiks, kunnes se erään kerran ilmotti suoraan että mikäli mä haluun yhä asuu siellä, ni mun täytyy alistuu sille seksuaalisesti. Jos mä kieltäydyn tai häivyn niin se kertoo mun porukoille, että mä oon käyttäytyny sopimattomasti ja yrittänyt varastaa siltä. Mun oli pakko suostuu...
porukat olis vetäny herneet nenäänsä, eikä ne olis uskonu mua vaan "Olli-serkkuu, joka on aina niin kiltti ja kultanen eikä voi tehdä kenellekään mitään pahaa"
Mun piti olla kämpässä ollessani aina täysin alasti ja suostuu kaikkeen mitä se keksikin. Siinä kuvitelmat omasta miehisyydestä murenee aika totaalisesti, kun oot kontillas olohuoneen lattialla ja läski äijä nussii perseeseen parin samanlaisen kattellessa naureskellen vierestä.
m21
Hyvä, hyvä! Kaikille teinirunkkareille pitäis tehdä just noin. Oppisivat kunnioittamaan naisia, kun tietäisivät miltä typerä kulli tuntuu sisällä. N55
Kirjaimellisesti likaista on harrastaa seksiä menkkojen aikaan. Jostain syystä mua himottaa silloinkin ja mies innostuu leikkii siinä missä minäkin. Hiukan siinä sitten jälkeenpäin ihmetellään sotkun määrää mikä verta valuttavasta pillusta saatiin aikaan. Reidet tahmassa molemmilla ja lakanat menee vaihtoon.
Hyi olkoon, merivettä toosaan??